Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03142500-3 – Яйця (Яйця курячі)
Очікувана вартість
76 875,00 UAH
UA-2021-01-21-001036-c 070427b3035a45f8ab53dd92cd83692a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Казмірук

380671899100 kazmiruk.e83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОВЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43940048
Вебсайт: http://wolrwo.at.ua/
Місцезнаходження: 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, вул.Гоголя, будинок 53
Контактна особа: Катерина Казмірук
380671899100
kazmiruk.e83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 11:38
Початок аукціону: 02 лютого 2021 15:49
Очікувана вартість: 76 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20500 шт.
ДК 021:2015: 03142500-3 – Яйця (Яйця курячі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул.Гоголя, 53 (за адресами закладів освіти Вовчанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником. Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати на підставі видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня прийняття товару. У випадку затримки оплати Замовника, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 11:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 січня 2021 11:48
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог до кваліфікації учасника
Дата подання: 26 січня 2021 23:58
Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення щодо пункту "- Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість харчового продукту, відповідно до кожного найменування предмету закупівлі за даною процедурою (копію експлуатаційного дозволу (для виробника), копію рішення про державну реєстрацію потужності або витяг з реєстру операторів ринку харчових продуктів (для постачальника), перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів( вказати код ЄДРПОУ, реєстраційний номер потужності), акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС." чи вимагається від учасника надати копію експлуатаційного дозволу (для виробника), якщо учасник не є виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-001036-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 26 січня 2021 18:31
Дискримінація
Замовником вимагається у Додатку 1, що учасник зобовязаний надати у складі пропозиції акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС, щодо цього питання хочу зазначити: згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначеного документу є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 14:26
Відповідь: Доброго дня ! Шановні учасники! Документація для проведення спрощеної закупівлі розроблена згідно Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 30.10.2020 №2208-20, розроблених, відповідно до Плану заходів з реформування системи шкільного харчування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 р. № 1008-р, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно із іншими органами влади. Так згідно п.22, п.30 Методичних рекомендацій під час визначення вимог до учасників процедури закупівлі необхідно враховувати норми Закону про безпечність та зазначати відповідну інформацію в тендерній документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Під час закупівлі кейтерингових послуг або Товарів замовник у тендерній документації може передбачати необхідність надання інформації про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях.

Номер вимоги: UA-2021-01-21-001036-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВОДОВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2716721808
Дата подання: 27 січня 2021 00:01
Щодо дискримінаційних вимог до кваліфікації учасника
Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення щодо пункту "- Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість харчового продукту, відповідно до кожного найменування предмету закупівлі за даною процедурою (копію експлуатаційного дозволу (для виробника), копію рішення про державну реєстрацію потужності або витяг з реєстру операторів ринку харчових продуктів (для постачальника), перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів( вказати код ЄДРПОУ, реєстраційний номер потужності), акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС." чи вимагається від учасника надати копію експлуатаційного дозволу (для виробника), якщо учасник не є виробником?
Якщо вимагається надання копії експлуатаційного дозволу (для виробника), якщо учасник не є виробником - це є дискримінаційною вимогою, яка порушую права учасників та звужує коло потенційних учасників. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни в документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 14:27
Шановний Учасник! Згідно п.30 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 30.10.2020 №2208-20, Учасникам процедури закупівлі необхідно підтверджувати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання
харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями
23 та 25 Закону про безпечність. Тобто, якщо ви не є виробником копія експлуатаційного дозволу не потрібно.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-001036-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПАКРИШ Б.В., Код ЄДРПОУ:2733810612
Дата подання: 27 січня 2021 11:15
Дискримінація
Замовником у Додатку 2 встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі пропозиціх акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»). Згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначених документів є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 14:29
Шановний Учасник! У Додатку №2 до Оголошення відсутня дана вимога, п. 5 вимагається тільки гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). А згідно додатку №1 потрібно надати акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС. Мається на увазі акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-001036-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТРІГО", Код ЄДРПОУ:38632218
Дата подання: 04 лютого 2021 12:31
Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника
Шановний замовнику! звертаємо вашу увагу на чисельні невідповідності пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ,яку було визнано переможцем, а саме:
- Замовник вимагав надати перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній;
- Замовник вимагав надати медичні довідки водіїв щодо придатності керування транспортним засобом
-у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній;
- Надано договір на транспортування товару - укладений російською мовою, без перекладу.
- Надано тимчасові реєстраційні посвідчення, термін дії яких сплив. Тобто факти не надано підтвердження належності машин до підприємства з яким укладено договір.
- У договорі на дезінфекцію ТЗ не зазначено перелік автомобілів, отже неможливо визначити чи проходять саме ці автомобілі дезінфекцію.
- Учасником надано експлуатаційний дозвіл та договір оренди приміщення на різні адреси.
З огляду на вищевикладене просимо замовника уважно вивчити документацію ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ, переглянути своє рішення про визнання переможцем. У разі бездіяльності або порушення наших прав будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2021 09:30
Шановний Учасник ТОВ "ТРІГО" Чичімов Є.О.!
Стосовно Вашої вимоги надаємо обґрунтування щодо вибору переможцем спрощеної закупівлі ФОП Борздової О.І. (далі – Учасник). Пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника та за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Критерієм вибору переможця згідно оголошення є ціна 100%.
Так, згідно Ваших зауважень щодо пропозиції Учасника повідомляємо:
- перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів Учасник вказав у довідці про документи, що підтверджують якість харчового продукту (перелічив їх в цій довідці);
- Учасник надав копії чинних медичних книжок з відмітками про проходження ними обов`язкового профілактичного огляду, чим підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо водіїв;
- договір на транспортування товару чинний на момент подачі пропозиції, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Переклад копій російськомовних документів документацією не вимагався;
- згідно п.1 Додатка №2 до оголошення Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де вказав реєстраційні номери автомобілів та види (типи) кузовів та надав копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, копію договору на транспортування товару з підприємством, що має присвоєний особистий реєстраційний номер потужності виданий Держспоживслужбою, відповідно до Закону про безпечність, та проводить дезінфекцію за договором про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі. Вважаємо, якщо в договорі не вказані реєстраційні номери автомобілів, то дезінфекцію проходять всі автомобілі підприємства без винятку. Інших документів не вимагалось;
- в експлуатаційному дозволі на приміщення вказано стару назву вулиці Торгова.
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відсутні.
Дякуємо за увагу.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-001036-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТРІГО", Код ЄДРПОУ:38632218
Дата подання: 04 лютого 2021 12:59
Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника
Шановний замовнику! звертаємо вашу увагу на чисельні невідповідності пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ,яку було визнано переможцем, а саме:
- Замовник вимагав надати перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній;
- Замовник вимагав надати медичні довідки водіїв щодо придатності керування транспортним засобом
-у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній;
- Надано договір на транспортування товару - укладений російською мовою, без перекладу.
- Надано тимчасові реєстраційні посвідчення, термін дії яких сплив. Тобто факти не надано підтвердження належності машин до підприємства з яким укладено договір.
- У договорі на дезінфекцію ТЗ не зазначено перелік автомобілів, отже неможливо визначити чи проходять саме ці автомобілі дезінфекцію.
- Учасником надано експлуатаційний дозвіл та договір оренди приміщення на різні адреси.
З огляду на вищевикладене просимо замовника уважно вивчити документацію ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ, переглянути своє рішення про визнання переможцем. У разі бездіяльності або порушення наших прав будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2021 09:31
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги надаємо обґрунтування щодо вибору переможцем спрощеної закупівлі ФОП Борздової О.І. (далі – Учасник). Пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника та за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Критерієм вибору переможця згідно оголошення є ціна 100%.
Так, згідно Ваших зауважень щодо пропозиції Учасника повідомляємо:
- перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів Учасник вказав у довідці про документи, що підтверджують якість харчового продукту (перелічив їх в цій довідці);
- Учасник надав копії чинних медичних книжок з відмітками про проходження ними обов`язкового профілактичного огляду, чим підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо водіїв;
- договір на транспортування товару чинний на момент подачі пропозиції, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Переклад копій російськомовних документів документацією не вимагався;
- згідно п.1 Додатка №2 до оголошення Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де вказав реєстраційні номери автомобілів та види (типи) кузовів та надав копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, копію договору на транспортування товару з підприємством, що має присвоєний особистий реєстраційний номер потужності виданий Держспоживслужбою, відповідно до Закону про безпечність, та проводить дезінфекцію за договором про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі. Вважаємо, якщо в договорі не вказані реєстраційні номери автомобілів, то дезінфекцію проходять всі автомобілі підприємства без винятку. Інших документів не вимагалось;
- в експлуатаційному дозволі на приміщення вказано стару назву вулиці Торгова.
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відсутні.
Дякуємо за увагу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРЗДОВА ОЛЕКСАНДРА ІВАНІВНА 61 090,00
UAH з ПДВ
61 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІГО" 68 880,00
UAH з ПДВ
68 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 18:03
Електронний підпис
29 січня 2021 18:03
Електронний підпис
29 січня 2021 18:03
Проект договору_яйце.PDF
29 січня 2021 18:03
Довідка щодо санкцій.PDF

Публічні документи

31 січня 2021 12:18
Електронний підпис
31 січня 2021 12:16
яйцо (20.01.21) (1).pdf
31 січня 2021 12:16
сертифікат iso 14001.PDF
31 січня 2021 12:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (9).pdf
31 січня 2021 12:16
про уч.pdf
31 січня 2021 12:16
перелік потужностей.pdf
31 січня 2021 12:16
Паспорт Чичімов Є.О..PDF
31 січня 2021 12:16
Мед. довідка.PDF
31 січня 2021 12:16
Лист-відгук (1).PDF
31 січня 2021 12:16
Код Є.О..PDF
31 січня 2021 12:16
додаток 5.pdf
31 січня 2021 12:16
Додаток 4.pdf
31 січня 2021 12:16
Додаток 3 (1).pdf
31 січня 2021 12:16
Додаток 1.pdf
31 січня 2021 12:16
Договір суборенди.PDF
31 січня 2021 12:16
Довідка про МТБ (4).pdf
31 січня 2021 12:16
Довідка ЄДРПОУ.PDF
31 січня 2021 12:16
гар лист якісне.pdf
31 січня 2021 12:16
гар лист санкції.pdf
31 січня 2021 12:16
Витяг з ЄДР (1).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРЗДОВА ОЛЕКСАНДРА ІВАНІВНА

ТОВ "ТРІГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРЗДОВА ОЛЕКСАНДРА ІВАНІВНА
#2144115708
Переможець 61 090,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРЗДОВА ОЛЕКСАНДРА ІВАНІВНА
#2144115708
61 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 14:12
дод.угод.№3 дог.28 (зміна реквізитів) (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 08:51
Додаткова угода 2 дог28 яйця (1).pdf зміни до договору
09 березня 2021 08:51
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 09:40
Протокольне рішення УО про прийняття рішення про внесення змін до договору №31 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 09:40
Дод угода №1 Дог28 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 09:40
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:06
ДОГОВІР ЯЙЦЯ.pdf укладений
10 лютого 2021 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, уклали цю додаткову угоду про наступне: в частині 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та в Специфікації, коригувати адресу Постачальника «62503, Харківська область, місто Вовчанськ, вулиця Соборна, будинок 68 квартира 37». Згідно протоколу №31 від 10.02.2021 року внесено зміни до звіту про результати проведення процедури, а саме внесено коригування місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: «Україна, 62503, Харківська область, місто Вовчанськ, вулиця Соборна, будинок 68 квартира 37».
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" в специфікацію на поставку товару внести коригування щодо зміни ціни за одиницю товару, зміни обсягів закупівлі. Загальна сума договору становить 61 090,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення Х сесії VIII скликання №29.7-VIII від 16 квітня 2021 року Вовчанської міської ради Харківської області "Про внесення змін до Положення про відділ освіти Вовчанської міської ради", визначити місцезнаходження відділу освіти Вовчанської міської ради. В розділ 14 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та в Специфікацію внести зміни, згідно ст.41 ч.5 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 090,00
UAH