Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Advertising message transmission services via Viber software
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Скоцик Андрій Валерійович +3800443232138 skotsyk-av@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Скоцик Андрій Валерійович +3800443232138 skotsyk-av@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 4 966 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 832,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 січня 2021 18:18 |
Enquiries until: | 12 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 966 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 833 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Застосовані критерії оцінки – ціна.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП посадової особи на пропозицію, в тому числі на внесену інформацію в електронні поля, в електронній системі закупівель).
The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Applied evaluation criteria - price.
The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement.
When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified electronic signature (authentication) (ie, the QES of the authorized person must be imposed on the proposal, including electronic information entered in the fields in the electronic procurement system).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю до 20 числа наступного місяця за Звітним періодом, на підставі належним чином оформлених первинних документів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта". Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 18:18 |
Обґрунтування на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.docx | |
20 січня 2021 18:18 |
ТД Viber .docx | |
20 січня 2021 18:18 |
ТД Viber .docx.p7s | |
20 січня 2021 18:18 |
Додаток 6 до тендерної документації - Проєкт договору.docx | |
20 січня 2021 18:18 |
Додаток 6 до тендерної документації - Проєкт договору.docx.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000105 ● 8256c5805e07484b9e40224c32769a51
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2021-01-20-007931-b 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 09:25:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуг передачі рекламних повідомлень за допомогою програмного забезпечення «Viber» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-01-20-007931-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 18:00:30
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
В порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель.
Визначені у Додатку 3 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Закупівля Послуг передачі рекламних повідомлень за допомогою програмного забезпечення «Viber» (код згідно ДК 021:2015 - 64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) необхідна для забезпечення належного та своєчасного інформування клієнтів про акції АТ Укрпошта по існуючим продуктам, для залучення нових клієнтів, в т.ч. і експортерів, інформування покупців міжнародних магазинів, тощо.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ “Укрпошта” Положення про тендерний комітет та уповноважену особу шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
Щодо закупівлі Послуг передачі рекламних повідомлень за допомогою програмного забезпечення «Viber» (код згідно ДК 021:2015 - 64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних): обсяг закупівлі даних Послуг становить 9 900 000 повідомлень, очікувана вартість закупівлі послуг складає 4 966 500,00 грн. з ПДВ 20%. Джерело фінансування: за рахунок бюджету витрат АТ «Укрпошта» на 2021 рік. Оплата за Послуги - на підставі Актів наданих послуг. Строк надання послуг – з дати підписання Договору до «30» червня 2022 року включно. Місце надання Послуг: по всій території України.
Очікувана вартість визначена як середня з комерційних пропозицій потенційних учасників торгів та складає 4 966 500,00 грн з ПДВ для кількості 9 900 000 повідомлень (постачальник ТОВ "Центр глобальних повідомлень": ціна за одиницю 0,515 грн./пов. З ПДВ, загальна вартість 5 098 500,00 грн. з ПДВ; постачальник ТОВ "Київстар": ціна за одиницю 0,48 грн./пов. з ПДВ, загальна вартість 4 752 000,00 грн. з ПДВ; ТОВ "Сенд Експрес": ціна за одиницю 0,51 грн./пов. З ПДВ, загальна вартість 5 049 000,00 грн. з ПДВ).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2021 рік.
3. Розміщення обґрунтування
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 АТ "Укрпошта" організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (файл «Обґрунтування на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.docx») оприлюднено в оголошенні про проведення процедури на закупівлю Послуг передачі рекламних повідомлень за допомогою програмного забезпечення «Viber» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-007931-b) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-20-007931-b.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ "КИЇВСТАР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 19:17
|
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 19:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
4 156 020,00
UAH з ПДВ
|
4 156 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"" |
4 631 418,00
UAH з ПДВ
|
4 509 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" |
4 609 440,00
UAH з ПДВ
|
4 609 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" |
4 966 380,00
UAH з ПДВ
|
4 966 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Рішення скасоване |
4 156 020,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 11:11
|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Відхилено |
4 156 020,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 11:15
|
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"" #34487322 |
Переможець |
4 509 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2022 23:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 13:50
|
Договір_ЦГПУ_007931.pdf | укладений |
26 березня 2021 13:49
|