Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (ДК 021:2015: 15111100-0 - Яловичина; ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-01-20-004995-b 81d881f4f21a42d08d6069ff0de73b3c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миронець

+380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000116
Вебсайт: https://rosdrzn.com.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79
Контактна особа: Олександр Миронець
+380961297235
yrist.rosdrzn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 18:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Технічні (якісні) вимоги до товару наведено в додатку №1;Кількість товарів: М’ясо, 2 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
2640 кілограми
Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:58
проект договору.docx
20 січня 2021 14:58
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 17:17
Електронний підпис
29 січня 2021 17:16
17 проект дог.pdf
29 січня 2021 17:16
15 Аналог дог.pdf
29 січня 2021 17:16
13 Дезінфекція.pdf
29 січня 2021 17:16
12 Автотранспорт.pdf
29 січня 2021 17:16
11 Гар листи поставки.pdf
29 січня 2021 17:16
10 Постачальник 3.pdf
29 січня 2021 17:16
9 Постачальник 2.pdf
29 січня 2021 17:16
8 Постачальник 1.pdf
29 січня 2021 17:16
7 Наявність прац.pdf
29 січня 2021 17:16
6 Тех харак.pdf
29 січня 2021 17:16
5 Матер техн база.pdf
29 січня 2021 17:16
3 Довідки листи.pdf
29 січня 2021 17:16
2 Установчі.pdf
29 січня 2021 17:16
1 Тенд проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна
#3587711900
Переможець 160 000,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:26

Документи

02 лютого 2021 11:26
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:26
35.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна
#3587711900
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 11:26
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:26
35.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 09:48
2.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 12:01
1.PDF зміни до договору
19 травня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 15:26
15.PDF укладений
11 лютого 2021 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, яка на момент проведення розрахунків не перевищує середні споживчі ціни в регіоні, керуючись п.2 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3. Договору про закупівлю №15 від «11» лютого 2021 року, Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 Специфікація до Договору про закупівлю №15 від «11» лютого 2021 року та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, яка на момент проведення розрахунків не перевищує середні споживчі ціни в регіоні, керуючись п.2 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3. Договору про закупівлю №15 від «11» лютого 2021 року, Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 Специфікація до Договору про закупівлю №15 від «11» лютого 2021 року та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 000,00
UAH