Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cметана, йогурт та кефір
Очікувана вартість
132 930,00 UAH
UA-2021-01-20-001537-c 52317fde834c4f25aa9c8e8ed35eea01
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 17:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 15:11
Очікувана вартість: 132 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 664,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про конкретне найменування (в. т. ч. зазначається фасування в межах визначених Замовником), ціну за одиницю та торговельну марку товару, що пропонується учасником, інформацію про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Сметана ТМ «Гармонія» або ТМ «Добряна», 15% жиру, фасування - від 370г до 450г, вид упаковки - плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
3000 штуки
Сметана ТМ «Гармонія» або ТМ «Добряна», 20-21% жиру, фасування - від 370г до 450г, вид упаковки - плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
1500 штуки
Йогурт ТМ «Гармонія» або ТМ «Добряна» з фруктовим наповнювачем та ароматом «Полуниця», 1,5% жиру, фасування - 400г, вид упаковки - плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551320-4 — Йогурт ароматизований
600 штуки
Кефір ТМ «Гармонія» або ТМ «Добряна», 2,5% жиру, фасування - 1кг, вид упаковки - плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 робочих днів з дня отримання товару Покупцем, згідно накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради 111 915,00
UAH з ПДВ
111 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 131 892,00
UAH з ПДВ
128 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 132 300,00
UAH з ПДВ
128 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 12:15
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:13
Декларація йогурт.pdf
01 лютого 2021 10:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:55
Експ. висн тв. йогурт.PDF
29 січня 2021 16:18
Електронний підпис
29 січня 2021 16:08
Кефір 2,5% 1л ДСТУ (1).PDF
29 січня 2021 15:54
Пропозиція.pdf
29 січня 2021 15:54
Договір.pdf
29 січня 2021 15:54
Сертифікат НАССР.PDF
29 січня 2021 15:54
вет довідки.PDF
29 січня 2021 15:54
Сертифікат НАССР.PDF
29 січня 2021 15:54
Сметана 21% 400г ДСТУ.PDF
29 січня 2021 15:54
Акт HACCP № 23 від 29.01.2021.pdf
29 січня 2021 15:54
Акт HACCP № 22 від 29.01.2021.pdf
29 січня 2021 15:54
лист мтб.pdf
29 січня 2021 15:54
Експл. дозвіл.pdf
29 січня 2021 15:54
Контракт 2021.pdf
29 січня 2021 15:54
Гарантійний лист.pdf
29 січня 2021 15:54
тех паспорта.pdf
29 січня 2021 15:54
статут0001.pdf
29 січня 2021 15:54
ріш0001.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 16:33
Електронний підпис
29 січня 2021 16:32
2 молочка СумДУ.rar
29 січня 2021 16:32
1 молочка СумДУ.rar

Публічні документи

02 лютого 2021 10:02
Електронний підпис
02 лютого 2021 10:01
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради
#06711481
Переможець 111 915,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 11:56

Документи

10 лютого 2021 11:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне оптово-роздрібне підприємство "Дрібнооптовий" Сумської міської ради
#06711481
111 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 13:13
ДУ №2 від 07.12.2021 до Дог №1011.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 10:32
ДУ №1 до Дог №1011 від 11.02.2021.pdf зміни до договору
07 липня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 11:56
Дог_№1011_від_11.02.2021.pdf укладений
11 лютого 2021 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та збільшити ціну за одиницю товару "Кефір 2,5% жирн. 1000 гр.", при цьому загальна сума Договору становить 93254,48 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 18650,90 грн., всього з ПДВ 111905,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 1011
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та збільшити ціну за одиницю товару "Сметана 20% жирн. 370 гр." та "Кефір 2,5% жирн. 1000 гр.", при цьому загальна сума Договору становить 93247,93 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 18649,59 грн., всього з ПДВ 111897,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 1011
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 47 373,27
UAH (в тому числі ПДВ 7 895,54 UAH)