Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Папір білий, формат А4
Очікувана вартість
8 700,00 UAH
UA-2021-01-21-000702-a cf99b421563648d5afbe2509e42b0107
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурков Олександр

+380982832737 BIBINFO@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА"
Код ЄДРПОУ: 43062107
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 93-Б
Контактна особа: Бурков Олександр
+380982832737
BIBINFO@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 12:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 12:12
Очікувана вартість: 8 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір білий, формат А4, 80 г/м2, у пачках по 500 аркушів, Magistr Extra (або еквівалент) - за якістю та кількістю має відповідати вимогам ТЗ (Додаток №1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 пач.
Папір білий, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, Грецька, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості товару, вказаній у видатковій накладній, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару, вказаній у видатковій накладній, та за умови вчасного отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки товару
Дата подання: 27 січня 2021 08:57
Дата відповіді: 27 січня 2021 10:16
Шановний замовник, передбачається лише одна разова поставка товару? Чи розглядаєте можливість поставки товару Новою поштою?
Відповідь: Передбачається лише одна разова поставка товару. Поставка товару "Новою поштою" можлива.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-000702-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 05 лютого 2021 08:55
щодо кваліфікації
Шановний замовник, слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника.ТОВ Папірторг надав пропозицію без застосування КЕП. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2021 09:00
Шановний учасник! Тендерна документація не містить обов'язкової вимоги щодо використання учасниками КЕП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 6 096,00
UAH з ПДВ
6 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 6 960,00
UAH з ПДВ
6 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 8 080,00
UAH з ПДВ
8 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2021 14:13
цінова .pdf
31 січня 2021 14:13
витяг0902.pdf
31 січня 2021 14:13
витяг ПДВ.JPG
31 січня 2021 14:13
Паспорт керівника.rar
31 січня 2021 14:13
Довідки.rar
31 січня 2021 14:13
Статут.rar

Публічні документи

01 лютого 2021 11:26
sign.p7s
01 лютого 2021 11:25
Комерційна пропозиція.pdf
01 лютого 2021 11:13
sign.p7s
29 січня 2021 15:18
sign.p7s
29 січня 2021 15:18
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
29 січня 2021 15:18
ПАСПОРТ ПОВНИЙ.pdf
29 січня 2021 15:18
IПН.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП Бердник В.А.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 6 096,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 12:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
6 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 лютого 2021 10:29
sign.p7s укладений
11 лютого 2021 09:20
Договір 3 Папір А4 2021.pdf укладений
11 лютого 2021 09:18
sign.p7s зміни до договору
24 лютого 2021 12:25
До_угода папір А4 2021 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Покупця, а також платіжних реквізитів Продавця.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку