Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Mar'yinsʹkyy, Yasynuvat·sʹkyy, Pokrovsʹkyy, Velykonovosilkivsʹkyy)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бойко Владислав +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Oleh Horodchykov +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Additional contacts: |
Бойко Владислав +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 50 355 308,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 755 329,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 251776 UAH |
Publication date: | 20 січня 2021 09:57 |
Enquiries until: | 11 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 50 355 309 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 755 330 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного листа Виконавця протягом 10 робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання. Попередня оплата може здійснюватися відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця, при наявності фінансових ресурсів, що не перевищує 30 відсотків від доведеного плану-завдання на місяць. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Дата закінчення звітного періоду | Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику для поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 09:57 |
ТД - Експлуатаційне утримання 2021 (центр2).docx | |
20 січня 2021 09:57 |
Договір (проект) Експлуатаційне утримання (центр 2).docx | |
20 січня 2021 09:57 |
Відомість обсягів (центр 2).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000097 ● 9e7226c6b44e426dbebf9e7643e8eb19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.06.2021
№384
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 384
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-01-20-000793-b 20.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 13:07:42
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Мар'їнський, Ясинуватський, Покровський, Великоновосілківський) Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Mar'yinsʹkyy, Yasynuvat·sʹkyy, Pokrovsʹkyy, Velykonovosilkivsʹkyy)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-20-000793-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2021 року (UA-2021-01-20-000793-b) Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовником) відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ДС ПРОМ ГРУП" (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») на підставі того, що: «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Учасником на вимогу частини п.3.2 ТД не надано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, із зазначенням терміну, на який розміщено покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Порушення: не відповідає вимогам п.3.2. ТД».
В частині другій «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету від 20.01.2021 № 12 (далі – ТД) зазначено, що «Банківська гарантія повинна мати повне грошове забезпечення (покриття). Наявність повного грошового забезпечення (покриття) зазначається в тексті гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта».
В частині другій «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника зазначено, що до формальних помилок належить, зокрема, й невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та передбачено, що «якщо учасником процедури закупівлі при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано виписку по особовому рахунку з банку, в якій зазначено інформацію про залишок коштів на рахунку ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», а саме – 251776,00 грн. та призначення платежу: «розміщення коштів у забезпечення платіжних зобов’язань за банк. гарантією зг. договору № 1911/21-ТГ-РК від 08.02.2021 р. Без ПДВ». Зазначена виписка видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано Банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції №1911/21-ТГ від 19.02.2021 року, в якій зазначено, що: «Акціонерне товариство «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії (надалі - Гарантія) на загальну суму 251 776 грн. (Двісті п'ятдесят одна тисяча сімсот сімдесят шість гривень 00 копійок) (надалі – Гарантована сума), яка надається з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії Банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції №1911/21-ТГ від 19 лютого 2021 року. Гарантія набуває чинності з «21» лютого 2021 року і діє до «19» вересня 2021 року включно». Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта (довіреність від 29.12.2020 року № 05-1/07-225).
В зв’язку із цим, просимо надати пояснення щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 16:07:47
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень від 30.06.2021 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», що є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Мар'їнський, Ясинуватський, Покровський, Великоновосілківський) Services for maintenance of highways of general use of local importance in the Donetsk region (districts: Mar'yinsʹkyy, Yasynuvat·sʹkyy, Pokrovsʹkyy, Velykonovosilkivsʹkyy)» (далі – Закупівля), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-20-000793-b департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне.
При підготовці тендерної документації Департамент дотримується принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абзацу першому частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умовами тендерної документації до Закупівлі, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол від 20.01.2021 № 12, передбачено надання документу, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, а також документи, які свідчать про факт грошового забезпечення (покриття).
Учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано, шляхом завантаження до електронної системи закупівель: банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції від 19.02.2021 № 1911/21; виписку по особовим рахункам з 18.02.2021 по 19.02.2021 та платіжне доручення від 19.02.2021 № 1147; довідка з банку про залишок коштів на рахунку – відсутня.
Ненадання документу, що вимагається тендерною документацією – не входить до Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710.
Крім того, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» мав право оскаржити відхилення своєї пропозиції відповідно до статті 18 Закону, але учасник таким правом не скористався, а погодився з доводами Замовника.
Таким чином, пропозицію учасника було правомірно відхилено. Замовник діяв виключно в межах чинного законодавства України, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо моніторингу закупівлі Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Мар'їнський, Ясинуватський, Покровський, Великоновосілківський) (далі – Закупівля), UA-2021-01-20-000793-b надає наступні аргументовані заперечення. Щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, а саме інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений перелік інформації, яке повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі пункт 9 про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Департаментом 19.02.2021 оголошено про проведення Закупівлі. На той час на майданчику Zakupki.Prom.ua офіційного учасника системи електронних державних закупівель Prozorro був відсутній функціонал для зазначення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 9 частини другою статті 21 Закону. Згідно з листом від 29.06.2021 № 682/06 ТОВ «Закупки.пром.уа» на майданчику з 16.04.2021 з'явилися спеціальні поля, де можна вказати інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. До цієї дати була можливість вказувати лише суму забезпечення. Враховуючи відсутність технічної можливості зазначити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, Замовником при оголошенні Закупівлі у довільній формі зазначено, що «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації». Таким чином, Департаментом виконано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону в частині розміщення інформації про публічну закупівлю. Щодо порушення Замовником вимог, встановленими пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно з Додатком № 5 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати відповідно до статті 17 Закону інформацію в довільній формі про те що: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 22 листопада 2018 року № 2617-VIII, стаття 11 Кримінального кодексу України, що визначає поняття кримінального правопорушення, була змінена лише частково. Слово «злочин» було замінено на словосполучення «кримінальне правопорушення». Як свідчить системний аналіз норм чинного Кримінального процесуального кодексу України словосполучення «кримінальне правопорушення» є узагальнюючим терміном, який охоплює як злочини (незалежно від ступеня їх тяжкості), так і кримінальні проступки. Враховуючи вищезазначене, Замовником не допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Щодо невідповідності інформації, наданої Учасником – ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» (далі – ТОВ «ПУДБК») на підтвердження досвіду виконання ним аналогічного договору. Відповідно до вимог Додатку № 4 ТД для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником завантажується Довідка про виконання аналогічного договору, до якої надаються скан-копії: - найбільшого за сумою виконаного аналогічного договору (з експлуатаційного утримання та/або капітального та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування) за період 2017 – 2020 роки; - останньої довідки КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» до договору (що підтверджує 100% виконання робіт/послуг); - листа – відгуку від замовника до кожного з наданих договорів. ТОВ «ПУДБК» надано довідку від 19.02.2021 № 54 про виконання аналогічного договору, у якій по позиції 4 зазначено сума договору – 87024,70529 грн. Відповідно до вимог Додатку № 4 ТД ТОВ «ПУДБК» також надано скан-копії: - договору від 24.06.2020 № 102/20, де зазначено, що договірна ціна послуг складає 87 024 705,29 грн; - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма К-3) за грудень 2020 р., в якій зазначено, що всього вартість виконаних будівельних робіт з ПДВ складає 86324,49129 тис. грн; - лист-відгук від Замовника від 28.01.2021 № 211/0/111-21, в якому зазначено, що загальна вартість за договором складає 87 024 705,29 грн, сума виконання робіт – 86 324 491,29 грн, що складає 100% виконання. Крім того, в електронній системі закупівель Prozorro наявна інформація про стан виконання договору від 24.06.2020 № 102/20, а саме звіт про виконання договору про закупівлю (PDF ● HTML), в якому по позиції 4 зазначена ціна про закупівлю, а по позиції 16 – сума оплати за договором. Вказані суми повністю співпадають з інформацією, наданою ТОВ «ПУДБК» в довідці від 19.02.2021 № 54 про виконання аналогічного договору. Ця інформація наявна у відкритому доступі. Таким чином, ТОВ «ПУДБК» надано всі необхідні документи для документального підтвердження досвіду виконання ним аналогічного договору. У Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині. Щодо надання учасниками торгів ДП «Донецький облавтодор» та ТОВ «ПУДБК» в складі своїх тендерних пропозицій інформації про запропоновану ціну. Відповідно до частини першої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Зазначаємо, що оголошення про проведення Закупівлі здійснювалося відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону (а не частини другої цієї статті як зазначено у висновку). Тому учасники торгів надали документи, які передбачені вимогами ТД Замовника, позначив інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції як закриту до моменту початку аукціону. У зв’язку з цим, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників торгів ДП «Донецький облавтодор» та ТОВ «ПУДБК» в цій частині. Щодо неоприлюднення ТОВ ІБК Енерготехнобуд документів в електронній системі закупівель. Учасником ТОВ ІБК Енерготехнобуд у складі тендерної пропозиції надано довідки щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Тому у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедура Закупівлі здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінацією учасників
2021-07-12 16:49:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 16.07.2021 подано позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/8894/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 липня 2021 |
Документи:
23 липня 2021 15:56
|
Електронний підпис |
23 липня 2021 15:55
|
Ухвала про відкриття провадження 21.07.21.PDF.PDF |
23 липня 2021 15:56
|
Електронний підпис |
23 липня 2021 15:50
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 09:14
|
Електронний підпис |
23 липня 2021 15:55
|
Ухвала про відкриття провадження 21.07.21.PDF.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2021 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
48 488 346,83
UAH з ПДВ
|
47 733 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство"Донецький облавтодор" відкритого акціонерного товариства"державна акціонерна компанія"автомобільні дороги України" |
49 600 000,00
UAH з ПДВ
|
48 488 345,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
50 355 308,82
UAH з ПДВ
|
50 355 308,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд #34327586 |
Переможець |
47 733 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 16:29
|
ДУ №6 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | зміни до договору |
26 січня 2022 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:42
|
ДУ №5 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 09:47
|
ДУ №4 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | зміни до договору |
09 липня 2021 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:44
|
ДУ №3 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:28
|
ДУ №2 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр).PDF | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 13:54
|
ДУ №1 до №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | зміни до договору |
25 березня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 13:46
|
Договір №36_21 Експлуатаційне утримання (Центр 2).PDF | укладений |
25 березня 2021 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 36/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |