Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа № 272), Вулиця Шептицького Андрея Митрополита, 5-А (І черга)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 11:19 |
Скан_ТД_Український колеж ім. В.О. Сухомлинського_стадіон_ І черга.pdf |
22 січня 2021 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 11:19 |
Скан_ТД_Український колеж ім. В.О. Сухомлинського_стадіон_ І черга.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000018 ● 7289ff84d905443dba91d0deb4c9263f
- Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-01-21-002088-b 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 17:19:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа № 272), Вулиця Шептицького Андрея Митрополита, 5-А (І черга)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-002088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 11:14:49
Пояснення на запит
В Управлінні будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто Ваш запит від 28.04.2021 про надання пояснень, який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-01-21-002088-b (моніторинг № UA-M-2021-04-20-000018) по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа № 272), Вулиця Шептицького Андрея Митрополита, 5-А (І черга)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
За результатами розгляду надаємо пояснення.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа № 272), Вулиця Шептицького Андрея Митрополита, 5-А (І черга)» здійснюється відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпоряджень голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в в місті Києві державній адміністрації» та від 13.04.2021 № 261 «Про внесення змін до розпорядження голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.02.2021 № 69 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в в місті Києві державній адміністрації», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_kivradi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2021_vid_24122020_2424/;
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_programu_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rozvitku_mkiyeva_na_2021-2023_roki/;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/2/5/6904022021.pdf;
https://dnipr.kyivcity.gov.ua/files/2021/4/26/26113042021.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації з вирахуванням витрат не пов’язаних з виконанням робіт.
Скан - копія Експертного звіту додається.
Дякуємо за порозуміння!
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень зазначених у Висновку Держаудитслужби, Замовником на адресу Підрядника направлено лист від 20.05.2021 № 103/35/390 та два примірники Додаткової угоди про розірвання договору. Скан -копії направлених Підряднику документів додаються.
2021-05-21 15:55:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення в частині внесення змін до тендерної документації.))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення в частині внесення змін до тендерної документації.)) • усунуто
Порушення усунуто
2021-07-01 10:20:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТМК |
3 539 643,22
UAH з ПДВ
|
3 539 643,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
3 599 298,73
UAH з ПДВ
|
3 599 298,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТМК #32592573 |
Переможець |
3 539 643,22
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 16:07
|
ДУ 3 _про розірвання з 02 червня 2021 дог 35-21-6_стад Укр коледж.pdf | укладений |
03 червня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 15:38
|
ДУ 2 до дог 35-21-6_стадіон Укр коледж Сухомл_сп шк №272.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 16:44
|
ДУ № 1 до договору № 35-21-6_КР стадіону Укр коледжу ім Сухомлинського_сзш272.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 14:53
|
Договір 35-21-6-о.pdf | укладений |
01 березня 2021 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 01.03.2021 про викладення в новій редакції Додатків № 1, №, №5, №6,№7,№8, №9 до договору та внесення змін в п.3.1 згідно чого ціна договору становить 3 436 950,17 грн (в т.ч. ПДВ 20%-572 825,03 грн). Зміст інших пунктів Договору та ціна договору на 2021 рік залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/21-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 від 01.06.2021 про викладення в новій редакції Додатків № 1, №2, №3, №5, №6, №7, №8, №9 до Договору № 35/21-6 від 01.03.2021 та внесення змін в п.3.1 згідно чого ціна Договору становить 3 436 950,17 грн (в т.ч. ПДВ 20%-572 825,03 грн) та ціна Договору на 2021 рік становить 2 587 022,66 грн (в т.ч. ПДВ 20%-431 170,44 грн). Ціна Договору на 2022 рік визначається додатковими угодами до Договору і залежить від обсягів фінансування. Зміст інших пунктів Договору та ціна договору на 2021 рік залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/21-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 587 022,66
UAH (в тому числі ПДВ 431 170,44 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони погодили розірвання Договору № 35/21-6 від 01 березня 2021 року з 02 червня 2021 року у зв`язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель. |