Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Суборенда приміщень загальною площею 9888,7 кв.м
Очікувана вартість
4 848 734,00 UAH
UA-2021-01-20-000242-c 8b9b011d2d9b4ffdad258538e04978ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронцова Ірина Михайлівна

380980640961 voroncova@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Воронцова Ірина Михайлівна
380980640961
voroncova@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Суборенда приміщень загальною площею 9888,7 кв.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
ДК003:2010: 1210.1 — Керівники підприємств, установ та організацій

Тендерна документація

20 січня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон Девелопмент"
#35057291
Переможець 4 848 734,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 09:21

Документи

20 січня 2021 09:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 13:44
ДУ Еталон 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 09:08
ДУ суборенда.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 13:14
20211013_120618.jpg зміни до договору
13 жовтня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:27
[Untitled] (4).pdf укладений
20 січня 2021 09:27
[Untitled] (3).pdf укладений
20 січня 2021 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 1/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із частковим поверненням майна із суборенди Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору до 4 287580,00 грн. в т.ч. ПДВ 714597,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 1/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою упорядкування правовідносин Сторони дійшли згоди внести зміни в п.7.12. Договору виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML