Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко, молоко згущене, сметана
Очікувана вартість
163 700,00 UAH
UA-2021-01-20-002969-c ● 4a907fb0243c4221ba93fb3b09bd2e7e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СМІЛЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21378777 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 240 |
Контактна особа: |
Шеян Ірина 380974557676 imyarek3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 163 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 637,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6370 кілограми
Молоко, молоко згущене, сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Молоко, молоко згущене, сметана | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 11:45 |
Оголошення спрощеної процедури закупівлі.doc |
22 січня 2021 12:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 січня 2021 11:45 |
Оголошення спрощеної процедури закупівлі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-002969-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Педяш Наталія Григорівна, Код ЄДРПОУ:2438902341
Дата подання: 04 лютого 2021 18:47
Вимога про необґрунтоване та передчасне рішення щодо визначення учасника-переможця.
Абзацом другим частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено: Учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відтак, вимагаємо від вас переглянути рішення згідно з протоколом уповноваженої особи №7 від 04.02.2021 року, виходячи з наступних обставин:
1) Додатком 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було встановлено вимогу згідно пункту 4, а саме:
«… ТЗ повинні бути в гарантовано належному технічному стані придатному для перевезення відповідних продуктів харчування, що складають предмет закупівлі та підтверджується документально.»
Поряд з тим, відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» , зокрема встановлено, що обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тони, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки. Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначено відповідною постановою Кабінету Міністрів України.
За результатом проходження обов’язкового технічного контролю на транспортний засіб видається відповідний протокол перевірки технічного стану. Однак, вказаного протоколу перевірки технічного стану на визначений учасником транспортний засіб не надано, чим зумовлено відсутність підтвердження щодо його належного технічного стану.
2. Додатком 1 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було зокрема встановлено вимогу про те, що Молоко 3,2% жирності, має відповідати ТУ У 15.5-19492247-025-2004, торгової марки «Пирятин», а сметана 20% жирності відповідати ТУ У25027034-009-99 торгової марки «Пирятин». Будь-яких еквівалентів умовами закупівлі Замовником не передбачалось. Відтак, враховуючи положення частини 4 статті 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» та відсутністю встановлених Вами еквівалентів, тої продукції що може відповідати предмету закупівлі учасники повинні пропонувати виключно продукцію торгової марки «Пирятин» та відповідати тим нормативним документам, що Вами визначені згідно з Додатком №1 до Оголошення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, пункт 5 додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, згідно якого встановлено що учасники повинні були надати документами, котрі підтверджують відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ, ТУ: сертифікат відповідності або якісне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Але всупереч встановленим вимогам Оголошення спрощеної закупівлі, учасником ФОП Токаренко О.В. запропоновано молоко 3,2% жирності, що відповідає вимогам ДСТУ 2661:2010 торгової марки «Переяслав-Молпродукт» та сметану 21% жирності, що відповідає вимогам ДСТУ 4418:2010 торгової марки «Переяслав-Молпродукт».
Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема - об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, оскільки учасником не ФОП Токаренко О.В., з огляду на подані документи, не підтверджено встановлені вимоги до предмета закупівлі, тому повинна бути відхилена Замовником.
Наголошуємо, про рівень відповідальності уповноваженої особи з урахуванням статті 164-14 КУпАП, згідно частини 3 де передбачено, що не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладання штрафу в розмірі від 1,5 до 3 тисяч не оподаткованих мінімумів доходів громадян, що в грошовому еквіваленті становить від 25,5 тис. грн. до 51 тис. грн.
Розгорнути
Згорнути
Відтак, вимагаємо від вас переглянути рішення згідно з протоколом уповноваженої особи №7 від 04.02.2021 року, виходячи з наступних обставин:
1) Додатком 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було встановлено вимогу згідно пункту 4, а саме:
«… ТЗ повинні бути в гарантовано належному технічному стані придатному для перевезення відповідних продуктів харчування, що складають предмет закупівлі та підтверджується документально.»
Поряд з тим, відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» , зокрема встановлено, що обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тони, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки. Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначено відповідною постановою Кабінету Міністрів України.
За результатом проходження обов’язкового технічного контролю на транспортний засіб видається відповідний протокол перевірки технічного стану. Однак, вказаного протоколу перевірки технічного стану на визначений учасником транспортний засіб не надано, чим зумовлено відсутність підтвердження щодо його належного технічного стану.
2. Додатком 1 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було зокрема встановлено вимогу про те, що Молоко 3,2% жирності, має відповідати ТУ У 15.5-19492247-025-2004, торгової марки «Пирятин», а сметана 20% жирності відповідати ТУ У25027034-009-99 торгової марки «Пирятин». Будь-яких еквівалентів умовами закупівлі Замовником не передбачалось. Відтак, враховуючи положення частини 4 статті 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» та відсутністю встановлених Вами еквівалентів, тої продукції що може відповідати предмету закупівлі учасники повинні пропонувати виключно продукцію торгової марки «Пирятин» та відповідати тим нормативним документам, що Вами визначені згідно з Додатком №1 до Оголошення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, пункт 5 додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, згідно якого встановлено що учасники повинні були надати документами, котрі підтверджують відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ, ТУ: сертифікат відповідності або якісне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Але всупереч встановленим вимогам Оголошення спрощеної закупівлі, учасником ФОП Токаренко О.В. запропоновано молоко 3,2% жирності, що відповідає вимогам ДСТУ 2661:2010 торгової марки «Переяслав-Молпродукт» та сметану 21% жирності, що відповідає вимогам ДСТУ 4418:2010 торгової марки «Переяслав-Молпродукт».
Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема - об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, оскільки учасником не ФОП Токаренко О.В., з огляду на подані документи, не підтверджено встановлені вимоги до предмета закупівлі, тому повинна бути відхилена Замовником.
Наголошуємо, про рівень відповідальності уповноваженої особи з урахуванням статті 164-14 КУпАП, згідно частини 3 де передбачено, що не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладання штрафу в розмірі від 1,5 до 3 тисяч не оподаткованих мінімумів доходів громадян, що в грошовому еквіваленті становить від 25,5 тис. грн. до 51 тис. грн.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2021 10:11
Ваша вимога буде врахвана та найближчим часом буде вжито відповідних заходів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОКАРЕНКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА |
161 659,00
UAH з ПДВ
|
128 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Педяш Наталія Григорівна |
160 200,00
UAH з ПДВ
|
148 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОКАРЕНКО ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА #2505302246 |
Переможець |
128 200,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:09
|
ДУ 2 від 25.10.21 до Догов 29.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 12:54
|
договір молоко.pdf | укладений |
10 лютого 2021 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору від 10.02.2021 року №29 на 45529,84 грн. (сорок п’ять тисяч п’ятсот двадцять дев’ять гривень 84 коп.). Ціна цього Договору після внесення змін становить 82670,15 грн. (вісімдесят дві тисячі шістсот сімдесят гривень 15 коп.), без ПДВ. У зв’язку із застосуванням пп. 1.1, 1.2 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору від 10.02.2021 року № 29) в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |