Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Баранівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41067449 |
Місцезнаходження: | 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20 |
Контактна особа: |
Старушко Олена Броніславівна +380414442302 baranivkaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 11:01 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 1 803 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 7.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 6.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 5.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 4.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 3.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 2.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
Додаток 1.docx | |
21 січня 2021 10:57 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-10-000049 ● fc51072766d0489f865b0efc6a2d6cad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.09.2021
№ 523
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2021-01-21-000518-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-13 16:40:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-01-21-000518-а) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Відділом освіти Баранівської міської ради, додатковими угодами від 20.04.2021 року №1, від 30.08.2021 року №2 до договору від 22.02.2021 року № 53, укладеного з ФОП Кравчук Г.В., сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни м’яса на ринку в сторону збільшення (листи, довідки та інше) (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 15:48:03
Пояснення
Відділ освіти Баранівської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 – М'ясо) за номером ID: UA-2021-01-21-000518a.
З ФОП Кравчук Г.В. за результатами відкритих торгів було укладено договір № 53 від 22.02.2021 року. У специфікації до договору зазначено ціни на одиницю товару: м'ясо свинини – без кістки, шкіри та сала охолоджене – 96,02 грн/кг., м'ясо яловичини – 129,01 грн/кг., філе куряче охолоджене – 86,50 грн/кг., тушки курей охолоджені – 50,00 грн/кг. Підставою для збільшення ціни стало звернення ФОП Кравчук Г.В. від 19.04.2021 року з додатками довідок Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1/119 від 14.04.2021 року з обгрунтованими підставами для такого збільшення, внаслідок чого було укладено додаткову угоду № 1 про збільшення ціни на одиницю товару до 10%.
30.08.2021 року, на підставі звернення ФОП Кравчук Г.В. та з урахуванням довідки Головного управління статистики у Житомирській області № 03.02-16/1-260 від 13.08.2021 року було укладено додаткову угоду, внаслідок чого встановлено наступні ціни на одиницю товару: м'ясо яловичини – 154,50 грн/кг., філе куряче охолоджене – 103,50 грн/кг., тушки курей охолоджені – 59,80 грн/кг.
Зауважуємо, що збільшення ціни на одиницю товару було обгрунтованим та документально підтвердженим, адже кон’юктура ринку постійно змінювалася у бік збільшення ціни на предмет закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору №53 від 22.02.2021 року
2021-09-28 16:54:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КРАВЧУК ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
1 551 600,00
UAH з ПДВ
|
1 480 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" |
1 588 800,00
UAH з ПДВ
|
1 481 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ" |
1 561 500,00
UAH з ПДВ
|
1 508 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КРАВЧУК ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА #1858320426 |
Переможець |
1 480 999,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 10:06
|
ду 4 до дог 53.pdf | укладений |
27 вересня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 16:18
|
ДУ 2 до 53.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 14:36
|
ду 1 до 53.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 13:24
|
ду 1 до 53.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 16:26
|
дог53.pdf | укладений |
22 лютого 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку №1(Специфікація до Договору) у зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
572 248,13
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із результатами моніторингу закупівлі Державної аудиторської служби України, внаслідок яких виявлено порушення під час здійснення закупівель |