Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
7 903,83 UAH
UA-2021-01-20-001853-c cff1259976df42a48baa8f8df034e6c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишман Тетяна Михайлівна

380964827219
0986069614
selsovetrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Шишман Тетяна Михайлівна
380964827219,0986069614
selsovetrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий Крим, Каштанова 47б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

20 січня 2021 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 7 903,83
UAH з ПДВ
20 січня 2021 12:48

Документи

20 січня 2021 12:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 13:54
ДОДАТОК № 3 .jpg зміни до договору
31 березня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 10:55
додаток 2.jpg зміни до договору
19 березня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:24
доп согл №1.jpg зміни до договору
17 березня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:58
004.jpg укладений
20 січня 2021 12:57
001.jpg укладений
20 січня 2021 12:57
003.jpg укладений
20 січня 2021 12:57
002.jpg укладений
20 січня 2021 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди та вирішили зменшити суму Договору на 5748,24 коп. (пять тисяч сімсот сорок вісім грн. 24 коп.). 2. Пункт 19 Договору викласти в наступній редакції: «19. Оплата за даним договором складає: 718,53 (сімсот вісімнадцять грн. 53 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць; 2155,59 (дві тисячі сто п’ятдесят п’ять грн. 59 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на І квартал 2021 року. Оплата за надані послуги здійснюється, Споживачем, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування на надання послуг є кошти міського бюджету.» 3. Договір №41 від 20.01.2021р., вважати розірваним, та таким що втратив чинність з “31”___03______ 2021р.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди анулювати додаткову угоду № 1 від 17.03.2021 року до договору № 41 від 20.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди та вирішили зменшити суму Договору на 5748,24 коп. (пять тисяч сімсот сорок вісім грн. 24 коп.). 2. Пункт 19 Договору викласти в наступній редакції: «19. Оплата за даним договором складає: 718,53 (сімсот вісімнадцять грн. 53 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць; 2155,59 (дві тисячі сто п’ятдесят п’ять грн. 59 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на І квартал 2021 року. Оплата за надані послуги здійснюється, Споживачем, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування на надання послуг є кошти міського бюджету.» 3. Договір №41 від 20.01.2021р., вважати розірваним, та таким що втратив чинність з “01”___04____ 2021р.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML