Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Очікувана вартість
739 800,00 UAH
UA-2021-01-20-008038-b 6097cabb477140e583807ece6fcfd698
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 17:00
Початок аукціону: 08 лютого 2021 15:20
Очікувана вартість: 739 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 699,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Послуги надавати згідно умов укладеного договору про закупівлю, технічного завдання, тендерної документації замовника та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада (м. Жмеринка, Леляцький, Жуковецький, Коростівецький, Рівський, Браїлівський, Лисогірський, Дубівський, Куриловецький, Біликовецький, Кармалюківський, Людавський, Почапинецький старостинські округи)., м. Жмеринка, Леляцький, Жуковецький, Коростівецький, Рівський, Браїлівський, Лисогірський, Дубівський, Куриловецький, Біликовецький, Кармалюківський, Людавський, Почапинецький старостинські округи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється не пізніше двадцяти банківських днів, з дня підписання Сторонами акту про надання послуги та надання Виконавцем рахунку на оплату послуги Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник фізична особа підтверджує, що Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Очікуване значення - Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник юридична особа підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Очікуване значення - Так
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Очікуване значення - Так
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Очікуване значення - Так
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Очікуване значення - Так
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Очікуване значення - Так.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Очікуване значення - Так.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Очікуване значення - Так.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Очікуване значення - Так.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Очікуване значення - Так.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Учасник підтверджує, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Очікуване значення - Так.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 січня 2021 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 18:53
Технічне завдання ПРМЗО 2021.doc
20 січня 2021 18:53
ТД ПРМЗО 2021.docx
20 січня 2021 18:53
Проект Договору ПРМЗО 2021.doc
20 січня 2021 18:53
Оголошення ПРМЗО 19.01.2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-008038-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3340806098
Дата подання: 11 лютого 2021 09:37
щодо необ'єктивності і упередженності рішення про дискваліфікацію Учасника
ВИМОГА
Розглянувши рішення Замовника про дискваліфікацію учасника ФОП Ромасюнь А.В. вважаємо за потрібне зазначити наступне.
У додатку 3 тендерній документації замовник вимагав:
7. Для проведення вищезазначених робіт Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників, ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ПЕВНОГО ВИДУ РОБІТ, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а якщо ні, то повідомити про це письмово посилаючись на чинне законодавство України.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади не входить у Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»
документ дозвільного характеру - ДОЗВІЛ, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності;
декларація про провадження господарської діяльності (далі - ДЕКЛАРАЦІЯ) - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність.
За своєю суттю, ДОЗВІЛ і ДЕКЛАРАЦІЯ не тотожні документи а різні поняття.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. В березні 2020 року були внесені зміни у вказаний порядок, зокрема були визначені роботи які проводяться на підставі ДОЗВОЛУ, а які на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ (додаток 6).
Роботи які написані в технічному завданні тендеру на Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, виконуються на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ, про це пише сам Замовник у рішенні про дискваліфікацію ФОП Ромасюнь А.В. Однак, Замовник не вимагав в тендерній документації наявність у учасника ДЕКЛАРАЦІЇ.
Тому не має права дискваліфіковувати учасника через відсутність у нього ДЕКЛАРАЦІЇ, оскільки наявність такої ДЕКЛАРАЦІЇ, повторимось НЕ ВИМАГАЛАСЬ замовником.

Рішенні про дискваліфікацію ФОП Ромасюнь А.В. мотивовано тим, що тендерна пропозиція ФОП Ромасюнь Андрія Васильовича не від повідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника.
Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
 викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
 є такою, строк дії якої закінчився;

Крім того, у п.2.1 розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД Замовника зазначено:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
 не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
 не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
 не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
 не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
 визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону;


Відповідно до п. 33 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
В свою чергу, Технічними умовами (ТУ) називається документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні задовольняти конкретний виріб, матеріал, речовина тощо, або їх група. Крім того, в ТУ повинні бути вказані процедури, за допомогою яких можна встановити, чи дотримані дані вимоги. Внесені в базу даних технічні умови можуть використовуватися при оцінці відповідності продукції вимогам законодавства України, технічних регламентів, інших нормативно-правових актів і національних стандартів (сайт Українського центру сертифікації продукції, електронний ресурс https://www.ukrsepro.in.ua/?page_id=1148).
Отже наявність чи відсутність у учасника документа дозвільного характеру, чи декларації не є технічними вимогами, характеристиками послуги чи роботи, показниками впливу на довкілля й клімат, особливостями проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимогами щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символами, методикою випробувань і тестування, вимогами до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічним процесом й технологією виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог ТД та у Замовника не має підстав для дискваліфікації учасника ФОП Ромасюнь А.В., тим більше що причини дискваліфікації не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам ТД, і є надуманими, упередженими і необґрунтованими.
тому вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- надати роз’яснення, і навести конкретну норму чи конкретну частину тендерної документації (зазначити пункт, абзац, розділ, додаток тощо) до вказаної процедури закупівлі, у якій Замовник вимагав від учасника подачу у складі тендерної пропозиції або наявність у нього саме ДЕКЛАРАЦІЇ про провадження господарської діяльності, надати роз’яснення, в якій саме;
- надати роз’яснення, де конкретно в тендерній документації замовника міститься технічна специфікація в сенсі п. 33 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначити пункт, абзац, розділ, додаток тощо.
- надати роз’яснення, в якій саме частині чи нормі технічної специфікації Замовника (зазначити пункт, абзац, розділ, додаток тощо) не відповідає тендерна пропозиція ФОП Ромасюнь Андрія Васильовича
- надати роз’яснення, яким конкретним іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника (зазначити пункт, абзац, розділ, додаток тощо) не відповідає тендерна пропозиція ФОП Ромасюнь Андрія Васильовича

Додатково наголошуємо, що у разі необ’єктивного і упередженого розгляду вказаної вимоги, маніпуляції нормами та визначеннями чинного законодавства, або фактами чи обставинами, залишаємо за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Держаудитслужби, Жмеринської міської ради, Антимонопольного комітету України та суду.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2021 19:35
Відповідь :

Згідно п. 1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі послуг «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» ІD: UA-2021-01-20-008038-b, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 2 до ТД);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №3 до ТД), а також:
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів.
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
ФОП Ромасюнь Андрій Васильович не виконав вимоги технічного завдання замовника, а саме п.7 та п. 13 Технічного завдання поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення (Додаток №3) тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 7 Технічного завдання «поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення» (Додаток №3) тендерної документації замовника, для проведення вищезазначених робіт Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а якщо ні, то повідомити про це письмово посилаючись на чинне законодавство України.
Відповідно до п. 13 Технічного завдання «поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення» (Додаток №3) тендерної документації замовника, якість послуг повинна відповідати діючим нормативно-правовим актам України, вимогам діючого законодавства та нормам ДБН.
Згідно пункту 21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. № 1107 (зі змінами) визначено, що «виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці».
У пункті 3 додатку 6 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, зазначено найменування виду робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У пункті 10 додатку 7 Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, передбачено вид механізмів що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: «Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників».
Виконання робіт (заміна ламп зовнішнього освітлення, світильників, установлення світильників, монтаж повітряних ліній, траверс, заміна проводу СІП, АВВГ), відповідно до п. 6.3.5. «Правил улаштування електроустановок», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок» від 21.07.2017 р. №476, виконуються на висоті не менше ніж 6,5 м.
Учасник закупівлі ФОП Ромасюнь А.В. у своїй довідці від 01.02.2021р. №210201/22 вказує на те, що ФОП Ромасюнь Андрій Васильвич не має ліцензії та документа дозвільного характеру та посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р №1107, помилково зазначає, що виконання робіт за предметом закупівлі поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник (технічне обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (UA-2021-01-20-008038-b) не потребує наявності документа дозвільного характеру, що не відповідає вимогам п.21 та додаткам 6,7 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, п.6.3.5. Правил улаштування електроустановок затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок» від 21.07.2017 р. №476. Окрім того, надані ФОП Ромасюнь А.В. дозвільні документи комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (довідка від 01.02.2021р. №210201/23), якого ФОП Ромасюнь А.В. планує залучати до виконання субпідрядних робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не можуть бути доказом того, що Учасник має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки відповідно до інформації отриманої з Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Вінницький обласний молодіжний центр праці, ідентифікаційний код 34886970, немає зареєстрованого виду діяльності для виконання робіт за предметом закупівлі поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення, а обсяг виконання робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на висоті перевищує 20 відсотків від загальної вартості послуг по цій закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом замовника було ухвалене рішення, оформлене протоколом №8 від 09.02.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ромасюнь Андрія Васильовича по процедурі відкритих торгів ІD: UA-2021-01-20-008038-b на закупівлі послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Підпис Ольга Куленко
16.02.2021 р.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008038-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3340806098
Дата подання: 18 лютого 2021 01:27
щодо непрамовірної дискваліфікації учасника і ненаданя аргуметованої відповіді на вимогу
детальний опис вимоги міститься у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:40
ФОП «Ромасюнь Андрій Васильович»
Згідно п. 1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі послуг «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» ІD: UA-2021-01-20-008038-b, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 2 до ТД);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №3 до ТД), а також:
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів.
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
ФОП «Ромасюнь Андрій Васильович» в своїй скарзі стверджує, що оскільки замовник закупівлі в Додатку №3 тендерної документації вимагав від учасників надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, але не вимагав від учасників надання декларації, тому учасник закупівлі ФОП «Ромасюнь Андрій Васильович» і не надав ні дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки ні декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, ні ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника.
Замовник вважає, що ФОП Ромасюнь Андрій Васильович не виконав вимоги технічного завдання замовника, а саме п.7 та п. 13 Технічного завдання поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення (Додаток №3) тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 7 Технічного завдання «поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення» (Додаток №3) тендерної документації замовника, для проведення вищезазначених робіт Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а якщо ні, то повідомити про це письмово посилаючись на чинне законодавство України.
Відповідно до п. 13 Технічного завдання «поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення» (Додаток №3) тендерної документації замовника, якість послуг повинна відповідати діючим нормативно-правовим актам України, вимогам діючого законодавства та нормам ДБН.
Згідно пункту 21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. № 1107 (зі змінами) визначено, що «виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці».
У пункті 3 додатку 6 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, зазначено найменування виду робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У пункті 10 додатку 7 Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, передбачено вид механізмів що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: «Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників».
Виконання робіт (заміна ламп зовнішнього освітлення, світильників, установлення світильників, монтаж повітряних ліній, траверс, заміна проводу СІП, АВВГ), відповідно до п. 6.3.5. «Правил улаштування електроустановок», затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок» від 21.07.2017 р. №476, виконуються на висоті не менше ніж 6,5 м.
Учасник закупівлі ФОП Ромасюнь А.В. у своїй довідці від 01.02.2021р. №210201/22 вказує на те, що ФОП Ромасюнь Андрій Васильович не має ліцензії та документа дозвільного характеру та посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р №1107, помилково зазначає, що виконання робіт за предметом закупівлі поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник (технічне обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (UA-2021-01-20-008038-b) не потребує наявності документа дозвільного характеру, що не відповідає вимогам п.21 та додаткам 6,7 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011р. №1107, п.6.3.5. Правил улаштування електроустановок затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок» від 21.07.2017 р. №476. Окрім того, надані ФОП Ромасюнь А.В. дозвільні документи комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (довідка від 01.02.2021р. №210201/23), якого ФОП Ромасюнь А.В. планує залучати до виконання субпідрядних робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не можуть бути доказом того, що Учасник має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки відповідно до інформації отриманої з Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Вінницький обласний молодіжний центр праці, ідентифікаційний код 34886970, немає зареєстрованого виду діяльності для виконання робіт за предметом закупівлі поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення, а обсяг виконання робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на висоті перевищує 20 відсотків від загальної вартості послуг по цій закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом замовника було ухвалене рішення, оформлене протоколом №8 від 09.02.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ромасюнь Андрія Васильовича по процедурі відкритих торгів ІD: UA-2021-01-20-008038-b на закупівлі послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Заступник начальника управління, начальник відділу благоустрою міста управління житлово - комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Шаповалюк
23.02.2021 р.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-008038-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3340806098
Дата подання: 18 лютого 2021 01:01
щодо неправомірного визначення переможця
детальний опис наведений у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2021 17:49
ФОП «Ромасюнь Андрій Васильович»

Згідно п. 1.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі послуг «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» ІD: UA-2021-01-20-008038-b, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 2 до ТД);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №3 до ТД), а також:
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів.
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
З приводу твердження скаржника - ФОП «Ромасюнь Андрій Васильович» про те, що в дефектному акті наданому ТВ «Ніка –СВ» зазначено «встановлення світильників з люмінесцентними або ртутними лампами», в той час як тендерною документацією передбачено встановлення лише світлодіодних ламп, повідомляємо наступне.
Відповідно до локального кошторису з одиничною розцінкою, який надається в складі пропозиції учасника ТОВ «Ніка СВ» чітко видно, що ця розцінка застосовувалась для визначення затрат людино-годин та машино-годин при виконані робіт по заміні ліхтаря, і в дану розцінку не входить вартість товару.
Разом з тим, слід наголосити, що, якщо взяти до уваги наданий ТОВ «Ніка СВ» «Дефектний акт» в цілому, а не лише його певну частину, то в «Дефектному акті» чітко видно, що в своїй пропозиції учасник ТОВ «Ніка СВ» дотримується вимог замовника закупівлі щодо матеріалів необхідних для надання послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення, що, в свою чергу підтверджується пунктами 14, 16-19, 25 дефектного акту.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі - ТОВ «Ніка СВ» подано розрахунок розміру середньомісячної кошторисної зарплати ТОВ «Ніка-СВ», яка враховується при визначенні вартості будівництва, де за базу розрахунку прийнято мінімальну заробітну плату (6000,00 грн.), до якої на підставі додатку А до ДСТУ – Н Б Д.1.1-2:2013 застосовано коефіцієнт середнього розряду - 1,308 що відповідає розряду робіт запланованих до виконання на об’єкті «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Жмеринської міської територіальної громади».
У складі додаткової зарплати (п.2.2 розрахунку) враховані виключно витрати на оплату щорічних основних та додаткових відпусток працівників товариства. Питома вага робіт, які виконуються у важких та шкідливих умовах; питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність; питома вага робітників, які одержують надбавку за виконання особливо важкої роботи; питома вага робітників, які одержують надбавку за високі досягнення у праці для даного об’єкту прийняті рівними «0».
Розмір середньомісячної кошторисної зарплати ТОВ «Ніка-СВ» визначено в сумі 8500,00 грн., що не перевищує розмірів окладів, зазначених у штатному розписі товариства.
Додатково повідомляємо, що затвердження конкретних розмірів посадових окладів для керівників, спеціалістів, службовців та інших категорій працівників підприємства не є порушенням чинного законодавства! Оклади, встановлені робітникам ТОВ «Ніка-СВ» враховують законодавчовстановлений розмір мінімальної зарплати та міжкваліфікаційні (міжпосадові) співвідношення.
Звертаємо увагу на те, що залучення працівників до виконання робіт у формі постійної співпраці, згідно ст. 24 КЗпП України є такими, що потребують укладення трудового договору.
Заступник начальника управління,начальник відділу благоустрою міста управління житлово - комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Шаповалюк
22.02.2021 р.

Документи подані скаржником

11 лютого 2021 09:37
ВИМОГА.pdf

Документи

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

18 лютого 2021 01:01
ВИМОГА щодо переможця.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-20-008038-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3340806098
Дата подання: 20 лютого 2021 11:51
щодо неправомірності дискваліфікації учасника
Замовник помилково посилаючись на норми законодавства що предмет закупівлі вимагає дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, вимагаючи у тендерній документації надання учасниками дозволів, не врахував що предмет закупівлі виконується на підставі декларації, яка не вимагалась тендерною документацією, необ'єктивно оцінив пропозицію учасника ФОП Ромасюня А.В., і дискваліфікував його.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 21:26
рішення від 24.02.2021 №3396 (+ лист замовнику).pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:26
рішення від 02.03.2021 №3916.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до ч.23 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області звернулося з позовною заявою до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3919-р/пк-пз від 2 березня 2021 року (позовна заява додається). Відповідно до інформації з веб-порталу «Судова влада України» за посиланням https://court.gov.ua/fair/, позовну заяву Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3919-р/пк-пз від 2 березня 2021 року зареєстровано в Окружному адміністративному суді міста Києва 29.03.2021р. (єдиний унікальний номер справи 640/8447/21) та призначено склад суду. Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Ольга КУЛЕНКО
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 12:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 615 776,99
UAH з ПДВ
615 776,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-СВ" 728 274,00
UAH з ПДВ
728 274,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 15:09
Електронний підпис
05 лютого 2021 15:08
тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2021 15:08
сертифікати (4).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
сертифікати (3).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
сертифікати (2).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
сертифікати (1).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
паспорти ламп (4).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
паспорти ламп (3).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
паспорти ламп (2).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
паспорти ламп (1).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
Договір Літинське РСТ.pdf
05 лютого 2021 15:08
декларації (3).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
декларації (1).pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
витяг.pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
витяг.pdf
05 лютого 2021 15:08
витяг єдиний податок.pdf
05 лютого 2021 15:08
виписка.pdf.p7s.zip
05 лютого 2021 15:08
виписка.pdf
05 лютого 2021 15:08
виписка перша.pdf

Публічні документи

15 лютого 2021 16:57
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:56
Ліцензія.pdf
15 лютого 2021 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2021 16:56
Договір.pdf
15 лютого 2021 16:56
Довідка з МВС.pdf
15 лютого 2021 16:55
Виписка з ЄДР.pdf
05 лютого 2021 14:47
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:37
Довідка до ст.22 Закону.pdf
05 лютого 2021 14:37
Довідка з МВС.pdf
05 лютого 2021 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2021 14:37
Статут.pdf
05 лютого 2021 14:37
Паспорт та код.pdf
05 лютого 2021 14:37
Ліцензія.pdf
05 лютого 2021 14:37
Договір.pdf
05 лютого 2021 14:37
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Учасник фізична особа підтверджує, що Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. ТАК

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ТАК. ФОП Ромасюнь А.В. підтверджує відсутність у учасника підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не передбачено внесення інформації про фізичну особу підприємця, яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ТАК. ФОП Ромасюнь А.В. підтверджує відсутність у учасника підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ФОП Ромасюнь А.В. не є юридичною особою, а тому чинним законодавством не передбачено для фізичних осіб-підприємців наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТАК. Учасник підтверджує, що Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НІКА-СВ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Генеральний директор ТОВ «НІКА-СВ» Скрипник Володимир Петрович, який підписав тендерну пропозицію, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ТОВ «НІКА-СВ» протягом останніх трьох років не притягувалося до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про ТОВ «НІКА-СВ», яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Генерального директора ТОВ «НІКА-СВ» Скрипника Володимира Петровича, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Генерального директора ТОВ «НІКА-СВ» Скрипника Володимира Петровича, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВ «НІКА-СВ» не має заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВ «НІКА-СВ» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація про ТОВ «НІКА-СВ», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ТОВ «Ніка-СВ», яке є учасником, повідомляє, що Антикорупційна програма та уповноважений з неї у нас відсутні, так як не є обов’язковими, згідно ст.19 та ст.62 Закону України «Про запобігання корупції".

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ «Ніка-СВ», не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3340806098
Очікує рішення 615 776,99
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 12:19
ФОП "РОМАСЮНЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3340806098
Рішення скасоване 615 776,99
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 12:19
ТОВ "НІКА-СВ"
#39052213
Рішення скасоване 728 274,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 12:19