Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо та відеообладнання
Очікувана вартість
82 200,00 UAH
UA-2021-01-20-004521-b 6fb2f55a75ef418fbdd5a3f2689da09a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Шумакова

+380684057391 shirlikarnya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИРОКІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ШИРОКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01989668
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 53700, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Широке, вул. Казбек, буд. 17Б
Контактна особа: Наталя Шумакова
+380684057391
shirlikarnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 14:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 14:27
Початок аукціону: 02 лютого 2021 15:13
Очікувана вартість: 82 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Медична рентгенівська плівка, екран
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 упаковка
Плівки пласткі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30×40 № 50 Кровлекс-ОРГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53700, Україна, Дніпропетровська область, смт.Широке, вул.казбек, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує вартість Продукції згідно цін та вартості, визначених у відповідному додатку до цього Договору, протягом 30-ти календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:57
Оголошення_2021.doc
20 січня 2021 14:33
Договор проект.doc
20 січня 2021 14:33
вимоги.doc
20 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:57
Оголошення_2021.doc
20 січня 2021 14:33
Договор проект.doc
20 січня 2021 14:33
вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-004521-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2718301218
Дата подання: 25 січня 2021 16:30
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором код за ДК 021:2015-32350000-1 Частини до аудіо-та відео обладнання Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код за ДК 021:2015-32350000-1 Частини до аудіо-та відео обладнання . Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 14:45
нашим закладом в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 66 471,61
UAH з ПДВ
66 471,61
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 82 125,00
UAH з ПДВ
82 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 15:29
Електронний підпис
27 січня 2021 15:28
цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 15:28
Статут.pdf
27 січня 2021 15:28
Проєкт договору.pdf
27 січня 2021 15:28
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2021 15:28
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 09:35
Електронний підпис
29 січня 2021 09:35
Широк_лik_ПРОЗОРО (1).zip
29 січня 2021 09:33
Електронний підпис
29 січня 2021 09:31
Широк_лik_ПРОЗОРО.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 66 471,61
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:19
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
Переможець 82 125,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:26

Документи

03 лютого 2021 11:19
Електронний підпис

Документи

03 лютого 2021 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
82 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 12:22
договор.pdf укладений
15 лютого 2021 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 125,00
UAH