Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі свіжі
Очікувана вартість
21 555,00 UAH
UA-2021-01-21-001592-a d02436414a3a4bd1b63c713d2f8efee7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчанова Неля Михайлівна

+380972887234 0972887234@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №52
Код ЄДРПОУ: 20415708
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Вільський Шлях, будинок 11-а
Контактна особа: Молчанова Неля Михайлівна
+380972887234
0972887234@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 21 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вільський Шлях,11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
250 кг
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вільський Шлях,11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
250 кг
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вільський Шлях,11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
350 кг
Буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вільський Шлях,11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
80 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вільський Шлях,11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 15:15
Додаток 2 ПРОЄКТдоговірОВОЧІ21.docx
21 січня 2021 15:15
Додаток 1 Техзавд.ОВОЧІ21.docx
21 січня 2021 15:15
ОГОЛ.СЗ овочі21.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 13 750,00
UAH з ПДВ
13 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 19:40
Електронний підпис
29 січня 2021 19:38
паспорт код Ходюк.pdf
29 січня 2021 19:38
ходюк ЄП.pdf
29 січня 2021 19:38
ІПН.pdf
29 січня 2021 19:38
якісне овочі фрукти.pdf
29 січня 2021 19:38
пропозиція овочі 52.pdf
29 січня 2021 19:38
проект овочі 52.pdf
29 січня 2021 19:38
лист співпраця овочі.pdf
29 січня 2021 19:38
лист санітарні.pdf
29 січня 2021 19:38
вимоги овочі 52.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
Переможець 13 750,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 15:43

Документи

02 лютого 2021 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
13 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 13:12
ДОД Угода овочі свіжі.pdf зміни до договору
15 липня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 16:55
Дод.угода _ 1 овочі.pdf зміни до договору
22 березня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 09:12
Додаток до договору зміни до договору
10 лютого 2021 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору №29/21ОВ від 09.02.2021р. змінилася в зв"язку зі зміною обсягів закупівлі та збільшення ціни одиниці товару за додатковою угодою №1 від 22.03.2021 р., а саме;капуста білоголова свіжа 436.00кг*6.2 =2703.20 грн;капуста білоголова свіжа 149.00кг.*6.82=1016.18грн; морква свіжа 250.00кг.*5.50 =1375.00 грн; цибуля ріпчата свіжа 250.00кг.*5.50=1375.00 грн; буряк столовий свіжий 350.00кг.*4.80=1680.00грн; часник 5.0кг*70.00=350.00грн; часник 68.0кг.*77.00=5236.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 29/21ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29/21ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 146,18
UAH