Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Services for the supply of software for automation of control over compliance with the rules of stopping, parking, parking of vehicles
Services for the supply of software for automation of control over compliance with the rules of stopping, parking, parking of vehicles
Очікувана вартість
6 568 896,00 UAH
UA-2021-01-19-003995-a ● 2026ec12db2f4335812a6cb2711b7840
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Марина Шаінідзе +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Marina Shainidze +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | INSPEKTSIYA Z PYTAN KONTROLYU ZA PARKUVANNYAM DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 42403446 |
Contact point: |
Marina Shainidze +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Additional contacts: |
Marina Shainidze +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 568 896,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 844,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 січня 2021 14:33 |
Enquiries until: | 09 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 6 568 896 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 32 844 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Services for the supply of software for automation of control over compliance with the rules of stopping, parking, parking of vehicles
CPV: 72260000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 14:33 |
ТД_ПЗ_Інспектор.doc | |
19 січня 2021 14:33 |
Оголошення відкриті торги.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 березня 2021
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 11:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 11:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 11:56
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" |
5 525 000,00
UAH
|
5 525 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:37 |
Кінець періоду оскарження: | 06 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 березня 2021 10:53 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
23 лютого 2021 16:37
|
Електронний підпис |
23 лютого 2021 16:36
|
Протокол 14.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-01-19-003995-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ", Код ЄДРПОУ:37593697
Дата подання: 05 березня 2021 16:21
Дата подання: 05 березня 2021 16:21
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом безпідставного визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась
19 січня 2021 року замовником ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА
ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код юридичної
особи 42403446, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 49000, Дніпропетровська
обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75) (далі – Замовник) було
оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг за кодом
ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням «Послуги з
постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил
зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів Services for the supply of software for
automation of control over compliance with the rules of stopping, parking, parking of vehicles»
(далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 6 568 896,00 гривень. Ідентифікатор
закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2021-01-19-003995-a.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛІ» (ідентифікаційний
код юридичної особи 37593697, місцезнаходження 03035, Україна, м. Київ, вул. Льва
Толстого, 63, офіс 19) (далі – Субєкт оскарження) взяв участь у Процедурі закупівлі.
ТОВ «Інтеллі»
Україна, 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого 63
Код ЄДПРОУ 37593697
Тел. +38 (044) 362-29-56,
Факс +38 (044) 249-44-45
E-mail: info@intelli.com.ua
Після розкриття тендерних пропозицій учасників тендерним комітетом Замовника
було прийнято рішення про визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась,
оформлене Протоколом № 14 від 23.02.2021 року (далі – Оскаржуване рішення),
посилаючись на «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг». У
мотивувальній частині рішення Замовником було зазначено: «Доповідачі повідомили, що
замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, в разі наявності підстав, що
передбачені ч. 5 ст. 32 Закону».
Субєкт оскарження не погоджується з Оскаржуваним рішенням, вважає
Оскаржуване рішення безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів
здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та
всупереч вимогам статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з
наступного.
Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив наявності
підстав для визнання Процедури закупівлі такою, що не відбулась. Субєкт оскарження
вважає, що станом на день прийняття Оскаржуваного рішення були відсутні факти
скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг, що є предметом Процедури
закупівлі, для Замовника.
Відповідно до частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Рішенням Дніпровської міської ради №55/34 від 25.07.2018 року «Про затвердження
Положення про інспекцію з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради»
було затверджено Положення про інспекцію з питань контролю за паркуванням
Дніпровської міської ради (далі - Положення).
Станом на день подання цієї скарги Положення оприлюднене на офіційному веб-
сайті Дніпровської міської ради за посиланням:
https://dniprorada.gov.ua/uk/Widgets/GetWidgetContent?url=/WebSolution2/wsGetTextPublicD
ocument?pID=139740&name=55/34.
Відповідно до пункту 1.1. Положення, Замовник є виконавчим органом
Дніпровської міської ради.
Згідно з пунктом 1.2 Положення, Інспекція підзвітна та підконтрольна департаменту
транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради, підпорядкована
міському голові.
У відповідності до пункту 1.4 Положення, Замовник є юридичною особою
публічного права, утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Усі чинні рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади
оприлюднені на офіційному веб-сайті Дніпровської міської ради за посиланням:
https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/category/rishennya-pro-miskij-byudzhet/.
Зокрема, на цій веб-сторінці оприлюднено Рішення міської ради від 16.12.2020 №
13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік».
За період з дня оголошення Процедури закупівлі 19 січня 2021 року оприлюднено
наступні рішення про внесення змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про
бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік»:
1) Рішення міської ради від 27.01.2021 № 2/2 «Про внесення змін до рішення міської
ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної
громади на 2021 рік» (https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/item/42248/rishennyamiskoi-
radi-vid-27-01-2021-22-pro-vnesennya-zmin-do-rishennya-miskoi-radi-vid-16-
12-2020-131-2-pro-byudzhet-dniprovskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-na-2021-rik);
2) Рішення міської ради від 10.02.2021 № 2/3 «Про внесення змін до рішення міської
ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної
громади на 2021 рік» (https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/item/42512/rishennyamiskoi-
radi-vid-10-02-2021-23-pro-vnesennya-zmin-do-rishennya-miskoi-radi-vid-16-
12-2020-131-2-pro-byudzhet-dniprovskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-na-2021-rik);
3) Рішення міської ради від 24.02.2021 № 3/4 «Про внесення змін до рішення міської
ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної
громади на 2021рік» (https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/item/42807/rishennyamiskoi-
radi-vid-24-02-2021-34-pro-vnesennya-zmin-do-rishennya-miskoi-radi-vid-16-
12-2020-131-2-pro-byudzhet-dniprovskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-na-2021rik).
Ознайомившись із змістом зазначених вище рішень та порівняльними таблицями
показників видаткової частини бюджету Дніпровської міської територіальної громади на
2021 рік у розрізі головних розпорядників коштів, доходимо висновку, що видатки
міського бюджету на потреби Замовника не лише не скорочувалися, а навпаки – лише
збільшувалися.
По-перше, відповідно до рішення міської ради від 27.01.2021 № 2/2 «Про внесення
змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської
територіальної громади на 2021 рік» (сторінка 8 порівняльної таблиці) за кодом
ТПКВКМБ/ТК ВКБМС 7400 (транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє
господарство) для Замовника було затверджено збільшення видатків на 194 386 551
гривень.
По-друге, відповідно до рішення міської ради від 10.02.2021 № 2/3 «Про внесення
змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської
територіальної громади на 2021 рік» (сторінка 8 порівняльної таблиці) видатки для
Замовника було залишені без змін.
По-третє, навіть згідно з рішенням міської ради від 24.02.2021 № 3/4 «Про внесення
змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської
територіальної громади на 2021рік», яке було прийнято на день пізніше, ніж Оскаржуване
рішення, відповідно до сторінки 9 порівняльної таблиці видатки на потреби Замовника
були збільшені.
Усі рішення Дніпровської міської ради та порівняльні таблиці показників видаткової
частини бюджету Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік у розрізі
головних розпорядників коштів, на які посилається Субєкт оскарження, надаються на
розгляд Колегії шляхом завантаження відповідних файлів до електронної системи
закупівель. Також Колегія має можливість ознайомитися із зазначеними рішеннями та
порівняльними таблицями до них на офіційному веб-сайті Дніпровської міської ради за
посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/category/rishennya-pro-miskij-byudzhet/.
Отже, Оскаржуване рішення є безпідставним, оскільки факти скорочення видатків
на здійснення Замовником закупівель товарів, робіт, послуг – зокрема, і тих послуг, що
є предметом Процедури закупівлі – відсутні. Замовник не мав законних підстав для
прийняття Оскаржуваного рішення.
Правильність висновків Субєкта оскарження підтверджується низкою рішень
Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель (далі – Колегія) за результатами розгляду аналогічних випадків
в інших процедурах закупівель. Тому Субєкт оскарження вважає за необхідне зазначити
рішення Колегії, що підтверджують правильність висновків Субєкта оскарження.
У Рішенні від 30.12.2020 №24203 за результатами розгляду скарги UA-2020-08-
11-002850-b.a4 Колегією було встановлено наступне:
«Щодо неправомірної відміни (на думку Скаржника) Процедури закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 11.12.2020 зазначено
наступне: "Голову гендерного комітету, який повідомив, що Закупівля здійснюється за
джерелом фінансування коштів місцевого бюджету відповідно до рішення
Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області від
20.12.2019
№ 1019-38У11 скликання "Про сільський бюджет на 2020 рік".
В ході проведення Закупівлі рішенням другої сесії восьмого скликання Миколаївської
сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області від
08.12.2020 № 12-2/VIII "Про внесення змін до рішення сільської ради від 20 грудня
2019 року № 1019-38УП скликання "Про сільський бюджет на 2020 рік" було внесено зміни
до
кошторису та плану асигнувань па 2020 рік, за яким скорочено видатки па закупівлі,
зокрема Закупівлю.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнач и
тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів,
робіт чи послуг.
Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнана такою, що не відбулась.
Голова тендерного комітету запропонував визнати Закупівлю такою, що не
відбулась.
ВИРІШИЛИ:
Визнати Закупівлю такою, що не відбулась на підставі пункту 2 час тини 5 статті
32 Закону".
Відповідно до частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення
законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо
усунути. Відповідно до частини пятої статті 32 Закону замовник має право визнати
тендер
таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу,
причина відміни - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Замовник на розгляд Колегії надав, зокрема:
- лист другої сесії восьмого скликання про внесення змін до рішення сільської ради
від 20 грудня 2019 року №1019-38/УІІ;
- довідку про зміни до кошторису на 2020 рік від 08.12.2020 №116;
- довідку про зміни до кошторису на 2020 рік від 08.12.2020 №115.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
зокрема, форми річного плану закупівель на 2020 рік, інформація про предмет закупівлі,
код згідно з
КЕКВ:
2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
7
Разом з тим, вищезазначені довідки про зміни до кошторису не містять
інформації про предмет закупівлі за кодом
КЕКВ:
2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Враховуючи наведене,
Замовник не довів, та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури
закупівлі з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник
неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного
комітету від 11.12.2020.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду
скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені
в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести 6
тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за
неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути
захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру».
У Рішенні від 08.09.2020 №16922 за результатами розгляду скарги UA-2020-05-
20-001293-a.a2 Колегією було встановлено наступне:
«Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.08.2020 зазначено
наступне: "Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення
видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, згідно абзацу 2 частини 5
статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, згідно пункту 7 статті 32 Закону, у разі відміни тендеру Замовником або
визнання тендеру таким, що не відбувся. Замовник протягом одного робочого дня з дня
прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави
прийняття рішення.
Процедура відкритих торгів по предмету закупівлі - "Зовнішній експерт - послуги з
нагляду за виконанням проекту "Екологічна оцінка можливостей відновлення природних
ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси
через підготовку комплексної системи моніторингу "REVITAL І."" такими, що не відбулися
(код за ДК 021:2015 (CPV): -79420000-4 - Управлінські послуги) оголошена 20.05.2020 на
очікувану вартість 523 738,80 грн.
Голова тендерного комітету повідомив, що робочою групою учасників проекту
"REVITAL І." надано висновок щодо необхідності невідкладного проведення дослідження
геологічних та структурних умов та водойм басейну Верхньої Тиси, для чого необхідно
терміново придбати інструменти вимірювання рівня води для проведення таких
досліджень. Таким чином, на закупівлю послуг зовнішнього експерта - послуги з нагляду за
виконанням проекту "Екологічна оцінка можливостей відновлення природних ресурсів у
Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої Тиси через
підготовку комплексної системи моніторингу "REVITAL І.", буде передбачена менша сума,
ніж була оприлюднена в оголошенні за № UA-2020-05-20-001293-a .
Враховуючи, що розкриття пропозицій учасників вже відбулось, Замовник не має
можливості внести зміни в оголошення за № UA-2020-05-20-001293-a .
Голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання про
визнання процедури відкритих торгів на закупівлю послуг зовнішнього експерта – послуги
з нагляду за виконанням проекту "Екологічна оцінка можливостей відновлення природних
ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну Верхньої
Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу "RE VITAL І."", код за ДК
021:2015 (CPV): - 79420000-4 - Управлінські послуги, такими, що не відбулися, на підставі
абзацу 2 частини 5 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: скорочення
видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Визнати відкриті торги на закупівлю послуг зовнішнього експерта - послуги з
нагляду за виконанням проекту "Екологічна оцінка можливостей відновлення природних
ресурсів у Солотвино з метою запобігання подальшому забрудненню басейну
Верхньої Тиси через підготовку комплексної системи моніторингу "REVITAL І."", код за ДК
021:2015 (CPV): - 79420000-4 - Управлінські послуги, такими, що не відбулися, на
підставі абзацу 2 частини 5 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
скорочення
видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг".
Відповідно до частини п'ятої статті 32 Замовник має право визнати тендер
таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу,
причина відміни - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до коментаря щодо відміни зазначено – "Станом на 19.08.2020 на
черговій сесії Харківської міської ради було прийнято рішення про частковий
перерозподіл видатків з КЕКВ 2210 (вартість засобів нижче 6 000,00 грн) на КЕКВ
3110 (вартість засобів вище 6 000,00 грн), таким чином було скорочено видатки на
здійснення
закупівлі, бо вона проводилася по КЕКВ 2210. Тому пропоную прийняти рішення
відповідно п.2 ч.5 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" та визнати тендер таким,
що не відбувся".
Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол
засідання тендерного комітету від 20.08.2020, в якому зазначено, зокрема - відсутність
подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на
здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник
неправомірно відмінив тендер, з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного
комітету від 20.08.2020.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
6
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду
скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені
в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести
тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за
неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути
захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
У Рішенні від 29.01.2021 №1639 за результатами розгляду скарги UA-2020-12-
02-001910-a.b1 Колегією було встановлено наступне:
«Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Скаржник зазначає, що станом на 06.01.2021 був відсутній сам факт скорочення
видатків на здійснення закупівлі, товарів, робіт та послуг, також станом на 06.01.2021
не було належним чином оформлене таке скорочення видатків, а отже рішення
Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через скорочення
видатків на здійснення закупівлі товарів і послуг від 06.01.2021 є таким, що не відповідає
Закону.
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий
спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених
в Законі, чим порушує права та законні інтереси TOB "Дан Девелопмент", як
учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про скорочення видатків на
здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг не відповідає реальним потребам
підприємства, та не оформлене станом на 05.08.2016 відповідно до вимог Закону.
Послуги з прибирання – є базовими послугами, пов'язаними з обслуговуванням
приміщень, де перебувають люди. Відповідно до Закону України "Про захист населення від
інфекційних хвороб" прибирання є обов'язковим під час епідемії та витрати за це
покладаються на підприємство. Таким чином, Замовник не може уникнути необхідності
здійснення прибирання приміщень (адміністративних, виробничих тощо).
Відповідно до структури Замовника, що опублікована на веб-сайті
https://vodokanal.kiev.ua (сайт Замовника), у Замовника відсутній відділ/департамент,
який надає послуги з прибирання об'єктів згідно технічного завдання закупівлі. Окрім того
опубліковані на веб-сайті https://vodokanal.kiev.ua (сайт Замовника) вакансії на сайті не
передбачають набір прибиральників на роботу Замовника.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2020 рік з
розміром фінансування 2 863 220,00 грн. (джерело фінансування – власний бюджет (кошти
від господарської діяльності підприємства).
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2020. Таким чином
кошти були передбачені власним бюджетом Замовника. Наданим протоколом засідання
тендерного комітету ПрАТ "АК "Київводоканал" щодо визнання тендеру таким, що не
відбувся на закупівлю «ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, (послуги з
прибирання)" від 06.01.2021 Замовник не довів та документально не підтвердив
правомірність відміни Процедури закупівлі згідно підстави: скорочення видатків на
здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Зважаючи на зазначене вище, Замовник формально виніс даний протокол з метою
відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим,
суперечить вимогам положенням Закону. Отже, Замовник торгів не довів та
документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів – неможливість
усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стали
підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Замовник у своїх поясненнях зазначає, що Замовник відповідно до законодавства
України та установчих документів є акціонерним товариством, яке має статутний
капітал, поділений на визначену кількість акцій однакової номінальної вартості, і несе
відповідальність за зобов'язаннями тільки майном товариства, а акціонери несуть ризик
збитків, пов'язаних із діяльністю товариства, в межах вартості належних їм акцій, крім
випадків, визначених законом.
Замовник здійснює свою господарську діяльність на основі Цивільного кодексу
України, Господарського кодексу України, Законів України "Про акціонерні товариства",
"Про цінні папери та фондовий ринок", "Про депозитарну систему України", інших актів
законодавства України та установчих документів.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України одним із принципів
господарської діяльності є вільне розпорядження прибутком, що залишається
підприємства після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом.
Крім того, відповідно до установчих документів Замовник володіє, користується
та розпоряджається своїм майном та коштами відповідно до цілей своєї діяльності,
передбачених установчими документами. Водночас відповідно до частини 5 статті 32
Закону встановлено, що замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до частини 7 статті 32 Закону у разі відміни тендеру Замовником або
визнання тендеру таким, що не відбувся, Замовник протягом одного робочого дня з дня
прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави
прийняття відповідного рішення. Тобто Закон не зобов'язує Замовника документально
підтверджувати підстави для відміни Процедури закупівлі.
Крім того, у зв'язку з правовою колізією, що пов'язана з внесенням змін до Закону
України "Про житлово-комунальні послуги" Товариство не має можливості застосувати
передбачену цим законом плату за абонентське обслуговування, що є джерелом
фінансування Замовника (зазначений законопроект до цього часу перебуває на підписі у
Президента України), що спричинило фінансові складнощі товариству. У зв'язку з цим
Замовник вимушений працювати в умовах часткового недофінансування та підвищеної
економії, що в свою чергу унеможливлює укладення договору про надання послуг з
прибирання. У своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України (в
тому числі Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб") і діє відповідно
до 4 його вимог та своєї компетенції. Враховуючи свою фінансову ситуацію, з метою
дотримання вимог чинного законодавства України Замовником прийнято рішення
виконувати прибирання своїх приміщень власними силами.
Зважаючи на викладене, позиція Скаржника стосовно зобов'язання Замовника
скасувати рішення про відміну торгів по процедурі закупівлі "ДК 021:2015: 90910000-9
Послуги з прибирання (послуги з прибирання)", (оголошення № UA-2020-12-02-001910-a ) є
необґрунтованою та не ґрунтується на нормах чинного законодавства України.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до
частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності
подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення
порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до частини п'ятої статті 32 Закону Замовник має право визнати тендер
таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії
непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу,
причина відміни - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання
тендерного комітету від 06.01.2021, в якому зазначено, зокрема:
"Вирішили: визнати тендер таким, що не відбувся на закупівлю "ДК 021:2015:
90910000-9 Послуги з прибирання, (послуги з прибирання)" у зв'язку зі скороченням
видатків". Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни
процедури закупівлі з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник
неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного
комітету від 06.01.2021.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду
скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення,
усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній
специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести 6 тендерну
документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити
допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути
захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру».
У Рішенні від 15.02.2021 №2702 за результатами розгляду скарги UA-2020-12-02-
001910-a.b1 Колегією було встановлено наступне:
«Щодо неправомірної відміни (на думку Скаржника) Процедури закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 28.01.2021 №23
зазначено наступне: "Слухали:
По першому питанню:
Голову тендерного комітету Шестопала І.А., який повідомив, присутніх членів
тендерного комітету, що 30.12.20 року на веб-порталі Уповноваженого органу
оприлюднено оголошення (UA-2020-12-30-003873-b ) про закупівлю робіт: Капітальний
ремонт будівлі № 54/12 (казарма) м. Луцьк, очікувана вартість яких 23 111 492,00 грн. з
ПДВ за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Начальника ПКГ Іовенка О.В., який повідомив, що є необхідність відмінити тендер
у зв'язку з тим, що була допущена помилка у кошторисній документації. Про це зазначено
у листі від ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" вих..№21/01-1 від 28.01.2021.
Голова тендерного комітету Шестопал І.А. запропонував проголосувати за відміну
тендеру на закупівлю робіт: Капітальний ремонт будівлі № 54/12 (казарма) м. Луцьк (ДК
021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), на підставі ч.1 ст.32 Закону
України "Про публічні закупівлі" у випадку неможливості усунення порушень, що виникли
через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких
порушень, які неможливо усунути.
По другому питанню:
Голову тендерного комітету Шестопала І.А., який повідомив, присутніх членів
тендерного комітету, що 30.12.20 року на веб-порталі Уповноваженого органу
оприлюднено оголошення (UA-2020-12-30-006245-c ) про закупівлю робіт: Капітальний
ремонт будівлі № 54/14 (майстерня) м. Луцьк, очікувана вартість яких 17'095'966,00 грн. з
ПДВ за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000- 7 - Капітальний ремонт і реставрація. Але
виникла необхідність прийняти рішення визнання тендеру таким, що не відбувся у зв'язку
з тим, що не затверджений план фінансування та відповідно немає кошторисних
призначень. Голова тендерного комітету Шестопал І.А. запропонував проголосувати за
визнання тендеру таким, що не відбувся процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт
будівлі № 54/14 (майстерня) м. Луцьк (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і
реставрація), на підставі ч.5 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" у випадку
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
ВИРІШИЛИ:
1. Визнати тендер таким, що не відбувся на закупівлю робіт: Капітальний ремонт
будівлі № 54/12 (казарма) м. Луцьк (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і
реставрація) на підставі ч.5 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" у випадку
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
2. Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт
будівлі № 54/14 (майстерня) м. Луцьк (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і
реставрація) на підставі ч.1 ст.32 Закону у випадку неможливості усунення
порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель".
Відповідно до частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення
законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо
усунути. Відповідно до частини пятої статті 32 Закону замовник має право визнати
тендер таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу,
причина відміни - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Разом з тим, Замовник не довів, та документально не підтвердив правомірність
відміни Процедури закупівлі, з наведених вище підстав.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник
неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у засідання тендерного комітету від
28.01.2021 №23.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду
скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення,
усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній
специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну
документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити
допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути
захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру».
У Рішенні від 15.12.2020 № 23195 за результатами розгляду скарги UA-2020-11-
16-003330-b.b1 Колегією було встановлено наступне:
«Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури
закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну
Процедури закупівлі, та розглянути тендерну пропозицію Скаржника.
Рішенням Колегії від 04.12.2020 № 22468-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду.
На веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) був розміщений, зокрема, лист
від 04.12.2020 № 20-29/03-19073-пз, згідно з яким Колегією було зобов'язано Замовника
надати пояснення по суті Скарги.
Замовник пояснень на лист від 04.12.2020 № 20-29/03-19073-пз не надав.
Відповідно до абзацу четвертого частини шістнадцятої статті 18 Закону
замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші
особи протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту повинні надіслати в
електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали
щодо проведення процедур закупівель.
Замовник не надавши пояснення по суті Скарги, порушив вимоги абзацу четвертого
частини шістнадцятої статті 18 Закону.
У ході розгляду Скарги, інформації, одержаної за Скаргою та інформації,
розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
Замовником протоколом засідання тендерного комітету від 13.11.2020 б/н прийнято
рішення про відміну Процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Скаржник зазначає, що 26.11.2020 Замовник розпочав процедуру відміни закупівлі у
зв'язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. При цьому
Замовником не було надано жодних пояснень та документального підтвердження
скорочення видатків на здійснення закупівлі Апаратно-програмного комплексу для
ідентифікації за голосом та мовленням людини ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для
обробки даних (апаратна частина) ID UA-2020-11-16-003330-b , на суму 650 000,00 грн. з
ПДВ.
Скаржник зазначає, що ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ",
ЄДРПОУ 38513696, витратило власні кошти на підготовку тендерної документації та
оплату вартості участі в закупівлі.
У ході розгляду зазначеного питання було встановлено наступне.
Відповідно до частини п'ятою статті 32 Закону замовник має право визнати
тендер таким, що не відбувся, у разі якщо:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26.11.2020 №20-36
причина відміни торгів – відповідно до пункту 2 частини п'ятої статті 32 Закону.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу
причина відміни:скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: 25.11.2020 до ТК надійшла інформація щодо скорочення
видатків на закупівлю Апаратно-програмного комплексу для Львівського НДІСЕ за
загальним фондом державного бюджету. Враховуючи вищевикладене, а також
відсутність можливості Львівського НДІСЕ здійснити закупівлю зазначеного комплексу
за рахунок спеціального фонду Інституту, прийнято рішення визнати тендер на закупівлю
Апаратно-програмного комплексу для ідентифікації за голосом та мовленням людини (ДК
021:2015 - 30210000-4 (Машини для обробки даних (апаратна частина)) на загальну суму
650 000 грн. (UA-2020-11-16-003330-b 63bed3078eea47978ce945fc5d68799c) таким, що не
відбувся відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни
Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в
мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер, з підстав,
наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 26.11.2020 №20-36.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду
скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника
повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені
в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести
тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за
неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути
захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру».
Таким
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 20:48
рішення від 11.03.2021 № 4717 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2021 № 5667.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 16:50
рішення від 22.03.2021 №5667.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 20:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відміну тендера скасовано протоколом тендерного комітету від 26.03.2021 № 26
Дата виконання рішення замовником: 26 березня 2021 10:55
Дата відміни
26 березня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій