Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Очікувана вартість
704 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003053-b 69be883c885847d4ba08ccbc2953f977
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Гринь

+380502526963 kp_servis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40236921
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Галина Гринь
+380502526963
kp_servis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 12:34
Початок аукціону: 08 лютого 2021 12:49
Очікувана вартість: 704 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів ємністю 120л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, місто Лохвиця, Преображенська, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  25 березня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена у довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена у довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка складена в довільній формі
Вимоги до документу: Документ за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання) у сканованому вигляді в форматі PDF.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 січня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 16:22
Перелік змін до тендерної документаціїdocx.docx
22 січня 2021 16:22
Технічні та якісні характеристики з змінами.docx
22 січня 2021 16:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з зінами.docx
22 січня 2021 16:22
Тендерна документація з змінами.doc
20 січня 2021 12:54
ПРОЕКТ Договору .doc
20 січня 2021 12:54
ТД контейнери .doc
20 січня 2021 12:54
Технічні та якісні характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів
Дата подання: 21 січня 2021 10:40
Дата відповіді: 21 січня 2021 11:56
Просимо замовника вказати, чи не буде відхилена пропозиція Учасника яка не містить документів які «Учасник може додатково з власної ініціативи подати, які поліпшують його кваліфікаційну характеристику»?
Відповідь: не буде
Щодо документів які підтверджують застосування заходів із захисту довкілля
Дата подання: 21 січня 2021 10:43
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:13
Просимо Замовника навести вичерпний перелік документів які Учасник повинен надати для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідь: Довідку довільної форми якою учасник підтверджує що пропонований товар відповідає вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, чинного природоохоронного законодавства та копію висновку державної СЕС.
Щодо посвідчень та декларацій якості
Дата подання: 21 січня 2021 10:43
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:07
Вимога щодо того, що Учасник повинен надати « (посвідчення або декларація виробника про якість)» є такою, що суперечить нормам чинного законодавства та призводить до дискримінації потенційних Учасників. Повідомляємо, що чинне законодавство не передбачає обов’язкового отримання посвідчень або декларацій якості. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо підтвердження якості
Дата подання: 21 січня 2021 10:43
Дата відповіді: 22 січня 2021 07:56
Просимо Замовника вказати чи може потенційний учасник для підтвердження якості товару надати сертифікат RАL, не надаючи посвідчення та декларацію виробника? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: ЕВРОПЕЙСКИЙ СТАНДАРТ EN 840-1 під вимоги якого підпадає предмет закупівлі був визначено як основний стандарт з вересня 2004 року , обов’язковий до застосування у національних стандартах ЕС. Згідно підписаної Україною угоди щодо гармонізації українських стандартів та європейських , стандарт EN 840 відповідає українським стандартам які застосовуються до предмета закупівлі. Відзнака RAL не є стандартом імплементованим у законодавство України , а отримання її та застосування у тендерах регламентується національним законодавством Німеччини., а відповідно не може бути застосована або обов'язкова до застосування в Україні.
Щодо розміщення ціни після аукціону
Дата подання: 21 січня 2021 10:44
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:05
Вимога щодо того, що «Якщо після завершення аукціону в учасника-переможця змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен протягом 2 (двох) днів до завантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції» є такою, що неможливо виконати. Крім того дана вимога порушує норми чинного законодавства. Пояснюємо, що можливість розмістити зазначений документ виникає у Учасника лише після визнання його переможцем або при розміщенні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в інших випадках система не допускає завантаження документу. З метою уникнення порушення просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації сказано " в учасника-переможця" отже його вже визнано переможцем і він може дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли.
Щодо документів переможця
Дата подання: 21 січня 2021 10:44
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:07
Вимога щодо того, що «На вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі.» не відповідає нормам чинного законодавства. Повідомляємо, що ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що документи повинні бути розміщені переможцем протягом 10 днів, а не п’яти як зазначає Замовник. Крім того документи повинні подаватися через електронну систему закупівель. Просимо Замовника ознайомитися з нормами чинного законодавства і внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо документів про освіту
Дата подання: 21 січня 2021 10:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:08
Вимога щодо того, що «Учасник повинен надати копії документів про освіту, щодо осіб зазначених у довідці.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушення просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 21 січня 2021 10:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:15
Просимо Замовника, зазначити, чи Учаснику потрібно подати аналогічні договори за 2017 рік та 2018 рік та 2019 рік та 2020 рік, чи лише за один із перелічених років?
Відповідь: Аналогічні договори повинні бути в зазначеному періоді.
кылькысть аналогічних договорів
Дата подання: 21 січня 2021 10:46
Дата відповіді: 22 січня 2021 09:31
Просимо Замовника вказати яку кількість аналогічних договорів потрібно подати потенційному Учаснику?
Відповідь: не менше одного
Щодо документів переможця
Дата подання: 21 січня 2021 10:46
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:10
Просимо Замовника вказати, чи може переможець надати довідки по ч.3 5,6 ч.1 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі, які отримані у електронному вигляді?
Відповідь: В тендерній документації зазначено, що переможець подає оригінал, або нотаріально завірену копію документу
Щодо строків подачі документів переможця
Дата подання: 21 січня 2021 10:47
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:11
Вимога щодо того, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених в ст. 17 Закону.» є такою, що не відповідає нормам чинного законодавства. З метою уникнення порушень просимо Замовника ознайомитися з нормами чинного законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни до ТД
Невідповідність документації
Дата подання: 21 січня 2021 11:11
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:12
Вимога, зазначена у проекті договору, що «1.1. Виконавець зобов’язується у 2019 році поставити Замовникові контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л. згідно код за ДК 021:2015 – 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» не відповідає умовам закупівлі. Просимо відкоригувати рік поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо коліс
Дата подання: 21 січня 2021 11:12
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:16
Вимога щодо того, що «2 колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні)» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Дана вимога не передбачена стандартом на який посилається Замовник, а тому повинна бути виключена з тендерної документації.
Відповідь: Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 21 січня 2021 11:12
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:06
Чи вважатиме Замовник еквівалентом, контейнер запропонований Учасником із 2 колесами в антивандальному виконанні (з’ємні)? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Буде внесено зміни
Визначення поняття
Дата подання: 21 січня 2021 11:13
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:19
Просимо Замовника дати визначення поняття «неземні колеса»?
Відповідь: поняття «неземні колеса» в тендерній документації замовника відсутнє.
Щодо поставки
Дата подання: 21 січня 2021 11:13
Дата відповіді: 22 січня 2021 10:29
Просимо Замовника вказати чи поставка контейнерів відбуватиметься однією партією?
Відповідь: По можливості Учасника ( Виконавця)
Щодо логотипу
Дата подання: 21 січня 2021 11:13
Дата відповіді: 22 січня 2021 08:21
Вимога щодо того, що «логотип нанесений шляхом гарячого тиснення та розміщений на передній частині контейнера.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів. При замовленні 500 контейнерів і більше виробники наносять необхідний логотип.
Щодо ручки
Дата подання: 21 січня 2021 11:14
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:00
Вимога щодо того, що «Ручка суцільнолита» є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками. Дана вимога не передбачена нормами стандарту EN 840-1. Крім того вона не впливає на якість контейнера. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів.
Визначення поняття
Дата подання: 21 січня 2021 11:14
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:05
Просимо Замовника дати визначення поняття «ручка суцільнолита» або фото або креслення
Відповідь: Поняття «ручка суцільнолита» це ручка яка складається не більше як з однієї частини, або може бути лита разом з корпусом контейнера
Логотип
Дата подання: 21 січня 2021 11:15
Дата відповіді: 22 січня 2021 08:17
Вимога щодо розмірів логотипу, є такою, що порушує норми ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, згідно ч.3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тому Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик.Стандарт EN 840 містить лише загальні характеристики контейнерів.
щодо Логотипу
Дата подання: 22 січня 2021 13:01
Дата відповіді: 22 січня 2021 16:15
Замовник вже закупляв контейнери з нанесеним логотипом гарячого тиснення, чи можете Ви загрузити реальні фотографії контейнера з нанесеним логотипом гарячого тиснення? щоб уточнити у виробника чи буде у них можливість так виконати, Дякую.
Відповідь: Так, закупляли з логотипом нанесеним шляхом горячого тиснення. Ми внесем зміни в ТД щодо нанесення логотипу. Можливі і інші варіанти як гарячим тисненням так і нанесення водостійкою фарбою.
Щодо нанесення логотипу та інших тех вимог
Дата подання: 25 січня 2021 11:39
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:28
Вам не зрозуміло хто понаписував запитання по закупівлі (якщо це можна назвати запитаннями), щодо того що дискримінаційна вимога це нанасення логотипу методомо гярячого тиснення. По суті на прохання від не зрозуміло кого, ви змінили технічні вимоги) Вирішувати чи це дискримінаціна вимога чи ні може тільки АМКУ, а це пишуть не добросовісні постачальники, які не можуть таки методом зробити логотип і мають контейнери гіршої якості, відповідно і перемогу вони отримують, тому що якість і відповідно ціна низька. Вам поставлять тепер контейнери зі звичайними наклейками, які повідпадають можливо і через місяць. Так же щодо вісі з антивандальним виконанням. Деякі виробники роблять не практичні та не якісні контейнери, відповідно на виготовлення яких витрачабть менше коштів, за рахунок чого і буть вони дешевше. На ринку України повно представників різних виробників, які роблять контейнери з такими тех. вимогами, як були спочатку, тепер їм і сенсу немає заходити на Ваш тендер, так як по ціні вони не переб'ють тих виробників в яких гірша продукція. Згідно Статті 22 Закону Замовник може писат будь які технічні вимоги, які його задовльняють, єдине що має врахувати це те щоб під ті технічні вимоги могли підійти хоча б два виробники, щоб була конкуренція і це не буде дискримінацією. Потрібно відстоювати свої вимоги, навіть якщо там щось не так, то є АМКУ, яке проаналізує та забов'яже Вас внести зміни в тій частині де є такі порушення. Спочатку пистати одну тех вимогу, а потім при питанню не зрозуміло кого вдразу вносити зміни, це як мінімум не розумно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую. Уточнення щодо технічних та якісних характеристик буде.
Вимога що не відповідає нормам чинного законодавства
Дата подання: 25 січня 2021 11:44
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:15
На сторінці № 13 тендерної документації іститься зазначення "На вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром - «особисто в руки», або поштою цінним листом". Зазначене не відповідає нормам чинного законодавства. Ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що документи переможця надаються протягом 10 днів, шляхом розміщення їх в електронній системі закупівель. З метою уникнення порушень просимо внести зміни до даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Щодо довідки
Дата подання: 25 січня 2021 11:47
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:14
Просимо Замовника вказати, чи може переможець надати довідку по п.5,6 ч. 1 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі, шляхом роздрукування довідки отриманої у електронній формі?
Відповідь: В тендерній документації зазначено, що переможець подає оригінал, або нотаріально завірену копію документу
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-003053-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 25 січня 2021 15:58
Щодо дискримінаційної вимоги надання зразку
Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі код ДК 021:2015 – 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л.). Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Додаток №5 до Тендерної документації містить вимогу: «Замовником, у разі необхідності, на підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмета закупівлі може вимагатися надання зразку товару, що пропонується Учасником. Учасник на вимогу Замовника повинен надати на ознайомлення запропонований товар протягом 5 робочих днів з дня отримання такої вимоги.»
Зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі на підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмета закупівлі.
Вимога надання зразків є дискримінаційною, оскільки порушує право потенційних учасників на відкриту та прозору на всіх стадіях закупівель участь. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вже розглядала справу, в якій також йшлося про вимогу замовника щодо надання зразків предмета закупівлі. З Рішенням Колегії від 08.12.2016 №1956-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a). У вищезазначеному рішенні Колегії зазначено: “Документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників Процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару, як протизаконну та дискримінаційну. У разі ігнорування Замовником наявних дискримінаційних вимог мі будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 15:18
Розглянувши дану вимогу тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її, зробивши зміни до тендерної документації. Протокольне рішення № 11 від 26.01.2021р.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003053-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 25 січня 2021 15:59
Щодо дискримінаційної вимоги позначення вантажопідйомності контейнера
Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі код ДК 021:2015 – 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л.). Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Додаток №5 до Тендерної документації містить вимогу: «Загальна вантажопідйомність не менше 60 кілограм.»
Вимога щодо того, що загальна вантажопідйомність контейнера не менше 60 кг, є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками. Повідомляємо, що стандарт EN 840-1 не передбачає вимоги щодо обмеження загальної вантажопідйомності контейнера. Дана умова визначається самостійно виробником. Тому вага контейнерів різних виробників може відрізнятися. Прописавши конкретні межі ваги Замовник, не дає можливості Учасникам, які виготовляють контейнери з меншою вантажопідйомністю за 60 кг. прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу щодо обмеження загальної вантажопідйомності контейнера, що забезпечить право постачальників на участь у закупівлі на рівних умовах, та уникнення дискримінації учасників. У разі ігнорування Замовником наявних дискримінаційних вимог мі будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 15:21
Розглянувши дану вимогу тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її, зробивши зміни до тендерної документації. Протокольне рішення № 11 від 26.01.2021р.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-003053-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 25 січня 2021 16:00
Щодо дискримінаційних вимог товщини стінок
Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі код ДК 021:2015 – 44610000 – 9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л.). Ознайомившись із умовами тендерної документації можна виявити факт наявності дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Додаток №5 до Тендерної документації містить вимогу: «Товщини стінки 3,5 мм; Товщина кришки 2,5 мм». Дана вимога суперечить ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що стандарт EN 840-1 на який посилається Замовник, та у відповідності до якого здійснюється виготовлення контейнерів, не передбачає обмежень товщини стінок контейнера та кришки. Тому дана характеристика визначається на розсуд виробника згідно власного виробничого процесу. Замовник дискримінує потенційних Учасників, які мають намір запропонувати контейнери із іншою товщиною стінок та кришки. Тендерна документація складена таким чином, що тільки один виробник має змогу прийняти участь у закупівлі. Зазначення надмірних та занадто деталізованих характеристик контейнерів конкретного виробника може свідчити про корупційну змову між Замовником та потенційним Переможцем.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити позначення товщини стінок контейнера, що забезпечить право постачальників на участь у закупівлі на рівних умовах, та уникнення дискримінації учасників. У разі ігнорування Замовником наявних дискримінаційних вимог мі будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 15:16
Розглянувши дану вимогу тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її, зробивши зміни до тендерної документації. Протокольне рішення № 11 від 26.01.2021р.

Документи

26 січня 2021 15:18
Протокол №11.pdf

Документи

26 січня 2021 15:21
Протокол №11.pdf

Документи

26 січня 2021 15:16
Протокол №11.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 січня 2021 16:27
Кінець періоду оскарження: 06 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 06 лютого 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель які неможливо усунути
Документи:
26 січня 2021 16:27
Електронний підпис
26 січня 2021 16:26
ПРОТОКОЛ №12.pdf