Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання та супроводження програмно апаратного комплексу «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”)», 2 робочих місця
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2021-01-21-001090-b a3538a6819fb49ff94fc1a6ca9d72ed6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергєєва Олена Юріївна

380669296472
380989863628
dtcsop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 37500733
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, Курнатовського, 7а, ІІІ корпус
Контактна особа: Сергєєва Олена Юріївна
380669296472,380989863628
dtcsop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 14:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 15:27
Очікувана вартість: 39 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
програмно-апаратного комплексу «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС “УФГД”)

ПАК «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (далі - КІАС “УФГД” або Система) повинен відповідати нижче наведеним вимогам.
Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку  у КМДА та підзвітних організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству.
Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче приведені задачі:
Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку  у підзвітних КМДА організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству.
Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче приведені задачі:
• Підсистема 1 - повинна дозволяти відстежувати актуальне на будь-який момент часу значення кошторисних призначень: - річних, затверджених кошторисом витрат і довідками про її зміну; - помісячних, затверджених планом асигнувань і довідками її його зміну; - ведення кошторисних показників витрат позабюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
Порівняння між запланованими і фактичними виконаними витратами.
• Підсистема 2 - повинна забезпечувати облік готівкових та безготівкових грошових коштів, відповідно, банківських та касових операцій, взаєморозрахунків з контрагентами, формувати фінансову звітність.
• Підсистема 3 - повинна реєструвати наступні операції: Реєстрація взяття зобов'язань; Реєстрація сторнувальних зобов'язань; Реєстрація взяття фінансових зобов'язань; Реєстрація сторнувальних фінансових зобов'язань. Контроль перевищення взятих зобов'язань над кошторисними показниками, а також контроль перевищення фінансових зобов'язань над узятими зобов'язаннями.
• Підсистема 4 - повинна забезпечувати облік торговельних операцій з купівлі та продажу матеріалів, обладнання, послуг, тощо; облік кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства та формувати відповідну звітність.
• Підсистема 5 - повинна забезпечувати ведення договорів з постачальниками і покупцями з урахуванням їх специфікацій, відстеження стану платежів і відвантажень по кожній позиції специфікації.
• Підсистема 6 - повинна дозволяти оперативно вести облік податкових зобов’язань та податкового кредиту з ПДВ і первинних податкових документів, що необхідно для формування регламентованої звітності з ПДВ. Залежно від облікової політики, прийнятої в установі, можливе налаштування стратегії розрахунку сум першої події для податкового кредиту і окремо для податкового зобов'язання різними методами (касовий метод; При зміні знака заборгованості; Відключення автоматичного розрахунку).
• Підсистема 7 - повинна забезпечувати зовнішній документообіг, обмін документами в електронному вигляді з використання електронно-цифрового підпису з контрагентами.
• Підсистема 8 - повинна забезпечувати облік матеріальних цінностей, а саме:
1)           Облік необоротних активів, тобто облік основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів, формувати звітність.
2)           Облік запасів з різними методами обліку цін запасів, аналізу джерел надходження та метод надходження.
3)           Облік бланків суворої звітності за номерами і серіями.
• Підсистема 9 - повинна забезпечувати ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці в складі витрат установи, кадровий і персоніфікований облік персоналу, повинна формувати всі необхідні уніфіковані форми по обліку заробітної плати та інші необхідні звіти, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період, також у вигляді аналітичних звітів, наочних графіків і діаграм;.
• Підсистема 10 –  повинна забезпечувати автоматичне формування регламентованої звітності по підприємству за актуальними формами для подачі до органів державного контролю, у тому числі в електронному вигляді з використанням КЕП, ЕЦП; включати обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання у вищі установи, фондам і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності і податкові декларації.
• Підсистема 11 - забезпечує ведення обліку доходів та витрат в розрізі будинків. Формувати дані для доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням  (загальний розмір тарифу та його структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість).
• Підсистема 13 - повинна забезпечувати формування річних фінансових планів із поквартальною розбивкою, облік надходжень та зобов’язань, відстежувати виконання показників фінансового плану та проводити аналіз отриманих даних.
• Підсистема 14 - повинна забезпечувати формування гнучких звітів по кожній з перерахованих вище підсистем оборотно-сальдову відомість, обороти рахунку, аналіз рахунку, шахову відомість, тощо, включаючи стандартні бухгалтерські звіти бюджетних установ, передбачених Наказом Державного казначейства України "Про затвердження Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання": меморіальні ордери з № 1 по № 17, книга "Журнал-головна". Та універсальні звіти, які можуть бути сформовані по будь-якій з підсистем.

 


ВИКОНАВЕЦЬ:

ЗАМОВНИК:
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання та супроводження програмно апаратного комплексу «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”)», 2 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Курнатовського, 7-А, 3 корпус
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 09:49
проєкт договору.docx
21 січня 2021 09:49
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 лютого 2021 13:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виникла технічна помилка щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Документи:
01 лютого 2021 13:52
Електронний підпис
01 лютого 2021 13:51
Протокол № 10.PDF