Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб з пшеничного борошна першого ґатунку та хліб з житньо-пшеничного борошна
Очікувана вартість
627 507,00 UAH
UA-2021-01-20-008220-b ● 3c444118a70945a8abf9493d5cf4ce31
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998503 |
Місцезнаходження: | 67513, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Олександрівка (Олександрівська с/р), ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марина Німець +380487504378 oopb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 627 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 138,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16644 кілограми
Хліб з пшеничного борошна першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67513, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Олександрівка, пл. Центральна, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
18031 кілограми
Хліб з житньо-пшеничного борошна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67513, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Олександрівка, пл. Центральна, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: 67513, Одеська область, Лиманський район, с. Олександрівка, пл. Центральна, 1. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - Хліб з пшеничного борошна першого ґатунку та хліб з житньо-пшеничного борошна - 15811100-7 – Хліб. Тендерна документація додається окремим додатком. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 21:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 20:53 |
ТД - хліб.doc | |
20 січня 2021 20:53 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Дата подання: 25 січня 2021 21:54
Дата відповіді: 28 січня 2021 17:01
1. Шановний Замовнику, вважаєми нижчевказані вимоги дискримінаційними, оскільки в 2020 роцй Учасник, як Варіант міг використовувати орендований автотранспорт, а у 2021 році - власний. Просимо Вас відредагувати дані вимоги з метою запобігання дискримінації Учасників, тим паче, що Ви закуповуєте Товар на 2021 рік.
"Скан-копії оригіналу договору про дезінфекцію транспортного (-их) засобу (-ів) для перевезення аналогічної до предмета закупівлі продукції в 2020 році та оригіналу договору про проведення дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) до кінця 2021 року або на пізніший строк.
Скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) учасника для перевезення товару (обробка не рідше трьох разів в місяць) за грудень 2020 року та за січень 2021 року.
Скан-копії оригіналів платіжних доручень про оплату згідно договору дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) та оригіналів актів звірки учасника з виконавцем дезінфекційних робіт."
2. Шановний Замовнику, отримання нижчевказаних документів передбачає внесення до графіку перевірок Держпродслужбою", отримання данних документів займає сас, значно більший ніж період подання ТП Учасником, тому вважаємо встановлене Вами обмеження - не більше 3х місячної давнини, як дискримінацію Учасників і порушення Закону. Просимо Вас змінити термін придатності даних документів, хоча б - за останній півроку.
"10. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання оператором ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, - вимог законодавства про харчові продукти, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції.
11. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператора ринку – виробника продукції, що пропонується до постачання, у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції."
3. Шановний Замовнику, просимо Вас внести до ТД посилання на можливість використання еквіваленту продукції до Предмету закупівлі, який відповідатиме НД (ДСТУ) та відповідати технічним характеристикам Предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт.
При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки.
Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору.
В країні спостерігається пандемія, відповідно, Замовник не розуміє, чому суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Профілактичні заходи необхідно проводити без будь-яких попереджень.
Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам.
Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника.
Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель.
Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника.
Щодо еквіваленту: згідно вимог закону - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважимо, що тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи наведене вище, Замовник вважає, що вимога э необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт.
При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки.
Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору.
В країні спостерігається пандемія, відповідно, Замовник не розуміє, чому суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Профілактичні заходи необхідно проводити без будь-яких попереджень.
Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам.
Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника.
Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель.
Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника.
Щодо еквіваленту: згідно вимог закону - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважимо, що тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи наведене вище, Замовник вважає, що вимога э необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008220-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4", Код ЄДРПОУ:43370789
Дата подання: 25 січня 2021 22:42
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
1. Шановний Замовнику, вважаєми нижчевказані вимоги дискримінаційними, оскільки в 2020 роцй Учасник, як Варіант міг використовувати орендований автотранспорт, а у 2021 році - власний. Просимо Вас відредагувати дані вимоги з метою запобігання дискримінації Учасників, тим паче, що Ви закуповуєте Товар на 2021 рік. "Скан-копії оригіналу договору про дезінфекцію транспортного (-их) засобу (-ів) для перевезення аналогічної до предмета закупівлі продукції в 2020 році та оригіналу договору про проведення дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) до кінця 2021 року або на пізніший строк. Скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) учасника для перевезення товару (обробка не рідше трьох разів в місяць) за грудень 2020 року та за січень 2021 року. Скан-копії оригіналів платіжних доручень про оплату згідно договору дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) та оригіналів актів звірки учасника з виконавцем дезінфекційних робіт." 2. Шановний Замовнику, отримання нижчевказаних документів передбачає внесення до графіку перевірок Держпродслужбою", отримання данних документів займає сас, значно більший ніж період подання ТП Учасником, тому вважаємо встановлене Вами обмеження - не більше 3х місячної давнини, як дискримінацію Учасників і порушення Закону. Просимо Вас змінити термін придатності даних документів, хоча б - за останній півроку. "10. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання оператором ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, - вимог законодавства про харчові продукти, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. 11. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператора ринку – виробника продукції, що пропонується до постачання, у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції." 3. Шановний Замовнику, просимо Вас внести до ТД посилання на можливість використання еквіваленту продукції до Предмету закупівлі, який відповідатиме НД (ДСТУ) та відповідати технічним характеристикам Предмету закупівлі.
Відповідь:
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 17:01
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт.
При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки.
Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору.
В країні спостерігається пандемія, відповідно, Замовник не розуміє, чому суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Профілактичні заходи необхідно проводити без будь-яких попереджень.
Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам.
Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника.
Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель.
Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника.
Щодо еквіваленту: згідно вимог закону - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважимо, що тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи наведене вище, Замовник вважає, що вимога э необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт.
При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки.
Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору.
В країні спостерігається пандемія, відповідно, Замовник не розуміє, чому суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Профілактичні заходи необхідно проводити без будь-яких попереджень.
Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам.
Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника.
Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель.
Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника.
Щодо еквіваленту: згідно вимог закону - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважимо, що тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи наведене вище, Замовник вважає, що вимога э необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" |
625 564,74
UAH з ПДВ
|
625 564,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕПЛАЙ" |
626 091,80
UAH з ПДВ
|
626 091,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Переможець |
625 564,74
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 20:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:45
|
ДУ 4 хліб.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:30
|
ДУ 3 хліб.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:10
|
ДУ 2 хліб.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 23:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 17:15
|
Додаткова угода №1 до Договору №0111.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:05
|
Договір №0111.pdf | укладений |
05 березня 2021 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |