Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 11:06 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 12 835 231,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 176,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64176.16 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За мотивованою заявою Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) . По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Генпідрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Надання попередньої оплати є виключним правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Генпідряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 14:18 |
Перелік змін.docx | |
28 січня 2021 14:18 |
ТД міст нова редакція.doc | |
21 січня 2021 11:02 |
додаток 3 проект договору.doc | |
21 січня 2021 11:02 |
додаток 2 техзавдання.docx |
28 січня 2021 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 14:18 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 січня 2021 14:18 |
ТД міст нова редакція.doc
|
|||
21 січня 2021 11:02 |
додаток 3 проект договору.doc
|
|||
21 січня 2021 11:02 |
додаток 2 техзавдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000016 ● 3b654bc83d664e30a75221841e58c0ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.06.2021 № 392
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.06.2021№ 392
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-01-21-002529-b 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 10:49:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт мосту, на автомобільній дорозі загального користування О220225 межа Миколаївської області - Станіслав - Білозерка, км 29+857» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-21-002529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 11:50:08
Пояснення Державній аудиторській службі України по процедурі "Капітальний ремонт мосту, на автомобільній дорозі загального користування О220225 межа Миколаївської області - Станіслав - Білозерка, км 29+857"
Протягом 2019 року Департаментом будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації (на той час балансоутримувачем мережі автомобільної дороги загального користування місцевого значення) проведено технічне обстеження та паспортизацію усіх 45 мостів, що обліковуються на балансі, в т.ч. міст на н автомобільній дорозі загального користування О220225 межа Миколаївської області - Станіслав - Білозерка, км 29+857. Обстеження проведено спеціальною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "Мостексперт". Отриманим технічним звітом рекомендовано проведення капітального ремонту зазначеного мосту (висновки та рекомендації додаються). Державною установою «Місцеві дороги Херсонщини» було проведено тендерну процедуру на закупівлю робіт з проектування капітального ремонту мосту. Переможцем було визначено приватне акціонерне товариство «ХАРКІВМЕТРОПРОЕКТ». У грудні 2020 року отримано ПКД разом з експертним звітом. З метою упередження надзвичайних ситуацій, які могли виникнути у разі продовження експлуатації мосту без капітального ремонту ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» проведено тендерну процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту зазначеного мосту. Розмір бюджетних призначень технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до технічного звіту щодо стану споруди та проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт. Капітальний ремонт зазначеного мосту входить як об’єкт до Президентської програми «Велике будівництво» у 2021 році. Крім того відповідний об’єкт входить до «Регіональної програми розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів області на 2020-2022 роки», затвердженої рішенням XXXII сесії обласної ради VII cкликання 28.02.2020 №1623. Відповідну інформацію можно отримати на сайті http://khor.gov.ua/regionalni-tsilovi-programy/
https://drive.google.com/file/d/1Fi7LD-NUL4FdV_5PHNIs8TztwJAXLDCO/view
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | НОМЕР ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ДАТУ ВІДКРИТТЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В СУДІ буде зазначено додатково |
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 540/3530/21 |
Дата відкриття провадження: | 22 липня 2021 |
Документи:
27 липня 2021 08:26
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 13:52
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 13:49
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
11 551 575,90
UAH з ПДВ
|
9 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
12 835 200,00
UAH з ПДВ
|
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
12 190 022,14
UAH з ПДВ
|
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Відхилено |
9 999 999,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 15:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" #43131788 |
Відхилено |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 13:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" #42381229 |
Переможець |
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:31
|
Звіт про виконання | укладений |
30 грудня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 11:12
|
Дод. уг. 188 ДУ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 14:57
|
Договір | укладений |
04 березня 2021 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено ціну договору |
Номер договору про закупівлю: | 188/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |