Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька обласна фізіотерапевтична лікарня реабілітації"Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001038 |
Місцезнаходження: | 48120, Україна , Тернопільська обл., Микулинці, вул. Галицька,2 |
Контактна особа: |
Черніцька Тетяна Ярославівна +380355151031 mfizioter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 16:39 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 535 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 679,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 16:34 |
ТД мясо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-11-000005 ● 0f904fa455a54dbc84ef7a89bf3a25d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.03.2021 № 173
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.03.2021 № 173
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-01-21-002010-a від 21.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 24 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуто.
2021-04-05 16:49:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Цимбала Микола Степанович |
379 400,00
UAH з ПДВ
|
359 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
фізична особа підприємець Дякович Степан Юрійович |
501 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Цимбала Микола Степанович #2080508030 |
Рішення скасоване |
359 980,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 13:22
|
ФОП Цимбала Микола Степанович #2080508030 |
Відхилено |
359 980,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 11:00
|
фізична особа підприємець Дякович Степан Юрійович #2995620614 |
Рішення скасоване |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 13:31
|
фізична особа підприємець Дякович Степан Юрійович #2995620614 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 13:55
|