Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003926-c ● f9f8070ee6644900a2772d8fdd2de72c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Балаклійської районної ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 25457278 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 25 |
Контактна особа: |
Коваленко Віта Вікторівна 380574922833 school3-bal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 126 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 шт.
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64207, Україна, Харківська область, Балаклія, Покровська б. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 16:08 |
Проєкт договору.doc | |
20 січня 2021 16:08 |
Додаток 5.docx | |
20 січня 2021 16:08 |
Додаток 3.docx | |
20 січня 2021 16:08 |
Додаток 2.docx | |
20 січня 2021 16:08 |
Додаток 1.doc | |
20 січня 2021 16:08 |
Тендерна документація хліб 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003926-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:42786748
Дата подання: 11 лютого 2021 15:11
Скарга
на дії Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Балаклійської районної ради Харківської області, як замовника процедури закупівлі, які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
(зі змінами)
Скарга
на дії Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Балаклійської районної ради Харківської області, як замовника процедури закупівлі, які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
(зі змінами)
на дії Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Балаклійської районної ради Харківської області, як замовника процедури закупівлі, які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
(зі змінами)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 14:46
Шановний скаржнику, відповідаємо Вам по суті заявлених вимог та повідомляємо наступне:
1) Стосовно подання учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» оригіналів деяких документів, замість копій цих документів: пунктом 8 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 встановлено, що подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа віднесено законодавством до формальних помилок, тобто є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Формальні помилки не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. За загальним правилом, оскільки оригінали документів є первинними, вони мають перевагу над копіями документів. Крім того, пунктом 1.3. розділу 3 тендерної документації встановлено, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформації) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен із таких документів (матеріал чи інформації). Учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» надано електронні документи з накладенням КЕП на кожен з них у складі своєї тендерної пропозиції. Згідно зі статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV: Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Учасником фактично надано електронні документи, що засвідчені КЕП, тобто з дотриманням всіх вимог чинного законодавства у сфері документообігу. Усі документи мають необхідну інформацію, що вимагалася Замовником;
2) Стосовно прострочених документів, а саме медичних книжок деяких працівників, звертаємо вашу увагу на те, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Постанова) в Україні продовжено карантин до 28 лютого 2021 року включно. Тобто діють обмеження та на території України встановлюється певний правовий статус.
Згідно з пп. 4 п. 24 Постанови на період дії карантину тимчасово дозволяється залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов՚язана з обслуговуванням населення, визначених переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов՚язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №55;.
3) Учасником надано довідку про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу;
4) Стосовно договорів оренди транспортних засобів № 01/04-19 від 01 квітня 2019 року та договору оренди обладнання № 01/01-1о від 02 січня 2018 року, то в «Інших умовах» цих договорів мова йде про те, що вони автоматично пролонгуються на аналогічний термін без будь яких додаткових угод, якщо ні одна зі сторін не повідомила про його розірвання;
5) Для підтвердження якості запропонованого товару у складі тендерної пропозиції надається сертифікат (що є діючий на момент подання тендерної пропозиції) згідно п. 2 Додатку 1 до ТД.: «Учасник надає посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару (копія документу, завіреного печаткою (за наявністю) та підписом керівника).» Учасником надано відповідні документи;
6) Стосовно п .3 Додатку 1 учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» надано усі документи;
7) Згідно п. 5 додатку 1 до ТД учасником надано усі підтверджуючі документи;
8) Учасником надано гарантійний лист зі згодою з умовами додатку 1 до ТД;
9) Технічна специфікація підтверджена Учасником (всі документи надані).
Крім вищенаведеного, хочемо зазначити, що очікувана вартість закупівлі становила 126000,00 грн. Пропозиція учасника-переможця є 103950,00 грн., що значно економить місцевий бюджет. Зазначені вимоги скаржника є незначними, крім того можуть призвести до перевитрати місцевого бюджету. Основною метою системи Prozorro – є економія бюджету, що є основним фактором визначення переможця.
1) Стосовно подання учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» оригіналів деяких документів, замість копій цих документів: пунктом 8 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 встановлено, що подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа віднесено законодавством до формальних помилок, тобто є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Формальні помилки не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. За загальним правилом, оскільки оригінали документів є первинними, вони мають перевагу над копіями документів. Крім того, пунктом 1.3. розділу 3 тендерної документації встановлено, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформації) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен із таких документів (матеріал чи інформації). Учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» надано електронні документи з накладенням КЕП на кожен з них у складі своєї тендерної пропозиції. Згідно зі статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV: Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Учасником фактично надано електронні документи, що засвідчені КЕП, тобто з дотриманням всіх вимог чинного законодавства у сфері документообігу. Усі документи мають необхідну інформацію, що вимагалася Замовником;
2) Стосовно прострочених документів, а саме медичних книжок деяких працівників, звертаємо вашу увагу на те, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Постанова) в Україні продовжено карантин до 28 лютого 2021 року включно. Тобто діють обмеження та на території України встановлюється певний правовий статус.
Згідно з пп. 4 п. 24 Постанови на період дії карантину тимчасово дозволяється залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов՚язана з обслуговуванням населення, визначених переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов՚язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №55;.
3) Учасником надано довідку про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу;
4) Стосовно договорів оренди транспортних засобів № 01/04-19 від 01 квітня 2019 року та договору оренди обладнання № 01/01-1о від 02 січня 2018 року, то в «Інших умовах» цих договорів мова йде про те, що вони автоматично пролонгуються на аналогічний термін без будь яких додаткових угод, якщо ні одна зі сторін не повідомила про його розірвання;
5) Для підтвердження якості запропонованого товару у складі тендерної пропозиції надається сертифікат (що є діючий на момент подання тендерної пропозиції) згідно п. 2 Додатку 1 до ТД.: «Учасник надає посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару (копія документу, завіреного печаткою (за наявністю) та підписом керівника).» Учасником надано відповідні документи;
6) Стосовно п .3 Додатку 1 учасником ТОВ «Слобожанський Коровай» надано усі документи;
7) Згідно п. 5 додатку 1 до ТД учасником надано усі підтверджуючі документи;
8) Учасником надано гарантійний лист зі згодою з умовами додатку 1 до ТД;
9) Технічна специфікація підтверджена Учасником (всі документи надані).
Крім вищенаведеного, хочемо зазначити, що очікувана вартість закупівлі становила 126000,00 грн. Пропозиція учасника-переможця є 103950,00 грн., що значно економить місцевий бюджет. Зазначені вимоги скаржника є незначними, крім того можуть призвести до перевитрати місцевого бюджету. Основною метою системи Prozorro – є економія бюджету, що є основним фактором визначення переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ КОРОВАЙ" |
120 725,00
UAH
|
103 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" |
114 000,00
UAH
|
114 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ КОРОВАЙ" #41822376 |
Переможець |
103 950,00
UAH
|
11 лютого 2021 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:55
|
Додаткова угода №2 від 12.08.2021 (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 17:28
|
Дод угода №1 від 27.05.2021р..pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 13:56
|
Договір №10 від 23.02.2021.pdf | укладений |
23 лютого 2021 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додоткова угода№1 від 27.05.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 від 12.08.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |