Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тумба під системний блок
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003954-c ● 61d4c47da7d54486ab873444d65cd0cb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Кондратенко Ольга Георгіївна 380672342167 Olha.Kondratenko@kyivtv.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 штуки
Тумба під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Глибочицька, 17М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:36 |
ДОДАТОК 3 Проект договору товар поточка.doc | |
22 січня 2021 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 15:59 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних.docx | |
22 січня 2021 15:59 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.doc | |
22 січня 2021 15:59 |
Протокол рішення про внесення змін в документацію.pdf | |
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиція.doc | |
20 січня 2021 16:16 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів.docx | |
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору.docx |
26 січня 2021 17:36 |
ДОДАТОК 3 Проект договору товар поточка.doc
|
|||
22 січня 2021 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 15:59 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних.docx
|
|||
22 січня 2021 15:59 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.doc
|
|||
22 січня 2021 15:59 |
Протокол рішення про внесення змін в документацію.pdf
|
|||
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиція.doc
|
|||
20 січня 2021 16:16 |
Оголошення про закупівлю.docx
|
|||
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів.docx
|
|||
20 січня 2021 16:16 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003954-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:32565288
Дата подання: 21 січня 2021 17:19
Вимога щодо усунення обмеження конкуренції, встановлення дискримінації учасника, усунення вимоги, що не передбачена законодавством.
Відповідно до вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено обов’язок надання «згоди на використання персональних даних», зокрема, від посадової особи учасника – юридичної особи (далі – Згода).
Відповідно до Згоди необхідно зазначити «серія та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт».
Відповідно до вимог Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу щодо надання копії паспорту, виключно, для фізичних осіб-підприємців.
Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції, відповідно до вимог документації про проведення спрощеної закупівлі, копія паспорту посадова особа учасника – юридичної особи не вимагається, отже у складі пропозиції не надається.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, просимо внести зміни до вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі, та виключити з вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі: 1) інформацію про серію та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт або 2) включити розповсюдження вимоги надання Згоди учасникам – юридична особа (щодо посадової особи учасника – юридичної особи).
Окремо зазначимо, що приватна інформація щодо посадової особи учасника – юридичної особи не є інформацією щодо учасника закупівлі та жодним чином не є інформацією, що входить до інформації включеної до пропозиції та/або договору про закупівлю, отже вимога такої інформаціє є незаконною. Вищезазначена вимога обмежує конкуренцію, встановлює дискримінацію учасника, не передбачена законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Згоди необхідно зазначити «серія та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт».
Відповідно до вимог Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу щодо надання копії паспорту, виключно, для фізичних осіб-підприємців.
Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції, відповідно до вимог документації про проведення спрощеної закупівлі, копія паспорту посадова особа учасника – юридичної особи не вимагається, отже у складі пропозиції не надається.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, просимо внести зміни до вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі, та виключити з вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі: 1) інформацію про серію та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт або 2) включити розповсюдження вимоги надання Згоди учасникам – юридична особа (щодо посадової особи учасника – юридичної особи).
Окремо зазначимо, що приватна інформація щодо посадової особи учасника – юридичної особи не є інформацією щодо учасника закупівлі та жодним чином не є інформацією, що входить до інформації включеної до пропозиції та/або договору про закупівлю, отже вимога такої інформаціє є незаконною. Вищезазначена вимога обмежує конкуренцію, встановлює дискримінацію учасника, не передбачена законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 15:56
Внесли відповідні зміни у документацію закупівлі
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003954-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 26 січня 2021 14:25
Термін дії договору та поставки Товару
Шановний Замовник, просимо уточнити терміни поставки Товару та терміни дії Договору, тому що у проекті Договору стоїть дата 31.12.2020, а термін поставки 2020 р.
Дякую!
Дякую!
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 17:33
Внесли відповідні зміни у документацію закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003954-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375509539
Дата подання: 10 лютого 2021 15:53
Оскарження визначення переможцем ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
За результатами спрощеної закупівлі UA-2021-01-20-003954-c (предмет закупівлі ДК 021: 2015: 39130000-2 Офісні меблі Тумба під системний блок) переможцем визнано ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ". Але ми вважаємо, що ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" надав пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в Оголошені Замовника, а саме: По-перше: в Розділі ІІІ Додатка№2 Замовником вимагається підтвердження наявності сертифікату якості на товар або висновока державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, так як товар повинен відповідати показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ. Учасником не було надано завірену копію ні сертифікату якості на товар, ні висновку державної СЕЕ. По-друге:в Розділі ІУ Додатка№2 Замовником вимагається підтвердження офіційної гарантії від виробника. Учасник в графі 3, також тільки поставив відповідь "ТАК", але самої гарантіїї учасником так і не було надано. По-третє:Учасником була надана фінансова звітність за 2019 рік, в той час як Оголошення розміщено Замовником 01 лютого 2021 року і Учасником подано пропозицію також в лютому 2021 року, а за умовами Замовника(п.10 Додатку №1) потрібно було надати копію балансу Учасника за попередній квартал або бухгалтерську довідку про розмір чистих активів на кінець попереднього кварталу, тобто на кінець 2020 року, а не 2019 року, що є також не відповідністью вимогам Замовника. В зв'язку з цими фактами та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас як Замовника змінити рішення щодо визначення ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" переможцем даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 13:23
У відповідь на Вашу вимогу змінити рішення щодо визначення ФОП Бальошенка Андрія Григоровича переможцем закупівлі код ДК 021:2015: 39 13 0000-2 Офісні меблі (ідентифікатор – UA-2021-01-20-003954-c.a3) Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» повідомляє наступне.
В Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник наводить виключний перелік характеристик, яким повинен відповідати предмет закупівлі. В «Примітках» даного Додатку №2 чітко зазначено, що Учасник повинен обов’язково заповнити значення стовпця 3 вказуючи один із двох можливих варіантів «так» або «ні». Тобто, Учасник повинен вказати наявні чи відсутні у запропонованого Учасником товару необхідні для Замовника технічні (якісні) та кількісні характеристики.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ні у вказаному вами Додатку №2, ні в Додатку №1 (Перелік документів, які надаються учасниками) не вимагається від Учасника надавати сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар; підтвердження того, що товар відповідає показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та офіційної гарантії від виробника безпосередньо до пропозиції. Вимагається лише підтвердити чи спростувати наявність тих чи інших характеристик.
ФОП Бальошенко А.Г. підтвердив наявність у нього необхідних сертифікатів та гарантії.
Крім того повідомляємо, що у пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. наявний лист – пояснення від 02.02.2021 року вих. №21, де зазначається, що ФОП Бальошенко А.Г. перебуває на загальній системі оподаткування.
Підприємці на загальній системі оподаткування подають звітність раз на рік на початку року за попередній рік, а саме: протягом 40 (сорока) днів після закінчення року: з 1 січня до 9 лютого включно (відповідно до пп. 49.18.5 Податкового кодексу України).
Період подачі пропозицій по оспорюваній закупівлі завершився 02 лютого 2021 року.
Таким чином, Замовник не може вимагати у ФОП Бальошенка А.Г. податкову звітність за 2020 рік, оскільки, відповідно до чинного законодавства, на момент закінчення періоду подачі пропозицій, в учасника ще не виник обов’язок подавати таку звітність до контролюючого органу.
Отже, на підставі вищезазначеного в Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» відсутні законні обґрунтовані підстави для відхилення пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. та змінити рішення щодо визнання його переможцем.
В Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник наводить виключний перелік характеристик, яким повинен відповідати предмет закупівлі. В «Примітках» даного Додатку №2 чітко зазначено, що Учасник повинен обов’язково заповнити значення стовпця 3 вказуючи один із двох можливих варіантів «так» або «ні». Тобто, Учасник повинен вказати наявні чи відсутні у запропонованого Учасником товару необхідні для Замовника технічні (якісні) та кількісні характеристики.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ні у вказаному вами Додатку №2, ні в Додатку №1 (Перелік документів, які надаються учасниками) не вимагається від Учасника надавати сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар; підтвердження того, що товар відповідає показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та офіційної гарантії від виробника безпосередньо до пропозиції. Вимагається лише підтвердити чи спростувати наявність тих чи інших характеристик.
ФОП Бальошенко А.Г. підтвердив наявність у нього необхідних сертифікатів та гарантії.
Крім того повідомляємо, що у пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. наявний лист – пояснення від 02.02.2021 року вих. №21, де зазначається, що ФОП Бальошенко А.Г. перебуває на загальній системі оподаткування.
Підприємці на загальній системі оподаткування подають звітність раз на рік на початку року за попередній рік, а саме: протягом 40 (сорока) днів після закінчення року: з 1 січня до 9 лютого включно (відповідно до пп. 49.18.5 Податкового кодексу України).
Період подачі пропозицій по оспорюваній закупівлі завершився 02 лютого 2021 року.
Таким чином, Замовник не може вимагати у ФОП Бальошенка А.Г. податкову звітність за 2020 рік, оскільки, відповідно до чинного законодавства, на момент закінчення періоду подачі пропозицій, в учасника ще не виник обов’язок подавати таку звітність до контролюючого органу.
Отже, на підставі вищезазначеного в Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» відсутні законні обґрунтовані підстави для відхилення пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. та змінити рішення щодо визнання його переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" |
70 085,00
UAH з ПДВ
|
44 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
66 790,00
UAH з ПДВ
|
49 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
69 066,00
UAH з ПДВ
|
52 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БОРОВІНСЬКИЙ АРТЕМ СЕРГІЙОВИЧ |
93 653,00
UAH з ПДВ
|
53 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
79 243,50
UAH з ПДВ
|
59 299,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
86 480,00
UAH з ПДВ
|
74 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАВРИЛЮК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
75 003,00
UAH з ПДВ
|
75 003,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІН МЕБЛІ" |
79 846,80
UAH з ПДВ
|
79 846,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ БЕБІ КОМФОРТ" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДПОСТАЧ" |
80 088,00
UAH з ПДВ
|
80 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
84 800,00
UAH з ПДВ
|
84 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іванова Аліна Павлівна |
85 590,00
UAH з ПДВ
|
85 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
99 010,00
UAH з ПДВ
|
87 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
87 232,00
UAH з ПДВ
|
87 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
88 360,00
UAH з ПДВ
|
88 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
94 396,00
UAH з ПДВ
|
94 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОДЗІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
103 494,00
UAH з ПДВ
|
101 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" |
101 520,00
UAH з ПДВ
|
101 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Харченко Вікторія Василівна |
106 979,00
UAH з ПДВ
|
106 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Компанія "Девайс-Центр" |
107 778,00
UAH з ПДВ
|
107 778,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Головко Ольга Анатоліївна |
109 716,00
UAH з ПДВ
|
109 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИХАЙЛИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ" |
111 852,00
UAH з ПДВ
|
111 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" #3017706710 |
Переможець |
44 997,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 11:35
|
DOGOVIR TYMBU.pdf | укладений |
18 лютого 2021 11:27
|