Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
58 797,20 UAH
UA-2021-01-21-000629-a 490eb4d312924dbda2790910312dcd22
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Олена Іванівна

+380486321266 olena.golubenko.72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37880290
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., Ананьїв, вул. Пушкіна, буд. 36
Контактна особа: Голубенко Олена Іванівна
+380486321266
olena.golubenko.72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 11:30
Очікувана вартість: 58 797,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 293,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


місце поставки товару згідно оголошення, п.6 розд.1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1826 уп
Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Пушкіна, буд.36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 11:25
Оголошення молоко пастеризоване.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ" 58 797,20
UAH з ПДВ
58 797,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 09:43
Електронний підпис
01 лютого 2021 09:33
Частина 2.pdf
01 лютого 2021 09:33
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#1774709573
Переможець 58 797,20
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 09:09

Документи

02 лютого 2021 09:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#1774709573
58 797,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 09:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 09:47
Договір зміни до договору
08 лютого 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою формування оптимальної мережі закладів освіти, Ананьївською міською радою прийнято Рішення № 183-VІІІ від 30.04.2021 р. «Про реорганізацію деяких закладів освіти Ананьївської міської ради» (далі – Рішення). На підставі Довідки головного управління статистики в Одеській області № 07-14/246-21 від 12.08.2021 р. про середні споживчі ціни на продукти харчування на липень 2021 р., п. 1 – 10, 12, 13 Рішення Ананьївської міської ради № 183-VІІІ від 30.04.2021 р. «Про реорганізацію деяких закладів освіти Ананьївської міської ради», Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 (далі — Додаткова угода) до Договору про наступне: 1) збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, без збільшення загальної вартості Договору, а саме з 32,30 грн. на 35,40 грн.;
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1.4. розділу 1 «Предмет договору» та пункту 3.3. розділу 3 «Ціна Договору» Договору № 11 від 08.02.2021 р. (далі — Договір) щодо закупівлі товару за предметом закупівлі Пастеризованого молока за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (15511100-4 Пастеризоване молоко), а також в зв’язку фактичним виконанням договору, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 2 (далі — Додаткова угода) до Договору щодо зменшення суми Договору на 15,60 грн. (п'ятнадцять грн. 60 коп.).
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 684,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 614,03 UAH)