Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (аптечки першої медичної допомоги)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2021-01-20-006603-b ● 8d08dbdf2177421e87dddd159575c96e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Аптечки першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Космічна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 16:35 |
Документація_зміни.docx |
25 січня 2021 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2021 16:35 |
Документація_зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 21 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:25
Шановний Замовник, поясніть будь ласка щодо наступного: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6см х 10см), смужки на гелеві основі з антимікробною дією
Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду (або їхні замінники) (10см х 50см), пакування, шт. – 2 . Скільки чтого треба покласти до аптечки? Серветки з хлоргексидино та смужки на гелеві основі з антимікробною дією Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду - дві різні позиції. Так, як викладено в ТД ми розуміємо, що ви бажаєте придбати 1 серветку з Хлоргексидином, і 1 смужку? Чи 2 серветки з хлоргексидином і 2 смужки? Або мається на увазі: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6см х 10см), АБО смужки на гелеві основі з антимікробною дією
Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду (або їхні замінники) (10см х 50см), пакування, шт. – 2. Адже написання двох зовсім різних позицій і наявність лише однієї цифри "2" - не дає ніякої конкретики, скільки і чого класти в аптечку.
ДАЛІ. В ТД до АМА-1 зазначено: Лікарські препарати повинні бути внесеними до Державного реєстру лікарських засобів України. Про які лікарські засоби іде мова? Адже АМА-1 складається лише з медичних виробів і їх реєстрація не передбачена законом. То ж просимо виключити цю фразу. ДАЛІ. В ТД до Аптечки офісної та Виробничої зазначено: Лікарські препарати повинні бути внесеними до Державного реєстру лікарських засобів України. Як замовник бажає бачити підтвердження такої реєстрації? Надання реєстраційних посвідчень не дасть об'єктивної інформації, адже при постачанні можуть бути надані завсім інші лікарські засоби (інших виробників). Чи учаснику достатньо гарантувати в своїй пропозиції, що "Усі Лікарські препарати внесені до Державного реєстру лікарських засобів України" за підписом та печаткою керівника? В будь якому випадку, розповсюдження і придбання незареєстрованих ліків просто не можливе за замовчуванням. ДАЛІ. Ви зазначаєте, що " 1. Товар повинен бути новим 2021 р. ...". В нашому розумінні Товар, це Аптечка, а не вкладення до неї, адже предметом закупівлі є Товар-Аптечка. То ж, в нашому розумінні, вкладення до аптечки можуть бути і 2019-2020 років, а сама Аптечка укомплектовується 2021 роком. Просимо пояснити щодо цього питання. ДАЛІ: "4.Товар повинен мати паспорти на Товар, обов'язковими є сертифікати відповідності, сертифікати якості та (або) декларації відповідності, що підтверджують якість Товару". Паспорт на товар - це що, по відношенню до сертифікату якості? В розумінні виробника, це одне і теж саме. І Сертифікат відповідності - не видається жодним чинним органом на Аптечку (Набір для надання першої допомоги). Сертифікат відповідності видається лише на окремі медичні виробі, які підпадають під КЛАСИ БЕЗПЕКИ ЗАСТОСУВАННЯ, вище ніж І. Аптечка ж, як предмет закупівлі відноситься до І класу і виробник не має отримувати такий сертифікат (його ніхто не видасть). Згідно законодавства, виробник надає лише Сертифікат якості та Декларацію відповідності. То ж просимо видалити вимогу про надання сертифікату відповідності, як не правомірну, і надати розїяснення щодо Паспорту на товар і Сертифікату якості. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До оголошення будуть внесені зміни.
Чи можливо запропонувати аналоги
Дата подання: 22 січня 2021 09:33
Дата відповіді: 25 січня 2021 09:20
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що Серветка для обробки шкіри з борною кислотою та глюконатом кальцію 10 см х 13 см виробляється лише одним виробником на території України. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію і дозволити пропонувати аналоги. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! До оголошення будуть внесені зміни.
п.13 вимог кваліфікації
Дата подання: 25 січня 2021 17:12
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:25
Шановний Замовник, поясніть: якщо Договором не передбачено надання актів здачі-приймання товару, які ви вимагаєте у п.13 Вимог, а передбачені лише видаткові накладні - то чи буде невідповідністю, якщо учасник надасть саме їх, на підтвердження виконання аналогічного Договору з печаткою? Наступне питання: розчин йоду 9(10) мл відсутній на фармацевтичному ринку України, а лише є 20 мл. Чи буде невідповідністю надання Йоду 20мл? Наступне питання: чи сожна запропонувати ножиці парамедичні 15 см? (аптечка виробнича). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Учасник може надати видаткові накладні у складі своєї пропозиції, також
можно запропонувати об `єм йоду 20 мл та ножиці парамедичні 15 см.
можно запропонувати об `єм йоду 20 мл та ножиці парамедичні 15 см.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
238 164,88
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 14:14
|
21 042-т.pdf | укладений |
18 лютого 2021 14:13
|