Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (послуги зі страхування будівельно-монтажних ризиків) за субпроектом "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №110 "Світлячок" за адресою: вул. Бахчиванджи, 13 а у Центральному районі, м. Маріуполь" (коригування) (додаткова послуга)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003564-b 9e2be60a013144eeb8742594e4202127
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління капітального будівництва
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код згідно ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (послуги зі страхування будівельно-монтажних ризиків) за субпроектом "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №110 "Світлячок" за адресою: вул. Бахчиванджи, 13 а у Центральному районі, м. Маріуполь" (коригування) (додаткова послуга)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Купріна, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Більш детально в проєкті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:21
Перелік документів.doc
20 січня 2021 13:34
Техн. завдання.docx
20 січня 2021 13:34
Оголошення.docx
20 січня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:21
Перелік документів.doc
20 січня 2021 13:58
Перелік документів.doc
20 січня 2021 13:34
Перелік документів.doc
20 січня 2021 13:34
Техн. завдання.docx
20 січня 2021 13:34
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" 23 586,00
UAH з ПДВ
23 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 12:15
Електронний підпис
28 січня 2021 12:14
8.Ліцензія майно.pdf
28 січня 2021 12:14
7.2.Відгук буд монтаж.pdf
28 січня 2021 12:14
6.Технічне завдання.PDF
28 січня 2021 12:14
5.Цінова пропозиція.PDF
28 січня 2021 12:14
2. Протокол №54.pdf
28 січня 2021 12:14
1.Статут 2019.pdf
28 січня 2021 12:14
1 Довідка до Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес"
#20344871
Переможець 23 586,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес"
#20344871
23 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 09:30
Дод уг №2 від 17.05.21 до дог №870 009СО.PDF зміни до договору
18 травня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 11:46
Дод уг №1 від 07.04.2021 до дог №870 009СО.PDF зміни до договору
07 квітня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 15:08
Договір № 0000870 009СО від 16.02.2021.PDF укладений
16 лютого 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №0000870/009СО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: №0000870/009СО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML