Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання
Очікувана вартість
399 201,40 UAH
UA-2021-01-20-005956-b 59d9be9de86f4053980007d6bd06dc07
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лугова

+380679477328 mega.shkola15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 15 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031931
Місцезнаходження: 87553, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Новоросійська, буд. 12
Контактна особа: Тетяна Лугова
+380679477328
mega.shkola15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«Відповідно пп.1 п.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Торги на закупівлю Послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання , ID закупівель: UA-2020-12-28-013794-c, UA-2020-12-04-011653-b, були відмінені двічі через відсутність достатньої кількості учасників.»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87553, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Новоросійська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Переможець 399 201,40
UAH з ПДВ
20 січня 2021 15:51

Документи

20 січня 2021 15:51
Електронний підпис
20 січня 2021 15:49
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
399 201,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 15:51
Електронний підпис
20 січня 2021 15:49
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:11
звіт.pdf укладений
21 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 15:21
додаткова угода № 3 від 19.04.2021.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 15:18
повідомлення.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:25
повідомлення.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:24
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:06
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:05
повідомлення.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:05
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:48
договір №15з.pdf укладений
01 лютого 2021 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 15з
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 354 853,30
UAH (в тому числі ПДВ 59 142,21 UAH)