Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного відділення 3-го поверху КНП КМР «Міська лікарня №9» по просп. Аношкіна,72 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-01-20-008082-b 2dca96606aac4139bc357b5294ba5021
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Мандзюк

+380986630334 tenderknp9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 01985860
Місцезнаходження: 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72
Контактна особа: Яна Мандзюк
+380986630334
tenderknp9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт терапевтичного відділення 3-го поверху КНП КМР «Міська лікарня №9» по просп. Аношкіна,72 м. Кам’янське (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, пр.Аношкіна,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Площа яка?
Дата подання: 20 січня 2021 22:03
Дата відповіді: 22 січня 2021 17:19
Для оцінки проектних рішень прошу повідомити площу всіх приміщень 3-го поверху.
Відповідь: Площа визначається та вимірюється при огляді об’єкта, в штаті замовника відсутній технічний спеціаліст з відповідною кваліфікацією проектувальника.

Про коштриси
Дата подання: 20 січня 2021 22:12
Дата відповіді: 22 січня 2021 17:19
Зазначена в п.2 технічного завдання зазначена вимога надати кошториси на виконання робіт за результатами візуального огляду. Просимо пояснити про які кошториси іде мова, про коштрис на проектні роботи? Чи ще про якісь інші?
Відповідь: По-перше, зазначена вимога викладена в п. 3 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі».
По-друге, так, йдеться мова саме про кошториси на проектні роботи.
Акт огляду
Дата подання: 21 січня 2021 10:41
Дата відповіді: 22 січня 2021 17:20
Відповідно до п.12 додатку 1 оглошення учасник у складі пропозиції повинен надати акт огляду підписаний представниками Виконавця і Замовника і скріплений печаткою. Просимо надати інформацію коли саме можна здійснити даний огляд, яким чином він відбуватиметься, та надати контактний телефон відповідальної за огляд особи.
Відповідь: В оголошенні наявна інформація щодо контактної особи.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 21 січня 2021 10:46
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:49
Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Однак не зазначені реквізити Замовника, які обов'язково мають бути в гарантії. Просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вказати реквізити для оформлення гарантії. Також просимо внести зміни до всіх Ваших аналогічних тендерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 21.01.2021 р. протоколом було внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вказані реквізити для оформлення гарантії.
Зазначте реквізити для оформлення банківської гарантії.
Дата подання: 21 січня 2021 10:47
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:50
Зазначте реквізити для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: 21.01.2021 р. протоколом було внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вказані реквізити для оформлення гарантії.
Згідно підписання акту обстеження.
Дата подання: 22 січня 2021 15:37
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:13
Шановний Замовник! Згідно оголошення необхідно надати сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця і скріплений печаткою. Просимо надати контакт особи, яка зможе супроводити та показати даний об’єкт та підписати акт обстеження. З урахуванням телефонної розмови з контактною особою, вказаної в тендері, було надано контак приймальної, де повинні назначити відповідального по даному об’єкту та призначичи дату можливого відвідування. Але після уточнень приймальна направила в зворотній напрямок до контактної особи вказаної в тендері. В даному випадку це дискримінація, що до можливості участі в тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно чинного законодавства уповноважена особа не має права підписувати документи, тому Вам був наданий номер телефону приймальної для вирішення даного питання.
Контактна особа
Дата подання: 22 січня 2021 17:26
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:18
До контактної особи не можливо дозвонитись, що в свою чергу унеможливлює можливість обстеження обєкту. Внаслідок чого замовником чітко порушуються вимоги законодавства. Просимо надати розяснення яким чином забезпечаться рівні права для всіх учасників закупівлі
Відповідь: Шановний учаснику! На сайті КНП КМР "Міська лікарня №9" є й інші контактні номера телефонів за якими можна звернутись.
Площа яка?
Дата подання: 22 січня 2021 17:33
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:19
Дуже дивно що замовник не хоче надати площу приміщень, адже це доступна інформація що завжди повинна бути у відповідного персоналу та керівництва, чи може керівництво теж не знає чим воно керує, чи може уповноважена особа не знає? Чи може ви не знаєте що у вас є паспорт БТІ де вказано площі всіх приміщень? Чи може треба вам в штат фахівця екстра класу який вміє користуватися рулеткою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З паспортом БТІ можна ознайомитись під час огляду об’єкта, крім того при експлуатації будівлі була змінена площа деяких приміщень.
Щодо реквізитів для банківської гарантії
Дата подання: 25 січня 2021 10:32
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:19
При оформленні банківської гарантії необхідно зазначити назву, адресу та МФО банку Замовника. Просимо вказати цю інформацію
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що після введення в дію банківських рахунків у форматі IBAN, вся необхідна інформація міститься у номері банківського рахунку.
Стосовно строків
Дата подання: 25 січня 2021 10:44
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:20
Замовник змінив строки виконання робіт до 01.03.2021. З урахуванням того, що договір з переможцем має бути підписаний не раніше 10 днів та не пізніше 20 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, то такі строки є дискримінаційними та нереальними для виконання. Для виготовлення якісного проекту з урахуванням всіх вимог Замовника необхідно кілька місяців. Просимо змінити строки для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані строки обумовлені особливостями бюджетного фінансування. Якщо Учасник не виконає завдання в поставлені строки, Замовник не може гарантувати оплату.
площа яка ? 2
Дата подання: 25 січня 2021 17:27
для можливості розрахунку кошторисної вартості проектних робіт по форма 2-П згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 необхідно зазначити площу об'єкта. ви пропонуєте щоб кожен із учасників самостійно придумав чи вгадав площу чи як? отже просимо надати плащу обєктна необхідно для розрахунку кошторисної вартості проекту.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 20 січня 2021 21:59
Невідповідність законодавству: Про експертизу
Зазначена в п 1.1 договору та в інших місцях вимого щодо проходження саме державної експертизи суперечить п.2 ст.31;ЗУ 3038-17 Про регулювання. Тому що проводити експертизу мають право не тільки державні експертизи, а і будь-які інші експертні установи що входять до переліку Мінрегіону. Просимо привести у відповідність до чинного законодавства у всіх ваших аналогічних тендерах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 19:53
Шановний Учаснику! Інформуємо, що буде приведена у відповідність до чинного законодавства пункт договору та назву об’єкту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 січня 2021 18:18
Дискримінаційна вимога
Вимога про надання відгуку в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі є дискримінаційною. Шановний Замовник! Аналогічні договори вже давно вионані, акти і відгуки підписані,а якщо контагент вже ліквідований? А якщо карантин на підприємстві? Просимо внести зміни в пункт 8 Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 14:38
Шановний Учаснику! По суті наданої Вами вимоги інформуємо, що у відповідності до положень ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як надання відгуку, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі. Умова щодо надання відгуку, який датований не пізніше оголошення даної закупівлі, надає можливість замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи належної якості та в обумовлений термін.

Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 21 січня 2021 18:21
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо надання акту візуального обстеження об'єкту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 14:40
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо:
1. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
4. Також зазначаємо, що, по-перше, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року не має ніякого відношення до нашої закупівлі. По-друге, дане Рішення стосується відкритих торгів і не може застосовуватись до спрощеної закупівлі.

Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.

Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 22 січня 2021 17:46
Площа
Для можливості об'єктивного розрахунку кошторисної вартості проектних робіт просимо надати сумарну площу 3го поверху терапевтичного відділення, згідно даних паспорту БТІ.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 22 січня 2021 20:36
Про експертизу 2
Дякуємо замовникам що Ви дослухалися до думки учасника та внесете зміни в усі 4 тендери щодо проходження експертизи не тільки в державних експертних установах і не доведеться повторювати вимогу в інших тендерах. Дякуємо за увагу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 23:24
Шановний Учаснику! Інформуємо, що внесено зміни в усі 4 тендери щодо проходження експертизи не тільки в державних експертних установах
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 22 січня 2021 20:44
Назва проекту
Назва проекту повинна відповідати п. 8 наказу Мінрегіону #45 а саме: ...має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. Тобто нічого іншого, у тому числі щодо проходження експертизи в назві не повинно бути. Приведіть у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 23:21
Шановний Учаснику! Інформуємо, що назва об’єкту закупівлі приведена у відповідність до чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008082-b.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 24 січня 2021 12:51
Дискримінація з метою мінімізації кількості учасників, максимізації ціни договору та отримання більшого відкату від більшої суми!
Дискримінація з метою мінімізації кількості учасників, максимізації ціни договору та отримання більшого відкату від більшої суми!

Згідно п. 12 додатку 1 до оголошення замовник вимагає від Учасників надання: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» Згідно п.3 додатку 2 до оголошення замовник зазначає: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту». Вищеописані документи необхідно завантажити до системи на етапі подання пропозицій.
Вимога щодо складання акту огляду об’єкту (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимим та свідчить лише про одне: ЗАМОВНИК ЗМОВИВСЯ ЗІ СВОЇМ ПЕРЕМОЖЦЕМ, але розуміє, що прямий договір заключати не вигідно (буде багато запитань та проблем) то давай створю ілюзію проведення відбору та чесної закупівлі.
ЗАМОВНИКУ! ЗРОЗУМІЙ І ВИКАРБУЙ ЦЕ В СВОЇЙ ГОЛОВІ: ВСІ БАЧУТЬ, ЩО ТИ ТВОРИШ (відповідальні особи та керівництво), ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НЕОДМІННО НАСТАНЕ, ЯКЩО НЕ СЬОГОДНІ, ТО ЗАВТРА ЧИ ЧЕРЕЗ ДЕЯКИЙ ЧАС, ТОДІ, КОЛИ ТИ ВЖЕ І НЕ ЧЕКАТИМЕШ ЇЇ!!!

Учасники оскаржували вимогу щодо надання акту огляду об’єкту на що замовник однією з відмазок зазначив: «Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання.». Про яку складність може йти мова.? Передбачений проект є самим звичайним і не викликає проблем для розробки в компанії, яка професійно займається даною діяльністю!!! Якщо замовник не має відповідних спеціалістів, то є три варіанти:
1. оголосити закупівлю на складання завдання на проектування згідно якої переможець закупівлі, після підписання договору, на платній основі, здійснить огляд об’єкту та технічний спеціаліст з відповідною кваліфікацією проектувальника бездоганно складе технічне завдання. І вже потім оголошувати закупівлю на проектування, виклавши бездоганне завдання на проектування.
2. розмістити в електронній системі всю наявну інформацію, описати що потрібно зробити (якось же ви склали завдання без спеціаліста в штаті), зробити фото, вказати власні побажання та зазначити, що за потреби, всі потенційні учасники мають можливість ознайомитися з об’єктом так, як ознайомлення з об’єктом це право Учасника, а не обов’язок!!!
3. третій варіант це той варіант, який обрав замовник. Варіант корупції та порушення законодавства.
Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпусима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у Кам’янському чи Дніпрі, хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом про можливий відкат у разі перемоги???
Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Подумайте про відповідальність, яка неодмінно настане. Почитайте історію, покарання неодмінно буде, зміниться влада, криша протече і посадять з конфіскацією.
Отже, просимо прибрати вимоги, які передбачені в п. 12 додатку 1 до оголошення: «Сканований акт огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника і Виконавця, і скріплений печаткою.» та в п.3 додатку 2 до оголошення: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту» так, як вони націлені лише на одне: зменшення кількості учасників, максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів!



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 17:35
Ознайомившись з текстом Вашої вимоги, прийшли до висновку, що у вимозі № UA-2021-01-20-008082-b.b7 від 24.01.2021 року відсутні юридично обґрунтовані підстави для розгляду, окрім безпідставних та голослівних звинувачень і погроз.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРАЙМ СТРОЙ ЛТД 249 952,08
UAH з ПДВ
249 952,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2021 11:27
Електронний підпис
29 січня 2021 17:25
Електронний підпис
29 січня 2021 17:24
БАНК.ГАРАНТИЯ.rar
29 січня 2021 17:24
banking_licence_ПУМБ.pdf
29 січня 2021 17:24
21.Проект договору.PDF
29 січня 2021 17:24
12.Лист- відгук.PDF
29 січня 2021 17:24
11.Акт надання послуг.PDF
29 січня 2021 17:24
8.Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2021 17:24
7.Опис 20.06.19.pdf
29 січня 2021 17:24
6. Статут.pdf
29 січня 2021 17:24
2.Паспорт директора.PDF
29 січня 2021 17:24
1.Іпн директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРАЙМ СТРОЙ ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРАЙМ СТРОЙ ЛТД
#42502910
Переможець 249 952,08
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:25

Документи

02 лютого 2021 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРАЙМ СТРОЙ ЛТД
#42502910
249 952,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 14:28
допка04.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 14:27
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 17:04
договор 04ПР 21.pdf укладений
15 лютого 2021 17:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 травня 2021 10:18
249 952,08 UAH UA138201720344341007100039379
КНП КМР "МЛ №9"
UA053348510000000026005117259
ТОВ "ПРАЙМ СТРОЙ ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 952,08
UAH (в тому числі ПДВ 41 658,68 UAH)