Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки А
Очікувана вартість
996 000,00 UAH
UA-2021-01-20-006934-b 94d72bd193ad4ff498c35328b79f0b03
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІРИНА КОВАЛЬ

+380474024075 vodokanal_zmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство “Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36773489
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., м. Звенигородка, вул. Кримського, 37
Контактна особа: ІРИНА КОВАЛЬ
+380474024075
vodokanal_zmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 08 лютого 2021 14:23
Очікувана вартість: 996 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Обов`язковою умовою є надання сертифікату якості, що відповідає маркі А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41.5 тонни
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20200, Україна, Черкаська область, Звенигородка, вул. Кримського, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24312220-2 — Гіпохлорит натрію

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється поетапно по факту передачі кожної партії товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту фактичної передачі товару та підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 17:30
ТД Гіпохлорит.doc
20 січня 2021 16:40
ТД Гіпохлорит.doc
25 січня 2021 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 17:30
ТД Гіпохлорит.doc
20 січня 2021 16:40
Проект Договору Гіпохлорит.doc
20 січня 2021 16:40
ТД Гіпохлорит.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2021 13:32
Доброго дня! Ознайомившись з вимогами щодо надання документів по закупівлі гіпохлориту натрію маємо декілька питань. 1. Замовником встановлено, що технічнi характеристики запропонованого товару повинні вiдповiдати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад товару та документально підтверджені незалежною третьою стороною, яка включена до Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена шляхом акредитації. Такий документ має містити фізико-хімічний склад товару, що пропонується відповідно до документації за якою виготовлено цей товар. Акредитація третьої незалежної сторони має бути підтверджена національним органом України з акредитації (Національним агентством з акредитації України). Наразі, відсутня обов’язкова сертифікація продукції в Україні. Відповідно до ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Просимо передбачити можливість надання технічного паспорту на підтвердження відповідності, якщо Учасник не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних. 2. Замовником встановлено, що якщо Учасник не є виробником Товару, всі документи заводу-виробника (сертифікати якості, гарантійні листи, довідки тощо) повинні бути підписані електронним підписом заводу-виробника у зв’язку з відсутністю у Замовника закупівлі можливості перевірити оригінали документів (справжність підпису уповноважених осіб, печаток тощо). Додатково учасник повинен надати докази накладення та справжності електронного підпису заводу-виробника. Замовник самостійно перевіряє достовірність електронного підпису. Дана вимога є дискримінаційною для постачальників реагенту імпортного походження. Так, в листі Міністерства цифрової трансформації України щодо використання нерезидентами кваліфікованих електронних підписів посадових осіб зазначено, що з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Отже, постачальники імпортного товару ніяким чином не зможуть надати документи підписані електронним підписом заводу-виробника, тим паче перевірити такі електронні підписи нерезидентів неможливо. Враховуючи викладене, просимо виключити дану дискримінаційну вимогу. Або повідомити за допомогою якого сервісу перевіряються електронні цифрові підписи нерезидентів України та як буде це робити Замовник? 3. Серед переліку документів для укладення договору, у т.ч. право його підпису передбачено, що Учасник повинен надати цінову (тендерну) пропозицію (за формою) згідно Додатку 1. Даний додаток відсутній у складі тендерної документації. 4. Замовник вимагає від Учасника надання: - сертифікат управління якості виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Даний документ має бути дійсним протягом строку постачання продукції. - сертифікат системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015. Даний документ має бути дійсним протягом строку постачання продукції. - сертифікат ISO 45001:2018 виробника Товару. Даний документ має бути дійсним протягом строку постачання продукції. Сертифікація в системі ISO 9001; ISO 14001 та ISO 45001 не є обов`язковою в Україні. Виробники товарів та послуг не зобов`язані проходити таку сертифікацію. Взагалі, сертифікат ISO 9001:2015 є підтвердженням системи управління якістю, тобто підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо продукту (товарів, послуг). Сертифікат ISO 14001:2015 підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час життєвого циклу товару. Сертифікат ISO 45001:2018 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Наказом від 26.01.2018 року №93 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України втратив чинність «Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до такої позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими, є умовою недобросовісної конкуренції. Тому просимо виключити вимоги про надання ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Електронний підпис виробника
Дата подання: 25 січня 2021 16:31
Електронний підпис іншої країни не зчитується та не перевіряється звичними ресурсами для користування або перевірки ЕЦП та КЕП на території України, тому просимо надати роз’яснення щодо вимоги: Якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, всі документи заводу-виробника (сертифікати якості, гарантійні листи, довідки тощо) повинні бути підписані електронним підписом заводу-виробника у зв’язку з відсутністю у Замовника закупівлі можливості перевірити оригінали документів (справжність підпису уповноважених осіб, печаток тощо). Додатково учасник повинен надати докази накладення та справжності електронного підпису заводу-виробника. Замовник самостійно перевіряє достовірність електронного підпису. У разі якщо виробник не є резидентом України та справжність електронного підпису можна перевірити тільки на ресурсах іншої держави та тільки з встановленням специфічного програмного забезпеченням іноземного походження на обладнання замовника чи не стане це приводом для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 26 січня 2021 10:42
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: не можливо надати відповідь на запитання, так як завершився період уточнення
Документи:
26 січня 2021 10:42
Протокол про відміну.docx
Виконано
Дата відміни: 26 січня 2021 10:43
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не можливо надати відповідь на запитання, так як завершився період уточнення
Документи:
26 січня 2021 10:43
Електронний підпис
26 січня 2021 10:43
Протокол про відміну.docx