Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (аптечки першої медичної допомоги)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2021-01-20-006603-b 8d08dbdf2177421e87dddd159575c96e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 13:44
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Аптечки першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Космічна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 16:35
Документація_зміни.docx
25 січня 2021 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 16:35
Документація_зміни.docx
20 січня 2021 16:18
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 21 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 21 січня 2021 15:25
Шановний Замовник, поясніть будь ласка щодо наступного: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6см х 10см), смужки на гелеві основі з антимікробною дією Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду (або їхні замінники) (10см х 50см), пакування, шт. – 2 . Скільки чтого треба покласти до аптечки? Серветки з хлоргексидино та смужки на гелеві основі з антимікробною дією Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду - дві різні позиції. Так, як викладено в ТД ми розуміємо, що ви бажаєте придбати 1 серветку з Хлоргексидином, і 1 смужку? Чи 2 серветки з хлоргексидином і 2 смужки? Або мається на увазі: Серветки з хлоргексидином (або їх замінники) (6см х 10см), АБО смужки на гелеві основі з антимікробною дією Полігексаметиленгуанідін гідро хлориду (або їхні замінники) (10см х 50см), пакування, шт. – 2. Адже написання двох зовсім різних позицій і наявність лише однієї цифри "2" - не дає ніякої конкретики, скільки і чого класти в аптечку. ДАЛІ. В ТД до АМА-1 зазначено: Лікарські препарати повинні бути внесеними до Державного реєстру лікарських засобів України. Про які лікарські засоби іде мова? Адже АМА-1 складається лише з медичних виробів і їх реєстрація не передбачена законом. То ж просимо виключити цю фразу. ДАЛІ. В ТД до Аптечки офісної та Виробничої зазначено: Лікарські препарати повинні бути внесеними до Державного реєстру лікарських засобів України. Як замовник бажає бачити підтвердження такої реєстрації? Надання реєстраційних посвідчень не дасть об'єктивної інформації, адже при постачанні можуть бути надані завсім інші лікарські засоби (інших виробників). Чи учаснику достатньо гарантувати в своїй пропозиції, що "Усі Лікарські препарати внесені до Державного реєстру лікарських засобів України" за підписом та печаткою керівника? В будь якому випадку, розповсюдження і придбання незареєстрованих ліків просто не можливе за замовчуванням. ДАЛІ. Ви зазначаєте, що " 1. Товар повинен бути новим 2021 р. ...". В нашому розумінні Товар, це Аптечка, а не вкладення до неї, адже предметом закупівлі є Товар-Аптечка. То ж, в нашому розумінні, вкладення до аптечки можуть бути і 2019-2020 років, а сама Аптечка укомплектовується 2021 роком. Просимо пояснити щодо цього питання. ДАЛІ: "4.Товар повинен мати паспорти на Товар, обов'язковими є сертифікати відповідності, сертифікати якості та (або) декларації відповідності, що підтверджують якість Товару". Паспорт на товар - це що, по відношенню до сертифікату якості? В розумінні виробника, це одне і теж саме. І Сертифікат відповідності - не видається жодним чинним органом на Аптечку (Набір для надання першої допомоги). Сертифікат відповідності видається лише на окремі медичні виробі, які підпадають під КЛАСИ БЕЗПЕКИ ЗАСТОСУВАННЯ, вище ніж І. Аптечка ж, як предмет закупівлі відноситься до І класу і виробник не має отримувати такий сертифікат (його ніхто не видасть). Згідно законодавства, виробник надає лише Сертифікат якості та Декларацію відповідності. То ж просимо видалити вимогу про надання сертифікату відповідності, як не правомірну, і надати розїяснення щодо Паспорту на товар і Сертифікату якості. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До оголошення будуть внесені зміни.
Чи можливо запропонувати аналоги
Дата подання: 22 січня 2021 09:33
Дата відповіді: 25 січня 2021 09:20
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що Серветка для обробки шкіри з борною кислотою та глюконатом кальцію 10 см х 13 см виробляється лише одним виробником на території України. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію і дозволити пропонувати аналоги. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! До оголошення будуть внесені зміни.
п.13 вимог кваліфікації
Дата подання: 25 січня 2021 17:12
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:25
Шановний Замовник, поясніть: якщо Договором не передбачено надання актів здачі-приймання товару, які ви вимагаєте у п.13 Вимог, а передбачені лише видаткові накладні - то чи буде невідповідністю, якщо учасник надасть саме їх, на підтвердження виконання аналогічного Договору з печаткою? Наступне питання: розчин йоду 9(10) мл відсутній на фармацевтичному ринку України, а лише є 20 мл. Чи буде невідповідністю надання Йоду 20мл? Наступне питання: чи сожна запропонувати ножиці парамедичні 15 см? (аптечка виробнича). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Учасник може надати видаткові накладні у складі своєї пропозиції, також
можно запропонувати об `єм йоду 20 мл та ножиці парамедичні 15 см.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 291 216,55
UAH з ПДВ
238 164,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 261 025,00
UAH з ПДВ
261 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2021 21:52
Електронний підпис
31 січня 2021 21:51
пропозиц.pdf
31 січня 2021 21:51
Документи на аптечки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 238 164,88
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 15:39

Документи

09 лютого 2021 15:39
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:38
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
238 164,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2021 15:39
Електронний підпис
09 лютого 2021 15:38
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:44
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 14:14
21 042-т.pdf укладений
18 лютого 2021 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 134 394,14
UAH (в тому числі ПДВ 22 399,02 UAH)