Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
ELECTRIC ENERGIA CODE DK 021: 2015 09310000-5 - ELECTRIC ENERGIA
ELECTRIC ENERGIA CODE DK 021: 2015 09310000-5 - ELECTRIC ENERGIA
Очікувана вартість
32 557 000,00 UAH
UA-2021-01-20-005091-b ● 9058e30f1fd747c5bfbeca9e8ddc4301
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42983447 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19 |
Контактна особа: |
Аліна Рудківська +380966408208 alina85_rudkovskaya@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Аліна Рудківська +380966408208 alina85_rudkovskaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO KAMYANSKOYI MISKOYI RADY "TRANSPORT" |
National ID: | 42983447 |
Contact point: |
Alina Rudkivska +380966408208 alina85_rudkovskaya@ukr.net |
Additional contacts: |
Аліна Рудківська +380966408208 alina85_rudkovskaya@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 14:51 |
Очікувана вартість: | 32 557 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 785,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 січня 2021 15:02 |
Enquiries until: | 10 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 32 557 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 162 785 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо тендерна пропозиція або будь-який з документів (оригінали чи їх копії), що мають відношення до неї, складений іншою, ніж українська, мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою, а переклад засвідчений печаткою бюро перекладів або посвідчений нотаріально.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10709600 кіловат-година
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, відповідно до Документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 15:03 |
Додаток_3.doc | |
20 січня 2021 15:03 |
Додаток до договору.docx | |
20 січня 2021 15:03 |
Додаток 4.docx | |
20 січня 2021 15:03 |
Тендерна Документація.doc | |
20 січня 2021 15:02 |
Додаток_1.doc | |
20 січня 2021 15:02 |
Додаток_2.doc | |
20 січня 2021 15:02 |
Додаток_5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ОСР та АСКОЄ
Дата подання: 23 січня 2021 22:01
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:09
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника), до якого ОСР відносяться Ваші об'єкти? Та до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До очікуваної вартості предмета закупівлі не входить розподіл. Замовник належить до групи б (без АСКОЕ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-005091-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 08 лютого 2021 10:04
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
1)Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «довідку, що засвідчує можливість надання Замовнику (Споживачу) платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Кам’янське (із вказанням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про закупівлю електричної енергії.»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Кам’янське постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Кам’янське. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. Кам’янське жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Кам’янське Центру обслуговування клієнтів, представництві тощо.
2.Тендерною документацією встановлена вимога: «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру/контакт-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий Учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу.» та «2.4 Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії.»
Вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР.
Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД, а саме – виключити вищенаведені вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1)Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «довідку, що засвідчує можливість надання Замовнику (Споживачу) платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Кам’янське (із вказанням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про закупівлю електричної енергії.»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Кам’янське постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Кам’янське. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. Кам’янське жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Кам’янське Центру обслуговування клієнтів, представництві тощо.
2.Тендерною документацією встановлена вимога: «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру/контакт-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий Учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу.» та «2.4 Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії.»
Вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР.
Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД, а саме – виключити вищенаведені вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 15:53
Шановний Учасник!
Шановний Учасник!
1. Вимога про надання довідки, що засвідчує можливість надання Замовнику (Споживачу) платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Кам’янське (із вказанням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про закупівлю електричної енергії, ґрунтується на праві отримувати нами, як споживачем електричної енергії, своєчасно, швидко, у будь-який зручний для нас час, без додаткових витрат за поштове відправлення/доставку та безкоштовно платіжні документи. Дана вимога не є дискримінаційною та ґрунтується на підставі положень п. 4.14, 5.5.1, 8.3.17, 9.1.2, 9.1.3, 9.1.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Законодавство не забороняє створювати електропостачальнику центри обслуговування клієнтів або представництва у будь-якому регіоні України (місті, селі, селищі, інших топонімах) для зручності обслуговування клієнтів та створення для них сприятливих умов.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
2. Вимога про надання довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Звертаємо увагу, дана довідка має бути надана лише тими учасниками, які обслуговують менше 50000 споживачів та створення центрів обслуговування споживачів для них не є обов'язковим та учасниками, які мають споживачів, кількість яких не перевищує 100000 та створення кол-центру для них є необов’язковим.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Слід зазначити, що Ваші доводи, стосовно того, що ОСР можуть створювати бар’єри під час надання вищевказаної довідки є лише Вашим припущенням, яке нічим не доведено.
Отже, перелічені нами вимоги тендерної документації є ґрунтовними, не упередженими та не дискримінаційними.
Шановний Учасник!
1. Вимога про надання довідки, що засвідчує можливість надання Замовнику (Споживачу) платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м. Кам’янське (із вказанням місця розташування, посади, ПІБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про закупівлю електричної енергії, ґрунтується на праві отримувати нами, як споживачем електричної енергії, своєчасно, швидко, у будь-який зручний для нас час, без додаткових витрат за поштове відправлення/доставку та безкоштовно платіжні документи. Дана вимога не є дискримінаційною та ґрунтується на підставі положень п. 4.14, 5.5.1, 8.3.17, 9.1.2, 9.1.3, 9.1.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Законодавство не забороняє створювати електропостачальнику центри обслуговування клієнтів або представництва у будь-якому регіоні України (місті, селі, селищі, інших топонімах) для зручності обслуговування клієнтів та створення для них сприятливих умов.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
2. Вимога про надання довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Звертаємо увагу, дана довідка має бути надана лише тими учасниками, які обслуговують менше 50000 споживачів та створення центрів обслуговування споживачів для них не є обов'язковим та учасниками, які мають споживачів, кількість яких не перевищує 100000 та створення кол-центру для них є необов’язковим.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Слід зазначити, що Ваші доводи, стосовно того, що ОСР можуть створювати бар’єри під час надання вищевказаної довідки є лише Вашим припущенням, яке нічим не доведено.
Отже, перелічені нами вимоги тендерної документації є ґрунтовними, не упередженими та не дискримінаційними.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 березня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42983447 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
23 561 120,00
UAH з ПДВ
|
23 561 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" |
28 915 920,00
UAH з ПДВ
|
28 915 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
23 561 120,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 12:45
|
Договір виконано.docx | укладений |
18 квітня 2022 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:40
|
Додаткова угода 14.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 14:26
|
Додаткова угода 13.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:13
|
доп угода №12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:10
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:03
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:00
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:42
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:37
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 11:07
|
Доп угода №6.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 12:37
|
доп. угода №5 28.09.2021.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 15:03
|
Додаткова Угода 4.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:50
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:46
|
Додаткова Угода 2.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 13:17
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
30 березня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 16:00
|
Договор.PDF | укладений |
29 березня 2021 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість електричної енергії за цим Договором, визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії які становлять 8 009 600 кВт*год протягом періоду з 22.03.2021р. по 31.12.2021р., становить 17 621 120,00грн в т.ч. ПДВ 2 936 53,34грн (місцевий бюджет: 7 466 749,00грн; Власні кошти: 10 154 371,00грн). |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.08.2021р. по 31.12.2021р. становить 5575085 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня 2021 року становить 2,41грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня становить 2,41грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 10.08.2021р. по 31.12.2021р. становить 4979831 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня 2021 року становить 2,64 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня становить 2,64 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 17.08.2021р. по 31.12.2021р. становить 4448398 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня 2021 року становить 2,90 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду серпня становить 2,90 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.09.2021р. по 31.12.2021р. становить 4027447 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду вересня 2021 року становить 3,10 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду вересня становить 3,10 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 22.09.2021р. по 31.12.2021р. становить 3 676 578 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду вересня 2021 року становить 3,15 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду вересня становить 3,15 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.10.2021р. по 31.12.2021р. становить 3 252 236 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду жовтня 2021 року становить 3,46185 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду вересня становить 3,46185 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 12.10.2021р. по 31.12.2021р. становить 2 843 621 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду жовтня 2021 року становить 3,75195 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду жовтня становить 3,75195 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.11.2021р. по 31.12.2021р. становить 2 445 196 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада 2021 року становить 4,12339 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада становить 4,12339грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 02.11.2021р. по 31.12.2021р. становить 2 209 462 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада 2021 року становить 4,53160 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада становить 4,53160 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коливанням середньозваженої ціни на ринку, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір, а саме викласти: п.1.3 "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 04.11.2021р. по 31.12.2021р. становить 2 120 070 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора." п.4.1 «Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада 2021 року становить 4,65 грн/кВт*год з ПДВ», Викласти п.1.1 додатку 2 до договору «Споживач розраховується с Постачальником за електричну енергію за ціною, що з розрахункового періоду листопада становить 4,65 грн/кВт*год з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 521000001967/2021 від 29.03.2021року та викласти п .12.1. Договору №521000001967/2021 від 29.03.2021р в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31 березня 2022року, якщо інше не встановлено комерційною пропозицією, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами свої зобов’язань за Договором. 2. Загальна вартість товару, що буде закуплена в період з 01 січня по 31 березня 2022 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % ціни Договору №521000001967/2021 від 29.03.2021р, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з необхідністю проведення Споживачем на початку 2021 року процедури закупівлі на поставку даного товару, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може бути продовжена строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї мети затверджені в установленому порядку», Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Постачальник зобов’язується поставити товар (ціна за одиницю), визначеною в Договорі №521000001967/2021 від 29.03.2021р. та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2022 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022року). 2. Пункт 4.1 Договору №521000001967/2021 від 29.03.2021р. доповнити пунктом 4.1.1. наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2022 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 4 712 217,00грн (чотири мільйони сімсот дванадцять тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 785 369.50грн, у тому числі: Місцевий бюджет (фінансова підтримка): 4 500 000.00грн (чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 750 000,00грн Інші кошти підприємства: 212 217,00 грн (двісті дванадцять тисяч двісті сімнадцять гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ – 35 369,50грн |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачальник зобов’язується поставити товар (ціна за одиницю), визначеною в Договорі №521000001967/2021 від 29.03.2021р. та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2022 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022року). 2. Пункт 4.1.1 Договору №521000001967/2021 від 29.03.2021р. наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2022 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 2 403 855,55 грн (два мільйони чотириста три тисячі вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 55 копійок) в тому числі ПДВ – 400 642,59 грн, у тому числі: Місцевий бюджет (фінансова підтримка): 2 349 273,26 грн (два мільйони триста сорок дев’ять тисяч двісті сімдесят три гривні 26 копійок) в тому числі ПДВ – 391 545,54 грн Інші кошти підприємства: 54 582,29 грн (п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят дві гривні 29 копійок) у тому числі ПДВ – 9 097,05грн |
Номер договору про закупівлю: | 521000001967/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |