Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2021-01-20-001870-a 2bbf546000854ae2b71d49e66659f0b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Борис Олегович

+380365225361 tender_zcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02000105
Місцезнаходження: 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1
Контактна особа: Гончарук Борис Олегович
+380365225361
tender_zcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 11:57
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Комплект ПК у складі системного блоку, монітору, клавіатури та миші з ліцензійним програмним забезпеченням Microsoft Windows
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 січня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 14:58
перелік змін тд компютери.docx
22 січня 2021 14:58
ТД ноути і компи нова редакція.doc
20 січня 2021 16:33
ТД ноути і компи повторно.doc
22 січня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 14:58
перелік змін тд компютери.docx
22 січня 2021 14:58
ТД ноути і компи нова редакція.doc
20 січня 2021 16:33
ТД ноути і компи повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корупція на корупції. Тендер заточений під одного учасника
Дата подання: 20 січня 2021 19:55
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:03
Шановні! Ви гарно прописали вимоги під одного постачальника. Вам має бути відомо, що технологію активації операційної системи 3.0, яку ви прописали в додатку 3 до персонального комп'ютера має лише два виробника в Україні! Більше того у пунктах 7, 8, 9, 10 ви вимагаєте листи від виробників цих комп' ютерів, програмного забезпечення та ноутбуків. Але кожен виробник дає тільки один такий лист одному Постачальнику який прийшов першим! Як бути іншим декілька десяткам українських виробників нічим не гірших персональних комп' ютерів, які не вшивають ключ операційної системи по технології активації 3.0? Різниця між цими технологіями лише у способі активації ніяк не впливає на споживчі якості (на зовнішній стороні корпуса або вшитий у біос мат. плати). Разом з тим, операційна система та сама в обох випадках, не гірша і не краща!!! Ви зацікавлені в підтримці вітчизняного виробника? Чи головною метою є обмеження конкуренції під одного учасника, який вже взяв такий лист? Те саме стосується листів від виробників ноутбуків - один лист одному учаснику. Як бути коли існує лише декілька виробників, а учасників сотні? Вони не можуть прийняти участь у закупівлі без таких листів. Хіба це не обмеження? А як бути якщо учасник не є виробником товару то хіба йому треба бути партнером майкрософт? Кожен учасник може продавати товар іншого виробника не маючи прямих зв'язків із майкрософт. Навіщо? Це клопіт виробника. Але ж вам треба лист до листа. Знайдіть хоч один тендер де виробник дав такі листи двом учасникам. Жоден світовий виробник не обмежує продаж його товарів будь якими додатковими листами або правами. Виробники можуть надавати спец ціни, але потреба в отриманні листа для продажу товару відсутня у будь якого виробника. Цю вимогу придумали замовники для ліквідації конкуренції. Ви обмежуєте конкуренцію порушуючи ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та Закон України "Про економічну конкуренцію". В свою чергу ми звернулися до цих виробників товари яких відповідають вашим вимогам на отримання таких листів і чітко було отримано відповідь - лист взято одним і тим же учасником, і це коли тендер щойно вийшов. Зазор у цьому тендері близько 100 тисяч гривен між вашою оголошеною вартістю(480 тис) і вартістю з якої зайшла на даний тендер би наша компанія (370 тис)! Але обмеженнями пунктів 7,8,9,10 ви ліквідували конкуренцію, і авжеж зайде свій учасник майже під верх, надавши дрібну економію для "вигляду" і протягне формального другого учасника без частини документів. Прохання прибрати дані пункти і створити конкурентні умови для можливості прийняти участь будь-якому Постачальнику. А офіційність товару та наявність легальної операційної системи перевірити за серійними номерами займає не більше 5 хв дзвінком до виробника або на офіційному сайті виробника. Але це все у випадку якщо замовник хоче отримати економію у 100 тисяч, а не пов'язаність із учасником, який застовбив вже листи під цей тендер на ноутбуки та пк. Додаткова інформація:. Технологія активації 3.0 яку ви вимагаєте передбачає прошивання ключа у біос материнської плати. Після закінчення терміну гарантії і у випадку заміни материнської плати ви автоматично втрачаєте ліцензійну операційну систему. І знову шукаєте бюджетні кошти на її повторне придбання. От саме такі недоліки даної технології активації 3.0, зате повне викорення конкуренції і насолода в корупції. А от у разі заміни материнської плати після терміну гарантії при технології активації ОЕМ ви після заміни материнської плати просто повторно активуєте операц систему ключем із зовнішньої наліпки шляхом дзвінка на підтримку лінії Майкрософт. Прохання дослухатись, оскільки надані аргументовані роз'яснення порушення прав учасників, конкуренції і недоліки абсурдних вимог пунктів 7,8,9,10 Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Надання листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows нами вказано, що операційна система має бути встановлена виробником обладнання з усіма підтвержуючими документами згідно умов документації. Саме ця вимога унемовжливлює прибдання неоригінального програмного забезпечення.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Требование
Дата подання: 20 січня 2021 21:36
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:06
Уважаемый заказчик, а не могли бы вы взять на требование участников информационное письмо о том, что областной департамент здравоохранения даёт вам полномочия на проведение данного тендера с указанием в этом письме номера тендера в системе Прозоро и суммы закупки? Правда абсурдно? Брать бумажку к бумажке? Когда законом уже предусмотрены ваши полномочия. Но было б прикольно погонять вас за бумажками, как делаете вы, только ради усложнения)) Так и участникам выполняя ваши требования взять листы авторизации на продажу у производителей , в то время как производитель рад продать или дать для перепродажи товар любому продавцу, лишь бы купили) да и онлайн можно проверить любую продукцию, особенно во времена карантина. Занимаетесь ерундой прописав глупости в "Додатку 3". Послушайте, почитайте, разберитесь в вопросе, и Уберите дискриминацию, не позорьтесь. Вы имеете право требовать любое, но при этом не нарушая другие статьи Законов. С вас могут спросить и через годы. Информация никуда не исчезает.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 січня 2021 13:54
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2021 13:55
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:10
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Так, потрібні.
Дискримінаційні обмеження.
Дата подання: 21 січня 2021 15:33
Дата відповіді: 22 січня 2021 14:11
Замовнику, ми є одним з найбільших виробників персональних комп'ютерів в Україні. Наші комп' ютери придбанні багатьма державними закладами України, у тому числі Міністерством охорони здоров'я України. Усі без вийнятку ПК комплектуються операційними системами типу постачання ОЕМ. Наша компанія свідомо відмовилася від постачання програмної продукції активації 3.0 оскільки дана технологія має ряд недоліків, які в майбутньому залишають користувачів без ліцензійної операційної системи і як наслідок наш вибір зупинився на технології активації ОЕМ. Просимо вас прибрати вимоги пунктів 7-10 Додатку 3 тендерної документації, оскільки не ми, не наші прямі партнери не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі, що є прямим проявом обмеження конкуренції та надання преференції учаснику, який має прямі домовленості по комп'ютерам Impression. Зазвичай тендери саме з такими корупційними обмеженнями постачаються із ПК саме торгової марки Impression через посередників, які мають домовленості під даний тендер. Крім того, не зрозуміло навіщо нашим партнерам при подальшій реалізації наших ПК бути партнерами Microsoft, коли це пряма вимога до виробників ПК, а не наших партнерів із подальшої реалізації вже готових продуктів. Можливо компанія, що передала вам тендерну документацію для публікації скористалася вашою необізнаністю у даних питаннях. Прохання долучити максимум зусиль для видалення таких корупційних проявів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Не можливість прийняти участь
Дата подання: 22 січня 2021 19:14
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:16
Замовнику, прохання розширити перелік осіб у пунктах 8 та 9 Додатку 3, що можуть надати необхідні Замовнику авторизаційні листи окрім виробника та дистриб'ютора включивши до переліку надавачів листа також офіційних партнерів виробників. Інформація про перелік офіційних партнерів розміщена на сайті виробників. Оскільки реалізація, консультації та технічне інформування по специфікації товару покладено виробниками на офіційних партнерів виробника. Достовірність інформації як від партнера так і від офіційного дистриб'ютора має однаковий характер та вагу, а головне - розширить коло офіційних постачальників. Дана пропозиція є досить важливою, оскільки як зауважили вище інші учасники Вам - жоден виробник не видає більше одного листа під один тендер. Ваша відповідь щодо кількості виробників є нелогічною, оскільки найдешевший виробник ноутбуків під ваш тендер є компанія Леново, яка вже не видає листів на дану закупівлю на наші запити. Вибір інших виробників стає недоречним, оскільки ціна є єдиним 100% критерієм перемоги у даній закупівлі при однакових технічних параметрах, відповідно пропонувати дорожчі ноутбуки інших виробників є шлях до програшу при оцінці за ціною. Просимо розширити коло включивши офіційних партнерів виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Надання листа (гарантія) від виробника чи дистрибютора є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Приберіть Дискримінаційні вимоги щодо авторизаційних листів від виробників
Дата подання: 22 січня 2021 20:50
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:18
Шановні, яким чином отримати авторизаційні листи від виробника на ноутбуки? Ви розумієте, що на ноутбуки які є найдешевшими під ваші вимоги виробники стверджують, що свій учасник взяв вже такий лист в перший день тендеру і надалі не Надають їх більше ніж одному учаснику? Навіщо штучно обмежувати? Який сенс пропонувати ноутбуки від виробників, які дорожче, щоб програти? Вимагайте більше документів про якість, конкретніше технічні параметри, більше інформації про товар який вам потрібен. Даний тендер буде відправлено публічному порталу Дозоро у рубрику "#зрада/перемога" та іншим ГО, що прославлять Вас на всю Україну. Щодо рішень АМКУ про вимогу листів від виробника: Три(!!!) рішення АМКУ про зобов'язання замовника прибрати вимогу до листів або залежність від виробника. Посилання також надаються. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-06-001755-a Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Відповідно до пункту 6 розділу III Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (згідно з додатками 3 та 10 Документації). У додатку 10 Документації наведено документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, зокрема, для учасника, який не є виробником продукції: завірена учасником копія документу перекладеного українською або російською мовою (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-001075-a Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-000491-b Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!
Дата подання: 23 січня 2021 21:42
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:20
Шановний Замовник! Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів та виробів медичного призначення, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Ми розуміємо, що категорія ваших товарів не лікарські засоби, але маємо надію що у вас достатньо розуму зрозуміти яку мету та логіку несуть дані рекомендації при закупівлі БУДЬ-ЯКИХ товарів до яких замовник прописує вимоги, що ставлять в залежність на отримання листів від інших осіб. Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл». На підставі цього листа (N 01.7/33810 від 19.12.2018.) у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. Посилання на офіційний портал: http://moz.gov.ua/article/news/moz-ukraini-razom-z-mert-pidgotuvali-rekomendacii-dlja-pidvischennja-efektivnosti-zakupivli-likiv-za-koshti-miscevih-bjudzhetiv На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт (п.8-9 Додаток №3 ТД). МЕРТ, МОЗ, АМКУ та ГО «Центр протидії корупції» цим листом визнали що гарантійні/інформаційні/авторизаційні та інші листи виробників ніяким чином не гарантують якість, своєчасність та оригінальність продукції. До того ж доводимо до Вашого відома, що виробники товару або їх прямі особи, стосовно якого проводиться ця процедура закупівлі, самі приймають участь у торгах Прозоро. А це вже підпадає під дію Закону № 2210 «Про захист економічної конкуренції» - тому що вимагається документ від зацікавлених осіб. Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність у Замовника бажання провести прозору процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідь у попередньому запитанні. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Колегам!
Дата подання: 25 січня 2021 16:50
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:39
Доброго дня, колеги! Ви знаєте, ми не є учасниками закупівель, а такими ж держслужбовцями як і ви, шановні, у медичній сфері. І попали на цей тендер завдяки публікації вашої закупівлі на форумі infobox Prozorro, як виняткового зразку як "не потрібно" робити іх учасниками за їхні ж кошти платників податків. І хочемо повідомити вам, що завдяки таким деб.лам як Ви, у громадськості і складається враження про нашу медичну сферу та її корумпованість. Вам доводять ПЛАТНИКИ ПЛАТКІВ НА ЧИЇ КОШТИ ВИ ІСНУЄТЕ, що лист не отримати, просять розширити перелік надавачів листів, приводять приклади рішень АМКУ, надають рекомендаційні листи МЕРТ та МОЗу, а ви їм про расову дискримінацію і про вільний доступ до інформації. Вибачте, але Д.біли ви, інших слів не підбереш.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідях на попередні звернення нами була надана вичерпна інфорація щодо закупілі, яка проводиться згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги до документів, що вводять в Залежність від третіх осіб
Дата подання: 25 січня 2021 19:12
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:40
Шановне комунальне некомерційне підприємство, ваші вимоги до учасників та їх авторизаційних листів ставлять нас в залежність від волі третіх осіб. Дати чи не дати такий лист, та мати прямі стосунки із виробниками. А це певна дискримінація. Ми, як офіційний постачальник маємо увесь товар, що вимагається на наших складах в достатній кількості, і в нашому випадку немає необхідності замовляти такий товар у виробника повторно, і відповідно отримати такий лист. Чи допускає замовник як альтернативу замість листів від виробника надати договора із офіційними дистриб'юторами виробника в Україні про постачання товару? Оскільки товар закуплено до оголошення даної закупівлі у цих же дистриб' юторів. Дані договора відповідно не містять назву замовника та номер закупівлі, оскільки укладені певний час тому на весь спектр товарів і є діючими.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі визначені цією тендерною документацією (зі змінами) документи тендерної пропозиції завантажуються учасником в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен розмістити (завантажити), в електронній системі закупівель у сканованому вигляді. У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-001870-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 21 січня 2021 17:32
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: встановлена виробником ліцензійна Microsoft Windows 10 PRO україномовна, предінстальована. Активація проводиться замовником, ключ активації повинен бути вшитим у BIOS материнської плати системного блока за технологією ОЕМ активації ОА 3.0
7. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 14:37
Доброго дня! У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-001870-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 24 січня 2021 11:41
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2021 15:36
Шановний Учасник! Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його дистрибютора надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника/дистрибютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Надання такого листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника/дистрибютора підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

25 січня 2021 15:35
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 457 995,00
UAH з ПДВ
455 694,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович 459 849,36
UAH з ПДВ
457 540,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:14
Dovidka_МВС_15_02_21.pdf
01 лютого 2021 15:04
Електронний підпис
01 лютого 2021 14:59
РЕЄСТР.pdf
01 лютого 2021 14:59
Авторизація Компютери.pdf
01 лютого 2021 14:59
Ноутб Lenovo ISO.zip

Публічні документи

02 лютого 2021 15:34
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:31
21 Сертифікати.pdf
02 лютого 2021 15:31
22 Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2021 15:31
Реєстр.pdf
02 лютого 2021 15:30
3 Відгук ВЧ копія.pdf
02 лютого 2021 15:29
18 Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 455 694,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
455 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:50
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 09:04
Договір укладений
22 лютого 2021 09:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 455 694,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 949,00 UAH)