Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (тушки курчат бройлерів, куряче філе, печінка яловичини)
Очікувана вартість
61 600,00 UAH
UA-2021-01-19-005472-a 4fb62d06ea7f4031b9876c3523e83379
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білова Надія Олексіївна

+380962713267 viddil_praczipryshyb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Пришибської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40205736
Місцезнаходження: 39750, Україна , Полтавська обл., село Пришиб, вул. Центральна 29
Контактна особа: Білова Надія Олексіївна
+380962713267
viddil_praczipryshyb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 13:45
Очікувана вартість: 61 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціни (питома вага критерію -100%), яка повинна включати податок на додану вартість (ПДВ) (якщо учасник є платником ПДВ). Методика оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кг
Тушки курчат бройлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39750, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, село Пришиб, вул. Центральна, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
406 кг
Куряче філе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39750, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, село Пришиб, вул. Центральна, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
78 кг
Печінка яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39750, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, село Пришиб, вул. Центральна, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 5-ти банківських днів з дня поставки товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 17:27
Оголошення_м_ясо.docx
19 січня 2021 17:27
Додаток _4 до Оголошення.docx
19 січня 2021 17:27
Додаток _3 до Оголошення.docx
19 січня 2021 17:27
Додаток _2 до Оголошення.docx
19 січня 2021 17:27
Додаток _1 до Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-005472-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 02 лютого 2021 22:13
ВИМОГА
Ми як учасники даних торгів не погоджуємося із рішенням Замовника стосовно нашої дискваліфікації та визначення переможцем торгів ФОП Шиндель Інну Іванівну.
Своїм рішення замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до протоколу №13 від 02 лютого 2021 року Замовник дискваліфікував нашу пропозицію на підставі того, що учасник надав у складі пропозиції декларацію виробника ТОВ АГРО-ОВЕН, згідно якої вбачається , що пропонований товар, а саме куряче філе відповідає ТУ У, а не ДСТУ так як вимагалося оголошенням про проведення спрощеної процедури.
Замовник визначає переможцем закупівлі ФОП Шиндель Інну Іванівну, хоча ФОП Шиндель Інна Іванівна також надає у складі пропозиції декларацію виробника в якій куряче філе також не відповідає ДСТУ, а відповідає ТУ У .
Замовник свої рішенням порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»


Також згідно умов оголошення про проведення спрощеної процедури вимагалося надати РІШЕННЯ про реєстрацію потужностей . ФОП Шиндель Інна Іванівна надає копію не рішення а повідомлення про реєстрацію потужностей, а згідно ЗУ має видаватися РІШЕННЯ
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПЕРЕВІРИТИ ЩЕ РАЗ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКІВ ТА ПРИЙНЯТИ ВІДПОВІДНЕ РІШЕННЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАУПІВЛІ,ІНАКШЕ МИ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ВИЩЕСТОЯЧИХ ОРГАНІВ ІЗ ПРОХАННЯМ ПЕРЕВІРИТИ ЗАКОННІСТЬ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ЗАМОВНИКОМ
Також просимо замовника звернути увагу на відповідальність які несуть уповноважені особи відповідно до ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

"Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
{Абзац дванадцятий підпункту 1 пункту 7 розділу X в редакції Закону № 530-IX від 17.03.2020, з урахуванням змін, внесених Законом № 540-IX від 30.03.2020}
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
у статті 221 цифри "164-5-164-19" замінити словами і цифрами "164-5-164-13, частини третя - шоста статті 164-14, статті 164-15-164-19";
частину першу статті 234-1 доповнити словами та цифрами "порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14)";
в абзаці "органів державного фінансового контролю (статті 163-12, 164-12, 164-14)" пункту 1 частини першої статті 255 цифри "164-14" замінити словами і цифрами "частини третя - шоста статті 164-14";
2) у пункті 10 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 40, ст. 2018; 2018 р., № 1, ст. 2) слова "державних закупівель" замінити словами "публічних закупівель";
3) пункт 2 частини другої статті 62 Закону України "Про запобігання корупції" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 49, ст. 2056) викласти в такій редакції:
"2) юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень";
4) частину другу статті 39 Закону України "Про вибори Президента України" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 14, ст. 81; 2004 р., № 20-21, ст. 291; 2009 р., № 50, ст. 754) викласти в такій редакції:
"2. Закупівля товарів, робіт і послуг для підготовки та проведення виборів Президента України здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі";
5) частину другу статті 51 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 10-11, ст. 73) викласти в такій редакції:
"2. Закупівля товарів, робіт і послуг для підготовки та проведення виборів депутатів здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі";
6) частину другу статті 73 Закону України "Про місцеві вибори" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 37-38, ст. 366) викласти в такій редакції:
"2. Закупівля товарів, робіт і послуг для підготовки та проведення чергових місцевих виборів, позачергових, додаткових і перших виборів депутатів та сільських, селищних, міських голів та повторних, проміжних місцевих виборів, позачергових та перших виборів старост здійснюються відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі";
7) у пункті 7 частини першої статті 15 Закону України "Про політичні партії в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 23, ст. 118; 2013 р., № 49-50, ст. 449) слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Законом України "Про публічні закупівлі";
8) в абзаці четвертому частини другої статті 1 Закону України "Про електронну комерцію" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 45, ст. 410) слова "Закону України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Закону України "Про публічні закупівлі";
9) у Законі України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 24, ст. 488):
частину першу статті 1 доповнити пунктами 4-1 та 7-1 такого змісту:
"4-1) воєнний стан - у значенні, визначеному в Законі України "Про правовий режим воєнного стану";
"7-1) період проведення операції об’єднаних сил - період, під час якого вживаються заходи, передбачені Законом України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях";
у тексті Закону слова "у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану" замінити словами "у період проведення операції об’єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану";
10) частину другу статті 2 Закону України "Про адміністративні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 32, ст. 409; 2016 р., № 51, ст. 833; 2017 р., № 27-28, ст. 312, № 31, ст. 343) доповнити пунктом 16 такого змісту:
"16) авторизації електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі";
11) у частині третій статті 2 Закону України "Про лікарські засоби" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 22, ст. 86; 2015 р., № 24, ст. 164) слова "Законі України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Законі України "Про публічні закупівлі";
12) у Законі України "Про стандартизацію" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 31, ст. 1058):
у частині четвертій статті 29 слова "Закону України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Закону України "Про публічні закупівлі";
друге речення абзацу сьомого пункту 3 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" викласти в такій редакції: "Закупівля зазначених послуг за рахунок коштів Державного бюджету України здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі";
13) у пункті 10.1 статті 10 Закону України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 43, ст. 2030) слова "учасників, учасників попередньої кваліфікації чи виконавців" замінити словами "учасників закупівлі", слово "державних" виключити, а слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Законом України "Про публічні закупівлі";
14) у пункті 10 частини першої статті 9 та в частині другій статті 70 Закону України "Про Національний банк України" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 29, ст. 238; 2010 р., № 49, ст. 570; 2015 р., № 32, ст. 315) слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Законом України "Про публічні закупівлі";
15) у частині шостій статті 49 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 3, ст. 25) слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" замінити словами "Законом України "Про публічні закупівлі";
16) у Законі України "Про Антимонопольний комітет України" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 50, ст. 472 із наступними змінами):
у частині першій статті 1 та пункті 5 статті 3 слова "у сфері державних закупівель" замінити словами "у сфері публічних закупівель";
у статті 7:
у пунктах 17-1 та 18 частини першої слова "Законом України "Про здійснення державних закупівель" та" виключити;
у пункті 19 частини третьої слова "та Законом України "Про здійснення державних закупівель" виключити;
у пункті 20 частини першої статті 16 та пункті 20 частини першої статті 17 слова "та Законом України "Про здійснення державних закупівель" виключити;
17) у Законі України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 13, ст. 110; 2014 р., № 4, ст. 61; 2018 р., № 6-7, ст. 45):
у частині третій статті 2 слова "та перевірки закупівель" виключити;
статтю 5 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
"Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України".
У зв’язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами третьою і четвертою;
18) у пункті 1 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення своєчасного доступу пацієнтів до необхідних лікарських засобів та медичних виробів шляхом здійснення державних закупівель із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 24, ст. 164) цифри "2020" замінити цифрами "2022";
19) у Законі України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 21, ст. 81):
1) частину п’яту статті 30 після слів "державною мовою" доповнити словами і цифрами "з урахуванням особливостей, визначених у статті 33 цього Закону";
2) статтю 33 доповнити частиною шостою такого змісту:
"6. Маркування лікарських засобів та медичних виробів, а також тексти інструкцій про їх застосування, виконуються державною мовою. Маркування лікарських засобів та медичних виробів, що підлягають закупівлі спеціалізованою організацією, яка здійснює закупівлі, на виконання угоди щодо закупівлі між центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, і відповідною спеціалізованою організацією, яка здійснює закупівлі, та тексти інструкцій щодо їх застосування можуть бути виконані мовою оригіналу".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2021 11:44
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваша вимога була розглянута та проаналізована, внаслідок чого прийняте рішення про відмову у задоволенні вимоги UA-2021-01-19-005472-a.a1.
Згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та повідомляємо про відсутність підстав для повторного розгляду Вашої пропозиції, перегляду попереднього рішення про відхилення Вашої пропозиції та перегляду рішення про визначення ФОП Шиндель Інни Іванівні переможцем цієї закупівлі, з огляду на нижчевикладене.

1. Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких, куряче філе, що закуповується, повинне відповідати ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці», а печінка яловичини - ДСТУ 4589:2006 «Напівфабрикати м'ясні натуральні від комплексного ділення яловичини за кулінарним призначенням».
Учасником Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна надані копії декларацій виробників ТОВ «АГРО-РОСЬ» та ФОП Сергієнко В.І., з яких вбачається, що пропонований товар, а саме – куряче філе відповідає ТУ У 10.1-30929025-004:2018, а печінка яловича – ТУ У 46.38.066-2000, що не відповідає вимогам Додатку №2 до Оголошення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмета закупівлі і була правомірно відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
При цьому, пропозиція учасника ФОП Шиндель Інни Іванівни містить копію декларацій виробника ФОП Васіщева В.В., за інформацією з якої, товар «Филе» виготовлений за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідає нормативній документації, а саме –ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці», відповідно до вимог Додатку №2 до Оголошення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. Таким чином, Ваше твердження про невідповідність пропозиції учасника ФОП Шиндель Інни Іванівни вимогам до предмета закупівлі є хибним, підстави для відхилення пропозиції зазначеного учасника відсутні, а рішення про визначення його переможцем є правомірним.

2. Відповідно до пункту 9 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники мають надати Рішення Держпродспоживслужби України про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, видане на ім’я учасника.
На виконання зазначеної вимоги учасником ФОП Шиндель Інна Іванівна надано документ Держпродспоживслужби України від 06.07.2016 року № 50, виданий на ім’я учасника, що свідчить про проведення державної реєстрації потужностей ФОП Шиндель інни Іванівни та присвоєння їм особових реєстраційних номерів. Зазначена інформація підтвердилась в результаті її перевірки в Державному реєстрі потужностей операторів ринку Полтавської області, який містить інформацію про Найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку (ФОП Шиндель Інна Іванівна), Особисті реєстраційні номери потужностей, адреси потужностей, вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужностей, дату прийняття рішення про реєстрацію потужностей та відсутність запису про припинення використання потужностей.
Вищевикладене свідчить про те, що учасником ФОП Шиндель Інна Іванівна проведено державну реєстрацію потужностей, які використовуються ним у своїй діяльності, у відповідності до вимог Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39. При цьому, відсутні підстави вважати, що документ Держпродспоживслужби України від 06.07.2016 року № 50, виданий на ім’я ФОП Шиндель Інни Іванівни, не є відповідним рішенням про державну реєстрацію потужностей, та що зазначеним учасником не виконані вимоги пункту 9 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
До того ж, у складі пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна містяться аналогічні за змістом документи Держпродспоживслужби України від 23.12.2020 № Вих-01-27/19-06/311 та від 01.12.2020 №Вих-01-27/19-06/303 про державну реєстрацію потужностей такого учасника. Надання таких документів розцінюється Замовником як виконання вимоги пункту 9 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином підстави для відхилення пропозиції ФОП Шиндель Інни Іванівни відсутні, а рішення про визначення його переможцем є правомірним.

3. Окрім того, повідомляємо, що подана Вами пропозиція була відхилена правомірно, оскільки не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, також з огляду на те, що:
- не містить у своєму складі гарантійного листа з підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі у порушення вимог пункту 7 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- надана Довідка «відомість про учасника» не містить фактичної адреси учасника, а також містить «реквізити банку» без уточнення, що саме за ними буде здійснюватись оплата за договором, укладеним за результатами проведення спрощеної закупівлі (що є важливим, оскільки учасник може мати декілька відкритих рахунків), у порушення вимог пункту 4 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- пропонований товар, а саме – куряче філе відповідає ТУ У 10.1-30929025-004:2018, а печінка яловича – ТУ У 46.38.066-2000, що не відповідає вимогам Додатку №2 до Оголошення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі.

Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, Вашу пропозицію було відхилено правомірно, у відповідності до законодавчих приписів.
Водночас, підстав для відхилення пропозиції ФОП Шиндель Інни Іванівни немає, отже рішення про визначення такого учасника було прийняте правомірно, спрощена закупівля проводиться із дотриманням законодавчих приписів та загальних принципів здійснення публічних закупівель, тож підстави для задоволення вимоги UA-2021-01-19-005472-a.a1 відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 58 527,60
UAH з ПДВ
57 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ШИНДЕЛЬ ІННА ІВАНІВНА 60 248,00
UAH з ПДВ
57 390,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 61 366,80
UAH з ПДВ
61 366,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 18:34
7_паспорт.pdf
27 січня 2021 18:34
9_медичні книжки.pdf
27 січня 2021 18:34
2_Гарантійний лист.pdf
27 січня 2021 18:34
1_Цінова.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 23:29
Електронний підпис
27 січня 2021 23:28
Проект договору.pdf
27 січня 2021 23:28
братешко мед книжка.pdf
27 січня 2021 23:28
про статут (1).pdf
27 січня 2021 23:28
Пояснення ДСТУ.pdf
27 січня 2021 23:28
ВИПИСКА КОПІЯ.pdf
27 січня 2021 23:28
якість мясо.pdf
27 січня 2021 23:28
мед книжка Радченко.pdf
27 січня 2021 23:28
Пропозиція.pdf
27 січня 2021 23:28
Про ліцензування.pdf
27 січня 2021 23:28
Витяг 08.01.2021.pdf
27 січня 2021 23:28
згода технічні.pdf
27 січня 2021 23:28
Гарантійний лист.pdf
27 січня 2021 23:28
відгук ВО Диканька.pdf
27 січня 2021 23:28
паспорт.pdf
27 січня 2021 23:28
технічні.pdf
27 січня 2021 23:28
про підпис 2 (1).pdf
27 січня 2021 23:28
ІПН пдф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

ШИНДЕЛЬ ІННА ІВАНІВНА

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Відхилено 57 389,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:58
ШИНДЕЛЬ ІННА ІВАНІВНА
#2560009047
Переможець 57 390,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 12:04

Документи

02 лютого 2021 11:57
Електронний підпис

Документи

02 лютого 2021 12:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШИНДЕЛЬ ІННА ІВАНІВНА
#2560009047
57 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 12:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 15:17
Договір № 6 від 05.02.2021 укладений
05 лютого 2021 14:55