Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компоненти донорської крові
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2021-01-21-001832-a e44ab0417ae641d7a80cdbad030a358e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмолаєва Ірина Петрівна

+380413051515 9121980irina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростишівська ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна"
Код ЄДРПОУ: 01991731
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл.
Контактна особа: Єрмолаєва Ірина Петрівна
+380413051515
9121980irina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 16:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2021 16:05
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 літр
Компоненти донорської крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, Героїв Небесної Сотні,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 16:01
технiчнi_вимоги_додаток2.doc
21 січня 2021 16:01
додаток5.doc
21 січня 2021 16:01
додаток1.doc
21 січня 2021 16:01
Додаток 4.docx
21 січня 2021 16:01
Додаток 3.doc
21 січня 2021 16:01
ДОГОВIР_проект_2021_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2021 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради 142 607,30
UAH з ПДВ
142 607,30
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради
#01991501
Переможець 142 607,30
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 14:05

Документи

01 лютого 2021 14:05
Електронний підпис
01 лютого 2021 14:04
Untitled.FR16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний центр крові" Житомирської обласної ради
#01991501
142 607,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 14:05
Електронний підпис
01 лютого 2021 14:04
Untitled.FR16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:12
ЖОЦК.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:11
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:28
3.pdf зміни до договору
27 січня 2022 12:28
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:12
2.pdf зміни до договору
25 січня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 14:17
3.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 10:06
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:04
Untitled.FR69.pdf укладений
05 лютого 2021 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31 січня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 28442.63 грн
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погашення заборгованості, яка не призведе до зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 142 607,30
UAH