Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин марки А-95, бензин марки А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
153 610,00 UAH
UA-2021-01-20-001332-b ● 4f5a4c32233247f2b43b7d57fd11297a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ірина Магас +380342535657 irunatkachuk1980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 10:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 18:13 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 153 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 768,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 18:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 18:44 |
Зміни до оголошення.docx | |
25 січня 2021 18:31 |
Додаток №7 - Проєкт договору (зі змінами).docx | |
25 січня 2021 18:17 |
Оголошення (зі змінами).doc | |
25 січня 2021 18:17 |
Додаток №1 -Технічні вимоги (зі змінами).docx | |
25 січня 2021 18:17 |
Додаток №2 - Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності (зі змінами).docx | |
20 січня 2021 10:42 |
Додаток №6 - Форми довідок для заповнення.docx | |
20 січня 2021 10:42 |
Додаток №3 - Комерційна(цінова) пропозиція.docx | |
20 січня 2021 10:42 |
Додаток №4 - Лист-згода.docx | |
20 січня 2021 10:42 |
Додаток №5 - Інформація про Учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-20-001332-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 22 січня 2021 15:51
Проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, Замовником було вказано дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників встановленні в п.15 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника» до тендерної документації в якому вимагається «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС»
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Виходячи з вище сказаного, та задля припинення Дискримінації потенційних учасників, вимагаємо від Замовника доповнити п.15 Додатку 2 Тендерної документації та викласти в такій редакції: «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС або Партнерських договір з власниками АЗС що підтверджують право користування АЗС.»
Також дискримінаційною вимогою є п.16 Додатку 2 в якому вказано що: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);» Тобто, Вами встановлено вимогу наявності у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) АЗС) по Україні (не менше двадцяти) проте дана вимога є дискримінаційною та такою що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників які можуть в повній мірі виконати дані умови, оскільки у м.Івано-Франківськ дану вимогу може виконати лиш мережа «ОККО» та необґрунтована необхідності наявності АЗС у межах м.Івано-Франківськ не менше п’яти та по Україні не менше двадцяти… та з яких міркувань та принципів виходив Замовник, визначаючи факт відсутності по Україні 20 АЗС, як недостатню кваліфікацію та неспроможність Учасників закупівель на поставку палива…
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо змінити пункт 16 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме усунути дискримінаційну умову, відповідно до якої «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);», або змінити та викласти в такій редакції: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах Івано-Франківської області (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС)
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.У разі ігнорування Замовником, будемо вимушене звернутись до АМКУ, Держаудитслужби та органів фінансового контролю.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, Замовником було вказано дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників встановленні в п.15 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника» до тендерної документації в якому вимагається «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС»
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Виходячи з вище сказаного, та задля припинення Дискримінації потенційних учасників, вимагаємо від Замовника доповнити п.15 Додатку 2 Тендерної документації та викласти в такій редакції: «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС або Партнерських договір з власниками АЗС що підтверджують право користування АЗС.»
Також дискримінаційною вимогою є п.16 Додатку 2 в якому вказано що: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);» Тобто, Вами встановлено вимогу наявності у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) АЗС) по Україні (не менше двадцяти) проте дана вимога є дискримінаційною та такою що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників які можуть в повній мірі виконати дані умови, оскільки у м.Івано-Франківськ дану вимогу може виконати лиш мережа «ОККО» та необґрунтована необхідності наявності АЗС у межах м.Івано-Франківськ не менше п’яти та по Україні не менше двадцяти… та з яких міркувань та принципів виходив Замовник, визначаючи факт відсутності по Україні 20 АЗС, як недостатню кваліфікацію та неспроможність Учасників закупівель на поставку палива…
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо змінити пункт 16 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме усунути дискримінаційну умову, відповідно до якої «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);», або змінити та викласти в такій редакції: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах Івано-Франківської області (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС)
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.У разі ігнорування Замовником, будемо вимушене звернутись до АМКУ, Держаудитслужби та органів фінансового контролю.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 18:11
Відповідні зміни будуть внесені до документації про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Відхилено |
139 620,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 10:02
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:57
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:02
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 11:04
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 16:36
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 15:10
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 11:48
|
Договір №30ПТ-1364 21 65.pdf | укладений |
18 лютого 2021 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30ПТ-1364/21/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30ПТ-1364/21/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 30ПТ-1364/21/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю до 28.02.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 30ПТ-1364/21/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 30ПТ-1364/21/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |