Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (пломби з тросом)
Очікувана вартість
567 000,00 UAH
UA-2021-01-19-005571-a 54fc09d3eef242858269ca2fef3dc598
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 14:00
Очікувана вартість: 567 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Код ДК 021:2015 – 35121500-3 Пломби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350000 шт.
Пломби з тросом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Волгоградська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Датою оплати по цьому договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: «Постачальник» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов'язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АНДРЕАЛ 546 000,00
UAH з ПДВ
546 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 13:36
Електронний підпис
29 січня 2021 13:33
Додаток 5.zip
29 січня 2021 13:33
Ліцензія_копия.pdf
29 січня 2021 13:33
G0121-8875-GL_tender.pdf
29 січня 2021 13:33
13 Гарантійний лист.pdf
29 січня 2021 13:33
12.4 Відгук Одеса ОЕ 2017.pdf
29 січня 2021 13:33
12.2 Відгук Львів ОЕ.pdf
29 січня 2021 13:33
11 Щодо санкцій.pdf
29 січня 2021 13:33
10 Вартість активів.pdf
29 січня 2021 13:33
9 Фін звіт 2019 рік.pdf
29 січня 2021 13:33
8 Відомості про ТОВ.pdf
29 січня 2021 13:33
7 Працівники.pdf
29 січня 2021 13:33
6 Мат тех база.pdf
29 січня 2021 13:33
4.1 Статут.pdf
29 січня 2021 13:33
4 Повноваження.pdf
29 січня 2021 13:33
3 Погоджений договір.pdf
29 січня 2021 13:33
1.5 Сертифікат пломб.pdf
29 січня 2021 13:33
1.4 Протокол пломби t.pdf
29 січня 2021 13:33
1.2 Експертиза Карат.pdf
29 січня 2021 13:33
1.1 Паспорт Карат.pdf
29 січня 2021 13:33
1 Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АНДРЕАЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АНДРЕАЛ
#32700884
Переможець 546 000,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АНДРЕАЛ
#32700884
546 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:28
Звіт про виконання договору 440221 від 18.02.21.pdf.p7s укладений
14 січня 2022 09:28
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 13:57
Договор 440221 від 18.02.2021 ТОВ АНДРЕАЛ.pdf укладений
18 лютого 2021 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 546 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 000,00 UAH)