Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
130 400,00 UAH
UA-2021-01-20-001003-c 6e570499566b4c2e9e80d1e7e9ef9fa8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзюба Оксана Іванівна

+380974517026 dzoosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Дзюба Оксана Іванівна
+380974517026
dzoosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 11:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 11:14
Початок аукціону: 02 лютого 2021 12:54
Очікувана вартість: 130 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 304,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Купецька, б. 13. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Комп'ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 11:10
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-20-001003-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 03 лютого 2021 16:57
не правове рішення!
Вважаємо рішення Замовника не обґрунтованим та не законим, таким, що суперечить основним принципам проведення закупівель, згідно ст. 5 Закону.
Відповідно до вимог оголошення
У складі пропозиції необхідно надати:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому вигляді) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, які будуть завірені печаткою (за наявності) Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника:
- Копія Статуту, або іншого установчого документа (за наявності).
- Копія або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше.
- Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору, згідно Додатку 2
- Цінова пропозиція.
- Кольорова скан-копія паспорту та ідентифікаційного коду (для ФОП).
- Заповнену форму “Пропозиція”;

- Лист-підтвердження технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника викладаючи їх у вигляді порівняльної таблиці у стверджувальній формі на фірмовому бланку (за наявності).
- Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), затверджена підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання), де вказуються загальні відомості про учасника:
а) повне найменування підприємства;
б) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
в) керівництво (посада, ім`я, по батькові телефон для контактів);
г) інформація про банківські реквізити (назва банку, № рахунку, МФО);
д) інформація про контактну особу (П.І.Б., посада та контактний номер телефону);
е) в разі здійснення господарської діяльності без печатки – зазначити інформацію.
То в якому пункті вказані вимоги надати сертифікати, висновок СЕС або інше?
Вимагаємо не порушувати Закону та умови проведення закупівель!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 08:17
Дякуємо за звернення.
"Товар, представлений постачальником обов’язково повинен мати сертифікат якості на кожен комп’ютер в зборі" - дана вимога вказана в "Специфікації".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-20-001003-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 лютого 2021 10:44
не правове рішення!
Доброго дня!
Читаємо і розуміємо буквально з написаного: товар, представлений постачальником обов’язково повинен мати сертифікат якості на кожен комп’ютер в зборі; - дана вимога вказана в Специфікації.
Де тут написано, що учасник ПОВИНЕН завантажити ці документи у складі пропозиції?
Шановний Замовник просимо не додумувати та спиратися на свої власні видіння того, що прописано. Тож просимо або скасувати Ваше рішення, або прописуйте корректно вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Також нагадуємо, що згідно зі ст. 16414 ч.3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення за безпідставне відхилення учасника передбачено накладання штрафу на службову
(посадову) особу, уповноважену особу Замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25500 – 51000 грн.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2021 07:34
Шановний Учаснику, ваше звернення буде прийняте до роботи.
Номер вимоги: UA-2021-01-20-001003-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 04 лютого 2021 14:54
Безпідставне відхилення пропозиції.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Оголошення про проведення закупівлі за процедурою «Спрощена/Допорогова закупівля», вимагаємо надати обґрунтоване роз’яснення стосовно наявних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПЕРТ», оскільки, зміст Протоколу №6 від 04 лютого 2021 не інформації щодо невідповідності пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПЕРТ» Оголошенню про проведення процедури закупівлі.
Пропонований у складі пропозиції ноутбук Ноутбук Asus Laptop X515JPBQ034 (90NB0SS2-M00650) повністю відповідає Технічним (якісним ) вимогам до товару, а саме: Діагональ екрану: 15.6 1920x1080, Процесор: Intel Core i3-1005G1 (1.2 - 3.4 ГГц), Об'єм оперативної пам'яті: DDR4 8 ГБ, Обсяг накопичувача: ssd 512 ГБ, Графічний адаптер: nVidia, GeForce MX330, 2 ГБ, 2 x USB 2.0, USB 3.2 Type-C, 1 х USB 3.2, HDMI, Комбінований аудіороз'єм, Веб-камера, вбудований мікрофон, В комплекті повнорозмірна мишка Genius DX-125 USB Black (31010106100). Інші вимоги стосовно технічних характеристик відсутні.
Також Оголошення про проведення закупівлі не містить інформації щодо надання документів на підтвердження відповідності пропонованих у складі пропозиції ноутбуків державним стандартам України та сертифікат відповідності не є документом, який має бути обов’язково наданий у складі пропозиції.
Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПЕРТ» безпідставним, не об’єктивним та дискримінаційним, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, позбавляючи учасників добросовісної конкуренції. Також вважаємо упередженим визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2021 07:36
Шановний Учаснику, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «УКРПРОМЕКСПЕРТ» зазначені в Протоколі №6 від 04 лютого 2021.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА 121 556,00
UAH з ПДВ
113 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 124 584,00
UAH з ПДВ
113 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 127 145,00
UAH з ПДВ
117 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 123 999,00
UAH з ПДВ
122 694,72
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 127 257,00
UAH з ПДВ
123 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 128 700,00
UAH з ПДВ
128 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 129 250,00
UAH з ПДВ
129 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 129 378,00
UAH з ПДВ
129 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 10:05
Електронний підпис
29 січня 2021 10:04
Лист-гарантія.pdf
29 січня 2021 10:04
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
29 січня 2021 10:04
проект.pdf
29 січня 2021 10:04
Про ліцензування.pdf
29 січня 2021 10:04
Довідка код доступу.pdf
29 січня 2021 10:04
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2021 10:04
Довідка ст.17 повна.pdf
29 січня 2021 10:04
Опис документів.pdf
29 січня 2021 10:04
Довідка підпис.pdf
29 січня 2021 10:04
Уставні з ЕЦП.zip
29 січня 2021 10:04
Довідка без печатки.pdf
29 січня 2021 10:04
ТЕХНІЧНІ.pdf
29 січня 2021 10:04
Гарантійний лист.pdf
29 січня 2021 10:04
Згода з договором.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 17:13
Електронний підпис
27 січня 2021 17:12
Гигиена продукция (1).pdf
27 січня 2021 17:12
20 Банк2.pdf
27 січня 2021 17:12
20 Банк1.pdf
27 січня 2021 17:12
18 Лист про досвід.pdf
27 січня 2021 17:12
18 Досвід 93000 нов.pdf
27 січня 2021 17:12
13 Лист про якість.pdf
27 січня 2021 17:12
11 Довкілля з датою.pdf
27 січня 2021 17:12
7 Статут Компаком 2000.pdf
27 січня 2021 17:12
1 Про взяття на облік.pdf
27 січня 2021 17:12
Гарантійний лист.pdf
27 січня 2021 17:12
Порівняльна Таблиця.pdf
27 січня 2021 17:12
propozitsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЛЬКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА
#2861020469
Відхилено 113 599,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 113 600,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:16
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Відхилено 117 900,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 08:29
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 122 694,72
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 10:25

Документи

03 лютого 2021 14:48
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:46
протокол

Документи

03 лютого 2021 16:16
Електронний підпис
03 лютого 2021 16:13
протокол

Документи

04 лютого 2021 08:29
Електронний підпис
04 лютого 2021 08:25
протокол

Документи

04 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
122 694,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 08:59
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 08:56
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 08:53
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 16:26
договір укладений
10 лютого 2021 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 694,72
UAH (в тому числі ПДВ 20 449,12 UAH)