Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові з підвіконнями
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-01-20-001054-a ede90d22cbb841e483dc2f07c0a9f03c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артемчук Юлія Миколаївна

+380487331104 artem4uk.julia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Код ЄДРПОУ: 02125473
Місцезнаходження: 65020, Україна , Одеська обл., Одеська область, ву. Старопортофранківська, буд. 26, м. Одеса
Контактна особа: Артемчук Юлія Миколаївна
+380487331104
artem4uk.julia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 14:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 14:06
Початок аукціону: 04 лютого 2021 11:05
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Вікна металопластикові з підвіконнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Старопортофранківська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 14:02
Оголошення й протокол вікна.pdf
20 січня 2021 14:02
додаток 4 лист згода на обробку.docx
20 січня 2021 14:02
Додаток3 проект договору.docx
20 січня 2021 14:02
Цінова пропозиція Додаток 2.docx
20 січня 2021 14:02
Додаток _ 1 до Технічні вимоги.doc
20 січня 2021 14:02
Оголошення вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу надати графчну схему вікон та уточнити їх 15 чи 30 шт?
Дата подання: 20 січня 2021 14:15
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:24
Для обрахунку прошу додати графічні схеми вікон. В оголошенні вказано 30 вікон, у техвимогах (Дод. 1) - 15. скільки вікон потрібно виготовити? Чи потрібні відливи тв антимоскітні сітки?
Відповідь: Доброго дня.
В Додатку 1 Технічного завдання є фото з розмірами вікна. В оголошенні вказано кількість загальна товару 30 шт, тобто :15 вікон й 15 підвіконь.
Уточніть висоту глухої фрамуги
Дата подання: 20 січня 2021 14:18
Дата відповіді: 20 січня 2021 14:27
Для обрахунку потрібна висота глухої фрамуги (якщо вона верхня. уточніть, будь-ласка.
Відповідь: Доброго дня.
В Додатку 1 Технічного завдання є фото з розмірами вікна де вказано в малюну значення (1) висота глухої фрамуги дорівнює 850 мм. Переможець аукціону обов'язково знімає повторні розміри. Дякуємо за запитання.
Висоту фрамуги - з Додатку 1?
Дата подання: 21 січня 2021 08:15
Дата відповіді: 21 січня 2021 09:20
Висота фрамуги в Додатку 1- 805 мм. Не 850...
Відповідь: так -805
Чи потрібні відливи та антимоскітні сітки?
Дата подання: 21 січня 2021 08:18
Дата відповіді: 21 січня 2021 09:21
Чи потрібні відливи тв антимоскітні сітки? Якщо все-таки потрібні - то вкажіть, будь ласка, ширину відливів та їхню кількість?
Відповідь: ні, не потрібно!
по закупiвлi
Дата подання: 22 січня 2021 17:45
Дата відповіді: 22 січня 2021 19:08
Скажiть,будь ласка, монтаж потрiбен?
Відповідь: Так
Чи обов'язково учаснику бути платником ПДВ?
Дата подання: 25 січня 2021 08:45
Дата відповіді: 25 січня 2021 09:07
Учасник-виробник не є платником ПДВ (платник єдиного податку 3 групи). Чи обов'язково учаснику бути платником ПДВ? Якщо ні, то у специфікації та пропозиції мож на вказувати ціну і вартість без ПДВ? А замість копії свідоцтва чи витягу з реєстру платників ПДВ копію витягу з реєстру платників єдиного податку? Відсутність даної інформації дискримінує не платників ПДВ, на наш погляд і потребує уточнення тендерної документації. Прошу у точнити дане питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Якщо учасників не є платиком ПДВ, то вартість потрібно вказувати без ПДВ. Відсутність цього документу не є для учасника дискримінацією! Дякуємо за запитання
Який документ потрібно подати замість витягу з реєстру платників ПДВ?
Дата подання: 25 січня 2021 10:00
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:57
Який документ потрібно подати замість витягу з реєстру платників ПДВ учаснику - платнику єдиного податку 3 групи? Чи не буде відсутність даних про ПДВ підставою для дискваліфікації учасника-єдинника?
Відповідь: Замість витягу з реєстру платників ПДВ Учаснику потрбно надати свідоцтво єдиного податку 3 групи.
Якщо учасник платник ПДВ то потрібно надати також: Довідку ЄДРПОУ, Довідку взяття на облік свідоцтва платника єдиного податку.
Дякуємо за запитання.
Копію паспорту та коду подають тільки фізичні особи-підприємці?
Дата подання: 25 січня 2021 16:39
Дата відповіді: 26 січня 2021 09:13
У документації є вимога: 2.8. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 7) Для фізичних осіб завірені Учасником копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту. Копію паспорту та коду подають тільки фізичні особи-підприємці? Дана вимога не стосується осіб, відповідальних за підписання документів пропозицій та договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копію паспорту та коду подають тільки фізичні особи-підприємці?- так; відповідальних за підписання документів пропозицій та договорів?- стосується
Договір
Дата подання: 27 січня 2021 09:48
Дата відповіді: 27 січня 2021 11:01
Згідно проекту договору 2.2.1.Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання (неналежного виконання) Продавцем зобов’язань за цим Договором або наявності у Покупця більш економічно вигідних пропозицій (можливостей) щодо придбання такого (аналогічного) Товару, повідомивши про це Продавця у строк не менше як за 10 календарних днів до запланованої дати розірвання цього Договору. Запитання: Яким чином можливо знайти більш економічно вигідні пропозиції, якщо процедура тендерної закупівлі саме і проводиться для виявлення найбільш економічної пропозиції'. Інших процедур законом не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, це зразок договору пункт буде переглядено.
Технічні запитання
Дата подання: 27 січня 2021 10:45
Дата відповіді: 27 січня 2021 11:27
В Додатку №1 до закупівлі технічна специфікація Вікно двостулкове глухе/поворотне-відкидне, з глухою фрамугою - 15 шт. В українському профілі 3-х камерний (58мм), чи можливе використання 4-хкамерного профілю ? Склопакет подвійний-що саме мається на увазі , що склопакет однокамерний (тобто на два скла), чи що склопакет двокамерний (тобто на три скла.) ? Чи повинні конструкції відповідати нормам ДБН В.2.6-31:2006. Тобто коефіцієнт опору теплопередачі конструкції не менше 0.6 м2 *⁰С/Вт ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Використання українського профілю можливе 4-х камерного профілю. Ми маємо на увазі що, склопакет однокамерний, тобто два скла. Конструкція повинна відповідати нормам.
Вкажіть конкретно формулу склопакету.
Дата подання: 27 січня 2021 13:18
Дата відповіді: 27 січня 2021 13:29
Однокамерний склопакет (два скла), формула 4-16-4 має спротив теплопередачі 0,32 кв. м*К/Вт, з одн им енергозберігаючим склом - 4-16-4і - 0,59 кв. м*К/Вт. Вимога ДБН В.2.6-31:2016 п. 6.2 табл. 3 рядок 5 для 2 температурної зони (регіону Одеси) - спротив теплопередачі склопакету не менше 0,6 кв. м*К/Вт. Уточніть конкретні вимоги до склопакетів (кількість шибок та кількість енергозберігаючих з них).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: кількість шибок2 - не менше 0,6 кв. м*К/Вт
З двох шибок яка кількість з них енергозберігаючих? Одне чи більше?
Дата подання: 27 січня 2021 13:41
З одним енергозберігаючим склом - 4-16-4і - 0,59 кв. м*К/Вт, що менше 0,6 кв. м*К/Вт. На даний момент у оголошенні у Додатку 1 вказано: Склопакет подвійний . Енергозберігаюче скло в склопакеті. Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.01.2021, 13:29) кількість шибок2 - не менше 0,6 кв. м*К/Вт. З двох шибок яка кількість з них енергозберігаючих - одна чи все-таки більше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-001054-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:3180816984
Дата подання: 05 лютого 2021 16:47
оскарження
Оскарження

ФОП Култишева Катерина Валентинівна оскаржує рішення про визнання учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович переможцем аргументуючи це наступним :
1) Учасник ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав у складі своєї пропозиції сертифікат відповідності № UA.PS 002663-19 на підвіконня Open Teck, дійсний до 11.12.2020 р. Даний сертифікат прострочений. Таким чином, вікна з металопластикового профілю не відповідають вимогам Замовникам, є небезпечними для здоров'я, не відповідають вимогам ДСТУ.
2) В довідці "Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо закупівлі" Учасник інформує, що склопакет двокамерний і вказує формулу однокамерного склопакету 4-16-4І, чим вводе Замовника в оману та не відповідає вимогам Замовника
3) Учасник не надав оновлену цінову (кінцеву) пропозицію за підписом Уповноваженої особи
4) Сертифікат відповідності на профілі полівінілхлоридні № UA.PS 000794-20 надан в отсканованому вигляді без підпису та не завірений належним чином згідно законодавству.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1.Скасувати рішення щодо визнання Учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович переможцем

2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.

3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2021 11:31
2. Електронний аукціон відбувся 04.02.2021 р. в електронній системі закупівель, та системою було подано на розгляд економічно вигідну пропозицію Учасника ФОП
3. Абдурахманов Руслан Мухамматович (ЄДРПОУ 2669808917) з вартістю цінової пропозиції 55999 грн. 00 коп. з урахування ПДВ. Учасника ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича (ЄДРПОУ 2669808917), 05.02.2021 р. було визначено переможцем спрощеної закупівлі.
4. Але Замовнику надійшла вимога від 05.02.2021, 16:47. ID: UA-2021-01-20-001054-a.a1 від Учасника ФОП Култишевої Катерини Валентинівни про те що вимагає скасувати рішення щодо переможця ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича.
5. Згідно кваліфікаційних критеріїв та вимог для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
6. 2) Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1).
7. В складі пропозиції Учасник повинен надати для підтвердження офіційного постачання запропонованого товару на територію України. Учасник має надати Лист (копію листа) від виробника виробника в Україні, щодо постачання даного товару.
8. Замовник торгів не вимагав від учасників надання сертифікатів відповідності, висновків, на предмет закупівлі та його комплектуючі. Тому учасник має право в якості додаткової інформації документів надати зазначені документи, але не зобов’язаний вчиняти ці дії.
9. На виконання вимог Замовника торгів Учасник ФОП Абдурахманов Р.М. надав письмову Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в якій підтвердив свою згоду з ними та підтвердив змогу їх виконати.
10. Крім того, учасник ФОП Абдурахманов Р.М. надав лист від виробника металоплатикових світлопрозорих конструкцій (вікна, двері).
11. Таким чином, ФОП Абдурахманов Р.М. виконав всі умови Замовника торгів.
12. Учасник ФОП Абдурахманов Р.М. в письмовій Інформації про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вказав, що у відповідності до вимог Замовника має намір поставити склопакет подвійний з енергозберігаючим склом в склопакеті 4-16-4i. Тому зауваження скаржника ФОП Култишевої К.В., що переможець торгів вказав: «склопакет двокамерний і вказав формулу однокамерного склопакету 4-16-4i» є надуманим і не відповідає дійсності.
13. Чинним законодавством і сервісом електронного майданчика не передбачено, відповідно, обов’язку переможця та технічної можливості оприлюднення переможцем оновленої цінової (кінцевої) пропозиції за підписом Уповноваженої особи.
14. Проте Переможець торгів ФОП Абдурахманов Р.М. чт, 4 февр., 14:00 надав оновлену цінову (кінцеву) пропозицію на ім’я уповноваженої особи, провідного фахівця з державних закупівель Ю.М. Артемчук (artem4uk.julia@gmail.com).
15. Також згідно розділу 4 пункту 4.1. проєкту Договору учасник переможець після підписання договору надає документи, що свідчать про якість товару, який поставляється відповідає характеристикам та сертифікатам якості фірм-виробників, технічним вимогам виробника, державним стандартам та вимогам.

Документи подані скаржником

05 лютого 2021 16:47
Оскарження 05.02.pdf

Документи

08 лютого 2021 11:30
Scan_20210208.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 57 240,00
UAH з ПДВ
55 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бєров Віктор Савич 63 990,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудавтоматика 61 713,00
UAH з ПДВ
56 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" 73 900,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" 64 980,00
UAH з ПДВ
59 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 62 800,00
UAH з ПДВ
60 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Люшин Юлія Валентинівна" 74 010,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скляренко Андрій Миколайович 74 160,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСНАБ 2014" 70 480,00
UAH з ПДВ
70 480,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив по виробництву товарів народного споживання"КАЗКА" 70 880,85
UAH з ПДВ
70 880,85
UAH з ПДВ
Документи
Приватне мале підприємство "Постой" 73 781,00
UAH з ПДВ
73 781,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 13:23
Електронний підпис
03 лютого 2021 13:21
217_Протокол 288 4-16-4i.pdf
03 лютого 2021 13:21
200_protocol_ steklo 4-16-4і 4-8-10-4і.pdf
03 лютого 2021 13:21
104_Protokol ispytanij steklopakety.pdf
03 лютого 2021 13:21
144_protokol598.pdf
03 лютого 2021 13:21
155_protokol_steklopaket_2017.PDF
03 лютого 2021 13:21
167_steklo_gigiena.pdf
03 лютого 2021 13:21
215_Siils (Sauberg_ Ot_ Pl_ Ec).pdf
03 лютого 2021 13:21
194_ses_podokonnik.pdf
03 лютого 2021 13:21
102_OpenTeck_pojarka_2019.pdf
03 лютого 2021 13:21
100_gigiena_openteck_2019.PDF
03 лютого 2021 13:21
106_brendirovanie ОСНОВА.jpg
03 лютого 2021 13:21
накладна Брилівка 4.jpg
03 лютого 2021 13:21
накладна Брилівка 3.jpg
03 лютого 2021 13:21
накладна Брилівка 2.jpg
03 лютого 2021 13:21
накладна Брилівка 1.jpg
03 лютого 2021 13:21
Договір Брилівка стор5.jpg
03 лютого 2021 13:21
Договір Брилівка стор4.jpg
03 лютого 2021 13:21
Договір Брилівка стор3.jpg
03 лютого 2021 13:21
Договір Брилівка стор2.jpg
03 лютого 2021 13:21
Scan_20200831_132822_001 (1).jpg
03 лютого 2021 13:21
Scan_20200831_132822.jpg
03 лютого 2021 13:21
Завіірена копія коду .pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 13:10
11.1 Проект дог .pdf
03 лютого 2021 13:10
8.2 Опис.pdf
03 лютого 2021 13:10
8.1 Статут2019.pdf
03 лютого 2021 13:10
5.5 Акт Гл.pdf
03 лютого 2021 13:10
5.4 Акт Кам.pdf
03 лютого 2021 13:10
5.3 СканДогУБАнов1.pdf
03 лютого 2021 13:10
5.2 СканДогУБАНов.pdf
03 лютого 2021 13:10
4.1 Свід.плат.ПДВ.jpg
03 лютого 2021 13:10
3.2 Виписка 2.JPG
03 лютого 2021 13:10
3.1 Виписка 1.JPG
03 лютого 2021 13:10
2.2 Походження товару.pdf
03 лютого 2021 13:10
1.1 Цінова проп.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 14:32
STEKO сертификаты.rar

Публічні документи

29 січня 2021 11:59
Електронний підпис
29 січня 2021 11:57
цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 11:57
установчі документи.pdf
29 січня 2021 11:57
сертификаты.pdf
29 січня 2021 11:57
санкції.pdf
29 січня 2021 11:57
право підпису.pdf
29 січня 2021 11:57
лист від виробника.pdf
29 січня 2021 11:57
довідки по фоп.pdf
29 січня 2021 11:57
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 12:45
Електронний підпис
02 лютого 2021 17:30
AXOR K-3.rar
02 лютого 2021 17:30
АРМИР.rar
02 лютого 2021 17:30
лист згода каріс.pdf
02 лютого 2021 17:30
VIKONDA.rar
02 лютого 2021 17:30
лист відгук 1028.pdf
02 лютого 2021 17:30
уповноваж особа.pdf
02 лютого 2021 17:30
дов 1.pdf
02 лютого 2021 17:30
ценовая.pdf
02 лютого 2021 17:30
Армир нов.rar
02 лютого 2021 17:30
оригиналі скло серт.rar
02 лютого 2021 17:30
WDS -5S.rar
02 лютого 2021 17:30
Подоконники с 30.10.rar
02 лютого 2021 17:30
проект договору.pdf
02 лютого 2021 17:30
відгук загін 1491.pdf
02 лютого 2021 17:30
тех характер.pdf
02 лютого 2021 17:30
СЕС герметик.pdf
02 лютого 2021 17:30
Рішення _2 _оригінал_.pdf
02 лютого 2021 17:30
відгук роддом.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 11:39
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:35
Sert_Steko_PVC_S300,S400,S450,S500,S600.pdf
03 лютого 2021 11:35
9001.pdf
03 лютого 2021 11:35
паспорт 2.pdf
03 лютого 2021 11:35
паспорт 1.pdf
03 лютого 2021 11:35
код ІПН.pdf
03 лютого 2021 11:35
Витяг эдиний податок2.pdf
03 лютого 2021 11:35
Витяг эдиний податок.pdf
03 лютого 2021 11:35
Виписка з ЭДРПОУ.pdf
03 лютого 2021 11:35
Виписка з ЭДРПОУ 2.pdf
03 лютого 2021 11:35
аналог 4.pdf
03 лютого 2021 11:35
аналог 3.pdf
03 лютого 2021 11:35
аналог 2.pdf
03 лютого 2021 11:35
аналог 1.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 13:08
Електронний підпис
29 січня 2021 08:59
Сертифікати.rar
29 січня 2021 08:59
Сертифікати2.rar
29 січня 2021 08:59
Лист дилер.pdf
29 січня 2021 08:59
гарантія.pdf
29 січня 2021 08:59
включає всі витрати.pdf
29 січня 2021 08:59
відповідає вимогам.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 12:27
Електронний підпис
03 лютого 2021 12:26
ОПИС 3.jpg
03 лютого 2021 12:26
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2021 12:26
Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2021 12:26
Статут 2020.pdf
03 лютого 2021 12:26
проект договору.pdf
03 лютого 2021 12:26
Опис.pdf
03 лютого 2021 12:26
опис 2.pdf
03 лютого 2021 12:26
лист згода на обробку.pdf
03 лютого 2021 12:26
довідка опис.pdf
03 лютого 2021 12:26
гарантія про поставку.pdf
03 лютого 2021 12:26
ВИТЯГ з ІПН.pdf
03 лютого 2021 12:26
ВИТЯГ з ЄДР 2021.pdf
03 лютого 2021 12:26
Аналог договір + ВН.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

28 січня 2021 10:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ФОП Бєров Віктор Савич

ТОВ Укрбудавтоматика

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"

ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ФОП "Люшин Юлія Валентинівна"

ФОП Скляренко Андрій Миколайович

ТОВ "УКРСНАБ 2014"

Кооператив по виробництву товарів народного споживання"КАЗКА"

Приватне мале підприємство "Постой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 55 999,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 09:56

Документи

05 лютого 2021 09:55
Електронний підпис
05 лютого 2021 09:54
Scan_20210205.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
55 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 09:55
Електронний підпис
05 лютого 2021 09:54
Scan_20210205.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 15:15
Звіт про виконання договору вікна75.docx укладений
13 січня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 10:03
Договір вікна.pdf укладений
12 лютого 2021 10:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 березня 2021 14:28
55 999,00 UAH UA418201720343191001300003200
Університет Ушинського
UA553003460000026001029237701
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 333,17 UAH)