Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Доросинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333201 |
Місцезнаходження: | 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район |
Контактна особа: |
Демянчук Тетяна Петрівна +380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 16:04 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 592 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 16:14 |
ТД брикет 2021 - Доросині.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-11-000014 ● 5c60a192f9634366a90e7e5e00268462
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2021 № 699
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2021 № 699
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-19-005216-a від 19.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 09:47:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Брикети торфові», код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-19-005216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 17.03.2021 №1/3 додатковою угодою від 05.04.2021 №1 щодо зміни ціни за 1 тону брикету торфового?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 10:08:39
Пояснення
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі рішення Доросинівської сільської ради від 24 грудня 2020 р. №2/2 "Про бюджет територіальної громади на 2021 рік." Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на основі ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Доросинівської сільської ради за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/dorosynivska/news/1637047037/
2) Внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 17.03.2021 №1/3 на підставі таких документів:
1. Листа ТзОВ «Енік Енерджі груп» в Доросинівську сільську раду №05/04/21-01 від 05. 04.2021 року;
2. Копія договору №285 від 31,12,2020 року;
3. Копія додаткової угоди № 01 від 01.03.2021 року до договору №28/01/21-01 від 28.01.2021 року;
4. Копія листа ДП Волиньторф №768 від 02.03.2021 року;
5. Копії наказів «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові» ДП Волиньторф №185 від 24.04.2019 року, та №59 від 25.02.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Щодо порушення замовником частини 3 статті 17 та п.2 ч. 2 статті 22, щодо надання довідки по п.12.ч.1.ст.17 в довільній формі переможцем торгів Відповідно до ч. 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено : 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже вищевказаною статтею ЗУ про публічні закупівлі передбачено, що спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав відмови передбачені п.п. 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 закону ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ. Замовник, на виконання вимоги ч.3 статті 17 Закону, Додатком 1 до тендерної документації ВИЗНАЧИВ як спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави для відмови передбаченої п. 12 статті 17 – надання довідки в довільній формі, чим повністю виконав вимоги ЗУ Про публічні закупівлі, а тому з висновками моніторингу, щодо порушення в цій частині замовник не погоджується. 2.Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Біогумос» Ми уважно вивчили, доводи Держаудитслужби викладені, в результатах мотінорингу, щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Біогумос», погоджуємося з ними, однак на сьогодні не можемо усунути допущену помилку так-як процедура закупівлі є завершеною. Разом з тим, ми вдячні фахівцям Держаудитслужби, що звернули увагу на невідповідність прийнятих нами рішень вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», та зобов’язуємося в подальшому не допускати вчинення таких помилок. 3.Щодо визнання переможцем пропозиції ТзОВ «Енік енерджі груп» З метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, нами здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, у встановленому законодавством порядку, зокрема ми вжили заходів щодо розірвання договору № 1/3 від 17.03.2021 року, шляхом звернення до постачальника ТзОВ «Енік енерджі груп», з вимогою розірвати вказаний договір.
2021-12-02 15:49:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" |
531 320,00
UAH з ПДВ
|
471 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОГУМОС" |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
471 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
586 080,00
UAH з ПДВ
|
586 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство "Волиньторф" |
591 600,40
UAH з ПДВ
|
591 600,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" #3126816851 |
Рішення скасоване |
471 380,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 11:48
|
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" #3126816851 |
Відхилено |
471 380,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 11:57
|
ТОВ "БІОГУМОС" #32923203 |
Відхилено |
471 750,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 12:07
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Переможець |
586 080,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 11:14
|
дод угода.FR11.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 10:54
|
Договір | укладений |
17 березня 2021 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |