Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
89 500,00 UAH
UA-2021-01-19-005615-a 9d7fe9512c12482aa3ee24873823b88d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 21:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 21:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 21:53
Очікувана вартість: 89 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5650 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 21:49
Оголошення спрощена закупівля картопля.docx
19 січня 2021 21:49
додаток 4 картопля проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 21:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА 88 705,00
UAH з ПДВ
88 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 14:59
Електронний підпис
26 січня 2021 14:59
картошка.7z
26 січня 2021 09:24
Електронний підпис
26 січня 2021 09:24
картошка.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА
#3345900702
Переможець 88 705,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА
#3345900702
88 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 09:48
доп 3 договор 31.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 09:46
Повідомлення про внесення змін до договору картопля доп _3 договір 31.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 15:50
доп 2 договор 31.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:48
Повідомлення про внесення змін до договору _ 31 Картопля.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 13:47
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 13:46
доп 1 договор 31.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 15:10
Договір 31 підписано укладений
15 лютого 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. Договору (Додаток 1) у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 88 705,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч сімсот п’ять грн.00 коп.), без ПДВ, та складається - з коштів місцевого бюджету – 17 815,00 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот п’ятнадцять грн. 00коп.); - з коштів Державного бюджету України (кошти НСЗУ) – 70 890,00 грн.(сімдесят тисяч вісімсот дев’яносто грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились подовжити строк поставки товару до 31 грудня 2021 року. Відповідно п. 5.1. розділу V. «Поставка продукції» вважати вірно викладеним у такій редакції: 5.8. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 88 705,00 грн. (вісімдесят вісім тисяч сімсот п’ять грн.00 коп.), без ПДВ. , та складається - з коштів місцевого бюджету – 14 177,10 грн. (чотирнадцять тисяч сто сімдесят сім грн. 10 коп.); - з коштів Державного бюджету України (кошти НСЗУ) – 74 527,90 грн.(сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять сім грн. 90 коп.)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML