Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки суворої звітності
Очікувана вартість
63 770,00 UAH
UA-2021-01-20-004094-b 5974171582d64ba58fd520c22665fef9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Пугач

+380567924396 sbl1-econ@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ №1 МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ‘Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 14280931
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Титова, 29
Контактна особа: Наталя Пугач
+380567924396
sbl1-econ@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
форма № 122-2/о «Медична довідка про проходження обов´язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Титова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
2000 штуки
форма № 140/о «Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Титова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
400 штуки
форма № 083/о «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Титова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
50 штуки
форма № 127/о «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об´єкт дозвільної системи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Титова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
4000 штуки
форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Титова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:09
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА МЕД СЕРВІС" 62 925,00
UAH з ПДВ
62 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА МЕД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА МЕД СЕРВІС"
#40758640
Переможець 62 925,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:15

Документи

01 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:52
протокол10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА МЕД СЕРВІС"
#40758640
62 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:52
протокол10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:55
Додаткова угода.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 12:51
договор.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 12:47
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 14:10
Договір .pdf укладений
08 лютого 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 62 925,00
UAH