Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Рукавички одноразові медичні різні, Лот 2 – Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, перев’язувальний матеріал, Лот 3 – ЕКГ електроди, Лот 4 – Шовний матеріал, Лот 5 – Розхідний медичний матеріал, індикатори стерильності, Лот 6 - Вимірювач артеріального тиску, Лот 7 - Плівка медична рентгенівська, фотохімікати)
Очікувана вартість
3 930 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003957-c 9f44475f0f5f40ec9187eb6a541b4208
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Альона Михайлівна

+380953475281 medtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004060
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Шмідта, 24
Контактна особа: Яценко Альона Михайлівна
+380953475281
medtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 16:16
Очікувана вартість: 3 930 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 15:57
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ від 01.02.docx
01 лютого 2021 15:57
Перелік змін від 01.02.2021.docx
01 лютого 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 15:57
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ від 01.02.docx
27 січня 2021 09:30
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ від 27.01.docx
22 січня 2021 23:23
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ зі змінами.docx
01 лютого 2021 15:57
Перелік змін від 01.02.2021.docx
27 січня 2021 09:30
Перелік змін від 27.01.2021.docx
22 січня 2021 23:23
Перелік змін від 22.01.2021.docx
20 січня 2021 16:12
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 7 ЛОТІВ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:24
Шановний Замовнику! Якої розтяжності повинен бути бинт еластичний 8 см*1м, 8см*1,5м, 10см*1м, 10см*1,5м ?
Відповідь: Середньої розтяжності.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 13:14
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:26
Шановний Замовнику! Позиція 22 Лот 5 - папір ЕКГ 50*50, а в тех. характеристиках 57*20. Який потрібно?
Відповідь: Замовнику потрібен папір ЕКГ 50*50. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 13:24
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:28
Шановний Замовнику! Позиція 45 Лот 5 - пробірка вакуумного забору (червона кришка) - який об'єм та розмір?
Відповідь: пробірка вакуумного забору (червона кришка) 13*100 мм , 6 мл. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 14:23
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:29
Шановний Замовнику! Позиція 24 Лот 5 - підгузки для дорослих № 15 - який розмір?
Відповідь: підгузки для дорослих № 15 (М або L) або № 2 або № 3.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 16:11
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:30
Шановний Замовнику! Рушник паперовий однораовий повинен бути в рулоні чи листові?
Відповідь: Рулоні та листові. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Довідка про відсутність судимості
Дата подання: 22 січня 2021 11:05
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:51
Шановний Замовнику! Згідно п. 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Переможець процедури закупівлі має надати довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. У той же час у Додатку 5 зазначено, що дана довідка має бути видана не раніше ніж за місяць до дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо уточнити з яким саме строком видачі Вам потрібна довідка про відсутність судимості з МВС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміну будуть внесені до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 22 січня 2021 12:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:15
Шановний Замовнику! Лот 2 позиція 10 - комплектація набору не відповідає № 3. На що орієнтуватися?! (назву товару чи МТВ)
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації
папір ЕКГ 50*50
Дата подання: 28 січня 2021 14:58
Дата відповіді: 29 січня 2021 10:14
Лот № 5 папір ЕКГ 50*50 - просимо надати роз'яснення для якого приладу буде використовуватися папір
Відповідь: Прилад має назву Мідас до якого буде використовуватися папір ЕКГ 50*50.
лотки емальовані
Дата подання: 28 січня 2021 15:14
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:42
Лот.5 поз. 43 лотки емальовані - не мають декларації , виробник Росія. Просимо виключити поз .43 або змінити медико-технічн вимоги на лоток металевий 300х220х30
Відповідь: Замовнику потрібні лотки двох видів: металеві та емальовані.
лампа бактерицидна
Дата подання: 29 січня 2021 12:16
Дата відповіді: 02 лютого 2021 09:39
Лот 5 поз. 41 надайте роз'яснення яка саме лампа бактерицидна потрібна
Відповідь: ОБН 150 (90 см)
Бинти
Дата подання: 29 січня 2021 15:37
Дата відповіді: 02 лютого 2021 09:45
Лот № 2 поз. 4 бинт н/ст 5*10 уточніть товщину виробу
Відповідь: Замовник бажає здійснити закупівлю на бинт н/ст 5*10 Тип 17
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-003957-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 25 січня 2021 14:28
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за Лотом №7 за позицією №1 є Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100), або еквівалент.

Слід зазначити, що позиції №№2-4 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.

В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).

Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.

Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позицією №1 - яка є «ексклюзивною», та за №№2-4, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.

Адже за позицією №1 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.

А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1), згідно якої у разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.. Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.

Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).

Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 08:46
Замовник визначив предмет даної закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) 3190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Усі плівки, зазначені в предметі закупівлі, застосовуються для проведення рентген-діагностичнихдосліджень, та є витратними матеріалами для відповідного обладнання, що дозволяє візуалізувати отримане зображення під час таких досліджень, а від так усі плівки з предмету даної закупівлі обґрунтовано відносяться до визначеного Замовником коду Єдиного закупівельного словнику, отже предмет Закупівлі сформовано у повній відповідності до норм законодавства.
Відповідно до положень п.3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, крім того характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процессу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно ч. 4 цієї ж статті технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типии або конкретнее місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "абоеквівалент".
В технічних вимогах Додатку 1 Тендерної документації, які стосуються «Лот 7 – Плівка медична рентгенівська, фотохімікати» позиції № 1 предмету закупівлі, є посилання на тип плівки, а саме – плівка термографічна медична для принтера типу AGFA DRYSTAR DT 5.000IB, однак таке посилання обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про товар та має характер опису відповідної технології виробництва, що не заборонено Законом. При цьому у Додатку1 безпосередньо зазначено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
В той же час у Додатку 1 до згаданої позиції наведені спеціальні медико-технічні вимоги, яким і повинен відповідати запропонований учасниками товар.
При цьому окремо слід зазначити, що аналізуючи інформацію на порталі ПРОЗОРРО (prozorro.gov.ua) стає очевидним, що за позицією № 1 наявні що найменше два виробники, продукція яких у сукупності відповідає вимогам, наведеним у Додатку1Тендерної документації: AGFA, Бельгія (плівка DRYSTAR DT 5.000IB) та ПП «ФІРМА «ОНІКО», Україна (плівка ОНІКО ДТ-5000).
Отже за позицією № 1 існують аналоги та еквіваленти, таким чином твердження про «ексклюзивність» даної позиції - необґрунтовані та взагалі не відповідають дійсності .
Отже, виходячи із вищевикладеного, визначення предмету закупівлі в чинній редакції, в т.ч. відсутність поділу предмету закупівлі на лоти окремо за позицією № 1, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, та не призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003957-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Люціус О.О., Код ЄДРПОУ:2834220993
Дата подання: 25 січня 2021 16:08
Дискримінаційні умови
Вимога щодо дискримінаційних умов
Висловлюємо Вам свою пошану, та, уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомлямо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) та відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.
Вимога Замовника, як надання гарантійних листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення не дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - У разі, якщо учасник тендеру не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 08:45
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо:
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: Учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа відвиробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє:Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрімцього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.
Вимога залишилось не задоволеною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

25 січня 2021 14:28
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Рукавички одноразові медичні різні
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 лютого 2021 15:58
Закінчення: 15 лютого 2021 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 measures.name.symbol
Рукавички одноразові медичні різні
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47172 — Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані вироби медичного призначення здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛІНЕТ ГРУП" 1 249 750,00
UAH з ПДВ
1 249 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 1 249 500,00
UAH з ПДВ
1 249 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 10:51
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:50
Dovidka_21033441390420464470.pdf
23 лютого 2021 10:50
Довідки.pdf
10 лютого 2021 09:22
Електронний підпис
10 лютого 2021 09:21
ст. 17 Скадовськ.pdf
10 лютого 2021 09:21
ТП лот 1.pdf
10 лютого 2021 09:21
Договір оренди.pdf
10 лютого 2021 09:21
накладна 14.pdf
10 лютого 2021 09:21
Договір.pdf
10 лютого 2021 09:21
Лист-відгук.pdf
10 лютого 2021 09:21
Лист-відгук (2).PDF
10 лютого 2021 09:21
лист відгук0001.PDF
10 лютого 2021 09:21
лист відгук.PDF
10 лютого 2021 09:21
Договір №328.PDF
10 лютого 2021 09:21
Договір Бердичів.PDF
10 лютого 2021 09:21
дог 282.pdf
10 лютого 2021 09:21
Приказ.pdf
10 лютого 2021 09:21
Выписка.pdf
10 лютого 2021 09:21
ВипискаПДВ.pdf
10 лютого 2021 09:21
Тендерна документація.pdf
09 лютого 2021 22:35
Сертифікати Лот 1.zip
09 лютого 2021 22:35
Продукція МP.pdf
09 лютого 2021 22:35
Лист_5 (1).pdf
09 лютого 2021 22:35
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІНЕТ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Надана довідка у довільній формі у складі тендерної документації

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка ст. 17 в довільній формі

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
#42751474
Переможець 1 249 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
#42751474
1 249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 10:35
договір укладений
02 березня 2021 10:25