Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Червоноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055920 |
Вебсайт: | http://www.chervonograd-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, будинок 19 |
Контактна особа: |
Казанівська Наталія Вячеславівна +380324932174 pzmr80100@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 11:04 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 11:00 |
Проект договору.docx | |
20 січня 2021 11:00 |
ТД_ послуги_друку.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2021 19:01
Дата подання: 29 жовтня 2021 09:45
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-24-000024 ● 421439226fb5459e9eb9bc1899b0f9fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2021 № 591
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 591.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-20-001583-b, 20.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 15:07:58
Про надання пояснення
Дата: 27.09.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-20-001583-b, яка проводилась виконавчим комітетом Червоноградської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
3. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2021-01-20-001583-b? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 14:31:52
додатки до пояснення
На Ваш Запит замовнику на пояснення, який оприлюднений електронною системою закупівель 2021-09-27 о 15:07:58 в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-20-001583-b, надаємо пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-20-001583-b Західного офісу Держаудитслужби від 18 жовтня 2021 здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень Закону у встановленому законодавством порядку: 1. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Червноноградської міської ради відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Редакція газети «Новини Прибужжя», як таку що не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. 2. Взято до уваги та вжито заходи щодо недопущення в подальшому (економічних навчань тощо) порушень вимог пунктів 2, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. 3. Оприлюднено через електронну систему закупівель протокол, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2021-10-19 11:51:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЕКС" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ПРИБУЖЖЯ" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
348 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ЧАСОПИСУ ГОРОДОЧЧИНИ "НАРОДНА ДУМКА" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ПРИБУЖЖЯ" #02474015 |
Рішення скасоване |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЕКС" #20810288 |
Рішення скасоване |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:56
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ПРИБУЖЖЯ" #02474015 |
Рішення скасоване |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:56
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ЧАСОПИСУ ГОРОДОЧЧИНИ "НАРОДНА ДУМКА" #02473955 |
Рішення скасоване |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЕКС" #20810288 |
Відхилено |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 14:37
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "НОВИНИ ПРИБУЖЖЯ" #02474015 |
Відхилено |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 14:40
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДАКЦІЯ ЧАСОПИСУ ГОРОДОЧЧИНИ "НАРОДНА ДУМКА" #02473955 |
Відхилено |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 14:49
|