Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання:ліфт пасажирський (уточнюючий код ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої)
DK 021-2015 42410000-3 Lifting and transporting equipment:elevator passenger (clarifying code DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices)
DK 021-2015 42410000-3 Lifting and transporting equipment:elevator passenger (clarifying code DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices)
Очікувана вартість
5 156 500,00 UAH
UA-2021-01-21-002271-a ● 4ae3d805b7d848878209efb13e38859f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 04014097 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська область обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Мельник Оксана Олександрівна 380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM |
Додаткові контактні особи: |
Ігор Ситник +38(057)7544399 tender.derzhprom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Regional municipal manufacturing and maintenance enterprise "DERZHPROM" |
National ID: | 04014097 |
Contact point: |
Mel`nyk Oksana 380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM |
Additional contacts: |
Igor Sytnyk +38(057)7544399 tender.derzhprom@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 5 156 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 782,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154695 UAH |
Publication date: | 21 січня 2021 18:23 |
Enquiries until: | 11 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 156 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 783 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Scope of the procurement
ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання:ліфт пасажирський (уточнюючий код ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - банківська гарантія, більш детально викладено у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації
DK 021-2015 42410000-3 Lifting and transporting equipment:elevator passenger (clarifying code DK 021: 2015 42416100-6 Lifting devices). Terms of providing tender offers - bank guarantee, set out in more detail in paragraph 2 of Section III of the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
ліфт пасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, Харків, пров. Дизайнерський,4
ДК 021:2015: 42416100-6 — Підіймальні пристрої
elevator passenger
CPV: 42416100-6
Період постачання:
по 30 червня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за Обладнання в розмірі 50% від вартості обладнання, проводиться протягом п’яти банківських днів після отримання Покупцем Обладнання на підставі Акту здачі-приймання Обладнання | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 14:53 |
Проект договору (редакт.).docx | |
11 лютого 2021 14:53 |
ТД лифт (нова редакція).docx | |
11 лютого 2021 14:53 |
Зміни до ТД.docx | |
21 січня 2021 18:20 |
ТД лифт.docx | |
21 січня 2021 18:20 |
проєкт договора.docx | |
21 січня 2021 18:20 |
Оголошення.doc |
11 лютого 2021 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 14:53 |
Проект договору (редакт.).docx
|
|||
11 лютого 2021 14:53 |
ТД лифт (нова редакція).docx
|
|||
11 лютого 2021 14:53 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
21 січня 2021 18:20 |
ТД лифт.docx
|
|||
21 січня 2021 18:20 |
проєкт договора.docx
|
|||
21 січня 2021 18:20 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо конкретниих торгових марок товару (деталей).
Дата подання: 25 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 28 січня 2021 13:51
Доброго дня, шановний Замовнику.
Просимо пояснити, якою нормою Закону "Про публічні Закупівлі" Ви керуєтєся, коли зазначаєте ЧІТКУ торгову марку вузлів та деталей ? Пункт 4 Статті 23 Закону чітко прописує наступне: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".".
Просимо внести зміни у тендерну документацію та додати у технічне завдання Додатку 2 до тендерної документації вираз "або еквівалент"."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання.
У відповідь повідомляємо про наступне.
Замовник ОК ВЕП «Держпром» діє в рамках норм Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Керуючись нормами ст. 23 Закону та в зв’язку з тим, що технічне завдання (Додаток 2 до тендерній документації) містить значну кількість посилань на конкретну марку чи виробника, з метою покращення читабельності технічних вимог та уникнення перевантаження документації виразами, що повторюються, Замовник проінформував учасників (стор. 40-41 тендерної документації, Додаток 2), що У разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом „або еквівалент”.
Для більш детального розуміння наведеної інформації, повідомляємо, що тендерна документація також містить в собі роз’яснення з приводу посилань на конкретну марку чи виробника, а саме:
-згідно з п. 6.5. підрозділу 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«У разі, якщо у цій тендерній документації містяться посилання:
- на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»;
- на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
У відповідь повідомляємо про наступне.
Замовник ОК ВЕП «Держпром» діє в рамках норм Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Керуючись нормами ст. 23 Закону та в зв’язку з тим, що технічне завдання (Додаток 2 до тендерній документації) містить значну кількість посилань на конкретну марку чи виробника, з метою покращення читабельності технічних вимог та уникнення перевантаження документації виразами, що повторюються, Замовник проінформував учасників (стор. 40-41 тендерної документації, Додаток 2), що У разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом „або еквівалент”.
Для більш детального розуміння наведеної інформації, повідомляємо, що тендерна документація також містить в собі роз’яснення з приводу посилань на конкретну марку чи виробника, а саме:
-згідно з п. 6.5. підрозділу 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«У разі, якщо у цій тендерній документації містяться посилання:
- на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»;
- на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Місце поставки
Дата подання: 25 січня 2021 16:34
Дата відповіді: 28 січня 2021 13:52
Просимо надати аргументоване пояснення щодо місця поставки ліфта: 61023, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Дизайнерський, 4.
Відповідно до географічних координат (спутникова карта Гугл ( 50.011682647286314, 36.24996349244342) будівля за адресою пров. Дизайнерський, 4, м. Харків ( місце поставки ліфту на 12 зупинок) має пять поверхів, а отже, встановлення ліфтів на 12 зупинок - не можливе. Просимо деталізувати адресу поставки та надати аргументоване пояснення щодо встановлення Ліфта у 5 поверхову будівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше запитання.
У Відповідь повідомляємо про наступне.
Згідно з част. 1 ст. 21 та ст 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель одночасно Оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до статті 10 Закону та тендерна документація.
Згідно з п. 4 част 2. Ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має вказати кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Вид предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання: ліфт пасажирський (уточнюючий код ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) є - Товар, до вартості якого не входять послуги або роботи з його встановлення.
В тендерній документації, технічному завданні Замовником вказано конкретну адресу поставки, а саме : 61023, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Дизайнерський, 4, для тимчасового зберігання товару, ліфту. Також повідомляємо, що для подальшого встановлення вищевказаного ліфту Замовником буде проведено окрему процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель, з зазначенням конкретної адреси виконання робіт з встановлення.
У Відповідь повідомляємо про наступне.
Згідно з част. 1 ст. 21 та ст 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель одночасно Оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до статті 10 Закону та тендерна документація.
Згідно з п. 4 част 2. Ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має вказати кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Вид предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання: ліфт пасажирський (уточнюючий код ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої) є - Товар, до вартості якого не входять послуги або роботи з його встановлення.
В тендерній документації, технічному завданні Замовником вказано конкретну адресу поставки, а саме : 61023, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Дизайнерський, 4, для тимчасового зберігання товару, ліфту. Також повідомляємо, що для подальшого встановлення вищевказаного ліфту Замовником буде проведено окрему процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель, з зазначенням конкретної адреси виконання робіт з встановлення.
Або еквівалент
Дата подання: 28 січня 2021 14:34
Дата відповіді: 02 лютого 2021 10:42
Просимо внести зміни у тендерну документацію - додавши вираз "або еквівалент"
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо про наступне.
Відповідь на аналогічне питання від Учасника вже надавалась ОК ВЕП «Держпром» та була опублікована в електронній системі на сторінці закупівлі (оголошення № UA-2021-01-21-002271-a) 28 січня 2021 року о 13:51.
Замовник ОК ВЕП «Держпром» дотримується норм та жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Для більш детального розуміння наведеної в тендерній документації інформації щодо поняття- «еквівалент» повідомляємо, що Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації в рамках діючого законодавства.
Відповідь на аналогічне питання від Учасника вже надавалась ОК ВЕП «Держпром» та була опублікована в електронній системі на сторінці закупівлі (оголошення № UA-2021-01-21-002271-a) 28 січня 2021 року о 13:51.
Замовник ОК ВЕП «Держпром» дотримується норм та жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Для більш детального розуміння наведеної в тендерній документації інформації щодо поняття- «еквівалент» повідомляємо, що Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації в рамках діючого законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-002271-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 24 лютого 2021 16:11
Уточнення інформації від Замовника
Шановний Замовнику!
Нашу пропозицію було відхилено за помилкове зазначення номеру рахунку в довідці "Загальні відомості про учасника", Альфа-банк, даний рахунок не є нашим поточним рахунком, він вже не обслуговується та не використовується ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД". Ми надали довідки з банків АТ АКБ "ЛЬВІВ" та АТ "БАНК СІЧ" але помилково не зазначили інформацію про банк Львів в довідці. Чи не вважаєте ви, що це є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції?
Ви відхили нашу тендерну пропозицію за те що ми надали тільки інформаційну частину технічного завдання на фірмовому бланку, і не надали фотографії.
Питання, яку вимогу тендерної документації нами було порушено?
Ми надали вам таблицю відповідності технічних характеристик, де було зазначено, що "Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.Своїм підписом підтверджуємо згоду на виконання всіх умов, викладених у Технічному завданні."
Яким чином вами було встановлено невідповідність нашої тендерної пропозиції технічному завданню?
Розгорнути
Згорнути
Нашу пропозицію було відхилено за помилкове зазначення номеру рахунку в довідці "Загальні відомості про учасника", Альфа-банк, даний рахунок не є нашим поточним рахунком, він вже не обслуговується та не використовується ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД". Ми надали довідки з банків АТ АКБ "ЛЬВІВ" та АТ "БАНК СІЧ" але помилково не зазначили інформацію про банк Львів в довідці. Чи не вважаєте ви, що це є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції?
Ви відхили нашу тендерну пропозицію за те що ми надали тільки інформаційну частину технічного завдання на фірмовому бланку, і не надали фотографії.
Питання, яку вимогу тендерної документації нами було порушено?
Ми надали вам таблицю відповідності технічних характеристик, де було зазначено, що "Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.Своїм підписом підтверджуємо згоду на виконання всіх умов, викладених у Технічному завданні."
Яким чином вами було встановлено невідповідність нашої тендерної пропозиції технічному завданню?
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 16:52
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо про наступне .
1) Відповідно до протоколу ТК № 30 від 24.02.2021 р., Вашу пропозицію було відхилено зокрема з причини невідповідностей при наданні інформації відповідно до останнього абзацу п. 3.1. підрозд. 3 Проєкт договору про закупівлю Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
Для цілей перевірки даних, наведених у наданому заповненому проекті договору про закупівлю учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції оригінали довідок з обслуговуючого банку про наявність рахунків, та про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, у відповідності до інформації зазначеної учасником згідно з вимогами таблиці форми «Загальні відомості про учасника»(Додаток 3 до тендерної документації), що видані не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Зокрема, Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію: «Форма «Загальні відомості про учасника» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (у разі його наявності)»
Учасником Приватне підприємство «СПЕЦБУД-ЗАХІД» при заповненні Додатку 3 «Загальні відомості про учасника» вказано рахунок № UA 263003460000026004027137101 в обслуговуючому банку АТ «АЛЬФА-БАНК». Довідки щодо відкритих рахунків та відсутності заборгованості у вказаному обслуговуючому банку у складі тендерної пропозиції Учасником не надані.
Таким чином, інформація наведена у п. 9 форми «Загальні відомості про учасника» не відповідає вимогам останнього абзацу п. 3.1. підрозд. 3 Проєкт договору про закупівлю Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
Також у своій вимозі Ви стверджуете, що рахунок в Альфа-банк, не є поточним рахунком, та вже не обслуговується та не використовується ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД". Але саме з цього рахунку було здійснено транзакцію грошових коштів в розмірі 154 690,000 на рахунок банку АТ «БАНК СІЧ» для покриття банківської гарантії, що підтверджено скан-копією платіжного дорученням № 3086 від 19.02.2021 р.
Замовник не вважає вищевказану інформацію формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки Замовник не має можливості переконатися у відсутності заборгованості на усіх рахунках Учасника.
Також, у переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р., розміщеному у п. 1.5. підрозд. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації , відсутня інформація, що стосується вказаної помилки.
Зокрема, найбільш наближений за змістом пункт «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані)» вказує на зміни на законодавчому рівні, або зміни які можно віднести до публічної інформації та знайти у відкритих реєстрах.
2) Щодо відсутності фото та подання технічного завдання Учасником, Замовником було надано чітке, обгрунтоване роз’яснення важливості детального розуміння учасниками потреб Замовника в протоколі розгляду тендерних пропозицій на веб сайті уповноваженого органу на сторінці закупівлі оголошення № UA-2021-01-21-002271-a.
3) Згідно з технічним завданням, наведеному у Додатку 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту товару, Учаснику необхідно підтвердити якість технічних характеристик у таблиці відповідності технічних характеристик запропонованого товару, з обов'язковим зазначенням в ній порівняльних характеристик запропонованого еквівалента до того товару, який вказаний в технічному завданні Замовника. В результаті чого, характеристики запропонованого Постачальником еквівалента, повинні відповідати заявленим Замовником та бути підтвердженими заводом виробником (паспорт, технічні умови, сертифікат, тощо).
Учасником ПП «СПЕЦБУД-ЗАХІД» надано детальний опис товару, в таблиці відповідності в частині «Найменування та опис технічних характеристик товару, що пропонується Учасником» біля кожного посилання на конкретного виробника або марку присутній вираз «або еквівалент».
Замовник потребує зазначення конкретних назв як товару так і його складових у порівняльній таблиці для детального вивчення Замовником всіх складових на предмет відповідності.
З огляду на вищевказані документи щодо відповідності запропонованого товару, Учасник в своїй пропозиції не підтвердив поставку конкретного товару з конкретними складовими. Таким чином, Замовнику незрозуміло, чи відповідають характеристики запропонованого товару характеристикам товару, що вимагається тендерною документацією.
Приймаючи до уваги вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" на підставі на підставі абз. 3 п.1 част 1. ст. 31 та абз. 2 п.2 част 1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Відповідно до протоколу ТК № 30 від 24.02.2021 р., Вашу пропозицію було відхилено зокрема з причини невідповідностей при наданні інформації відповідно до останнього абзацу п. 3.1. підрозд. 3 Проєкт договору про закупівлю Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
Для цілей перевірки даних, наведених у наданому заповненому проекті договору про закупівлю учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції оригінали довідок з обслуговуючого банку про наявність рахунків, та про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, у відповідності до інформації зазначеної учасником згідно з вимогами таблиці форми «Загальні відомості про учасника»(Додаток 3 до тендерної документації), що видані не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Зокрема, Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію: «Форма «Загальні відомості про учасника» повинна бути складена і заповнена за нижченаведеною формою та подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (у разі його наявності)»
Учасником Приватне підприємство «СПЕЦБУД-ЗАХІД» при заповненні Додатку 3 «Загальні відомості про учасника» вказано рахунок № UA 263003460000026004027137101 в обслуговуючому банку АТ «АЛЬФА-БАНК». Довідки щодо відкритих рахунків та відсутності заборгованості у вказаному обслуговуючому банку у складі тендерної пропозиції Учасником не надані.
Таким чином, інформація наведена у п. 9 форми «Загальні відомості про учасника» не відповідає вимогам останнього абзацу п. 3.1. підрозд. 3 Проєкт договору про закупівлю Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
Також у своій вимозі Ви стверджуете, що рахунок в Альфа-банк, не є поточним рахунком, та вже не обслуговується та не використовується ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД". Але саме з цього рахунку було здійснено транзакцію грошових коштів в розмірі 154 690,000 на рахунок банку АТ «БАНК СІЧ» для покриття банківської гарантії, що підтверджено скан-копією платіжного дорученням № 3086 від 19.02.2021 р.
Замовник не вважає вищевказану інформацію формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки Замовник не має можливості переконатися у відсутності заборгованості на усіх рахунках Учасника.
Також, у переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р., розміщеному у п. 1.5. підрозд. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації , відсутня інформація, що стосується вказаної помилки.
Зокрема, найбільш наближений за змістом пункт «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані)» вказує на зміни на законодавчому рівні, або зміни які можно віднести до публічної інформації та знайти у відкритих реєстрах.
2) Щодо відсутності фото та подання технічного завдання Учасником, Замовником було надано чітке, обгрунтоване роз’яснення важливості детального розуміння учасниками потреб Замовника в протоколі розгляду тендерних пропозицій на веб сайті уповноваженого органу на сторінці закупівлі оголошення № UA-2021-01-21-002271-a.
3) Згідно з технічним завданням, наведеному у Додатку 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту товару, Учаснику необхідно підтвердити якість технічних характеристик у таблиці відповідності технічних характеристик запропонованого товару, з обов'язковим зазначенням в ній порівняльних характеристик запропонованого еквівалента до того товару, який вказаний в технічному завданні Замовника. В результаті чого, характеристики запропонованого Постачальником еквівалента, повинні відповідати заявленим Замовником та бути підтвердженими заводом виробником (паспорт, технічні умови, сертифікат, тощо).
Учасником ПП «СПЕЦБУД-ЗАХІД» надано детальний опис товару, в таблиці відповідності в частині «Найменування та опис технічних характеристик товару, що пропонується Учасником» біля кожного посилання на конкретного виробника або марку присутній вираз «або еквівалент».
Замовник потребує зазначення конкретних назв як товару так і його складових у порівняльній таблиці для детального вивчення Замовником всіх складових на предмет відповідності.
З огляду на вищевказані документи щодо відповідності запропонованого товару, Учасник в своїй пропозиції не підтвердив поставку конкретного товару з конкретними складовими. Таким чином, Замовнику незрозуміло, чи відповідають характеристики запропонованого товару характеристикам товару, що вимагається тендерною документацією.
Приймаючи до уваги вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" на підставі на підставі абз. 3 п.1 част 1. ст. 31 та абз. 2 п.2 част 1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 лютого 2021
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 04014097 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна, Харківська область обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛМ Ліфтмеханіка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 17:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 17:10
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 17:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛМ Ліфтмеханіка" |
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
5 024 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОКА" |
5 095 000,00
UAH з ПДВ
|
5 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛМ Ліфтмеханіка" #34933962 |
Переможець |
5 024 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 14:00
|
Додаткова угода №3 від 19.05.2021 _Дог №68-Д (1).pdf | зміни до договору |
21 травня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:47
|
Додаткова угода №2 від 30.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 14:43
|
Додаткова угода №1 від 23.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 17:05
|
Договір № 68-Д від 23.03.2021.pdf | укладений |
24 березня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині порядку розрахунків та реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 68-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору поставки - додано мету придбання товару та викладено специфікацію у новій редакції. Після внесених змін сума договору залишається незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 68-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 част. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодили внести зміни до договору. Після внесених змін сума договору та обсяги постачання не змінюються. |
Номер договору про закупівлю: | 68-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |