Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію)
Очікувана вартість
425 500,00 UAH
UA-2021-01-20-007112-b e9edfdb3f4a44f8f9f9e6998a488340e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІРИНА КОВАЛЬ

+380474024075 vodokanal_zmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36773489
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., м. Звенигородка, вул. Кримського, 37
Контактна особа: ІРИНА КОВАЛЬ
+380474024075
vodokanal_zmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 08 лютого 2021 13:34
Очікувана вартість: 425 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна


Обов`язковою умовою є надання сертифікату якості, що можна застосовувати коагулянт для очищення питної води.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 тонни
Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20200, Україна, Черкаська область, Звенигородка, вул. Кримського, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 17:27
ТД Коагулянт .doc
20 січня 2021 16:48
Проект Договору Коагулянт.doc
25 січня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 17:27
ТД Коагулянт .doc
20 січня 2021 16:48
ТД Коагулянт .doc
20 січня 2021 16:48
Проект Договору Коагулянт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2021 13:33
Доброго дня! Ознайомившись з вимогами щодо надання документів по закупівлі коагулянту (гідроксихлорид алюмінію) маємо декілька питань. 1. Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має надати аналогічний договір виконаний/частково виконаний на поставку продукції, яка є предметом закупівлі. Предметом закупівлі є коагулянт (гідроксихлорид алюмінію). Замовником у технічному завданні визначено характеристики такого коагулянту. Проте, гідроксихлорид алюмінію може бути з характеристиками, які відрізняються від заявлених в технічному завданні. Просимо пояснити чи може Учасник надати аналогічний договір щодо поставки іншого коагулянту чи лише аналогічний договір на поставку коагулянту, який буде запропоновано до закупівлі Учасником? 2. Замовник зазначає, що доставка товару здійснюється спеціалізоівним автотранспортом Учасника (в контейнерах, ємністю 1 м³ і в автоцистернах), згідно поетапних заявок Замовника. Всього закупівля коагулянту на рік становить 23 т. Загалом, об’єм автоцистерни становить від 18 т. Просимо пояснити, чи передбачено поставка та приймання коагулянту автоцистерною та повне її спорожнення на об’єкті Замовника? Чи має Замовник власні контейнери ємністю 1 м³ для перекачування у них коагулянту? Який приблизний обсяг поставки коагулянту щодо поетапної заявки Замовника? 3. Замовником встановлено, що технічнi характеристики запропонованого товару повинні вiдповiдати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад коагулянту та документально підтверджені незалежною третьою стороною, яка включена до Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена шляхом акредитації. Такий документ має містити фізико-хімічний склад товару, що пропонується відповідно до документації за якою виготовлено цей товар. Акредитація третьої незалежної сторони має бути підтверджена національним органом України з акредитації (Національним агентством з акредитації України). Наразі, відсутня обов’язкова сертифікація продукція в Україні. Відповідно до ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Просимо передбачити можливість надання технічного паспорту на підтвердження відповідності, якщо Учасник не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних. 4. У сертифікаті якості Учасник, окрім інших параметрів, має зазначити вид пакування. Враховуючи, що Замовником передбачено приймання коагулянту як в контейнерах так і в автоцистернах, то просимо пояснити чи має бути надано 2 сертифікати якості щодо кожного окремого виду пакування? 5. Замовник вимагає надання Учасником висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно з якою виготовляється запропонований товар. Просимо роз'яснити з якою метою встановлено дану вимогу, враховуючи, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає висновок санітрано-епідеміологічної експертизи на сам товар — гідроксихлорид алюмінію? Яку інформацію Замовник хоче побачити у даному висновку ДСЕЕ? А також роз'яснити яким чином учасник має надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технічні умови, якщо товар виготовляється за Європейськими нормами? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо видалити з тендерної документації. Адже, обов’язок щодо отримання такого документу відсутній у учасників. 6. Замовником встановлено, що якщо Учасник не є виробником Товару, всі документи заводу-виробника (сертифікати якості, гарантійні листи, довідки тощо) повинні бути підписані електронним підписом заводу-виробника у зв’язку з відсутністю у Замовника закупівлі можливості перевірити оригінали документів (справжність підпису уповноважених осіб, печаток тощо). Додатково учасник повинен надати докази накладення та справжності електронного підпису заводу-виробника. Замовник самостійно перевіряє достовірність електронного підпису. Дана вимога є дискримінаційною для постачальників реагенту імпортного походження. Так, в листі Міністерства цифрової трансформації України щодо використання нерезидентами кваліфікованих електронних підписів посадових осіб зазначено, що з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Отже, постачальники імпортного товару ніяким чином не зможуть надати документи підписані електронним підписом заводу-виробника, тим паче перевірити такі електронні підписи нерезидентів неможливо. Враховуючи викладене, просимо виключити дану дискримінаційну вимогу. Або повідомити за допомогою якого сервісу перевіряються електронні цифрові підписи нерезидентів України та як буде це робити Замовник? 7. Серед переліку документів для укладення договору, у т.ч. право його підпису передбачено, що Учасник повинен надати цінову (тендерну) пропозицію (за формою) згідно Додатку 1. Даний додаток відсутній у складі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 січня 2021 10:39
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: не можливо надати відповідь на запитання, так як завершився період уточнення
Документи:
26 січня 2021 10:39
Електронний підпис
26 січня 2021 10:36
Протокол про відміну.docx