Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09130000-9(Нафта та дистиляти) (Бензин А-95, А-92) та Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 845 227,00 UAH
UA-2021-01-21-001723-c ● 07df2517a1c04365a72aae33167f4277
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Наш дім" |
Код ЄДРПОУ: | 32353064 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., м Біляївка, Одеська обл., Біляївський р-н, м. Біляївка, вул. Спортивна, 9 |
Контактна особа: |
Селіхова Лілія Трохимівна +380485225241 nashdimdzo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 845 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 226,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29600 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67600, Україна, Одеська область, Біляївка, вул. Спортивна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 7 (сім) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 09:59 |
ТД Бензин_ Дизель. (ЗМІНИ)docx.docx | |
25 січня 2021 09:59 |
протокол зміни.pdf | |
21 січня 2021 14:06 |
ТД Бензин_ Дизель.docx | |
21 січня 2021 14:06 |
Оголошення.docx |
26 січня 2021 09:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2021 09:59 |
ТД Бензин_ Дизель. (ЗМІНИ)docx.docx
|
|||
25 січня 2021 09:59 |
протокол зміни.pdf
|
|||
21 січня 2021 14:06 |
ТД Бензин_ Дизель.docx
|
|||
21 січня 2021 14:06 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-001723-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 22 січня 2021 16:37
Дискримінаційні умови
Керуючись п. 1.1. Додатком 2 до тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову:
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, зокрема, про наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області.»
Вимагаючи від Учасників наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога щодо наявності в учасника саме власного та/або орендованого приміщення – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив:
«Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних та/або орендованих приміщень, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності тільки власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області, додавши наявність приміщень в Учасника, які він використовує на основі партнерських договорів. У разі невилучення вищезазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, зокрема, про наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області.»
Вимагаючи від Учасників наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога щодо наявності в учасника саме власного та/або орендованого приміщення – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив:
«Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних та/або орендованих приміщень, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності тільки власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області, додавши наявність приміщень в Учасника, які він використовує на основі партнерських договорів. У разі невилучення вищезазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 09:57
внесено зміни до тендерної документації відповідно до вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" |
1 768 720,80
UAH з ПДВ
|
1 750 089,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" |
1 763 178,40
UAH з ПДВ
|
1 753 711,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" #43621716 |
Відхилено |
1 750 089,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 17:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" #42759541 |
Переможець |
1 753 711,80
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 08:51
|
Додаткова Тат Ойл _7.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:20
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 12:04
|
ДодУгода.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 09:03
|
додаткова угода | зміни до договору |
04 березня 2021 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ХБТ-03/03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |