Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони майна та приміщень)
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003974-c 020cfc01e2dc48de95ef8eda2bdf4417
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Людмила Василівна

+380322555542 lodknd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень"
Код ЄДРПОУ: 01997768
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Вул.Б.Лепкого,8
Контактна особа: Шведюк Людмила Василівна
+380322555542
lodknd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 18:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 18:25
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна та приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Б.Лепкого, 8, вул. Кульпарківська, 95, вул. Б.Хмельницького, 203
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 18:21
Додаток _ 4 - Проект договору.doc
19 січня 2021 18:21
Оголошення ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 січня 2021 12:29
Дата відповіді: 25 січня 2021 17:59
В Документації вказана вимога: Наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за під охоронними об’єктами, який відповідає державним стандартам (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014). прописавши вимогу щодо наявності в учасника власного ПЦС, який ще й відповідає ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014 , Ви навмисно обмежили коло учасників та створили дискримінаційні умови для участі, хоча зауважимо, що Ви зробили досить гарну спробу приховати дискримінаційну вимогу та створити видимість проведення публічної процедури закупівлі. Дана вимога про наявність власного ПЦС, який ще й відповідає ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014 дає впевненість, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції охорони про визначення їх переможцем у даній процедурі закупівлі. Це підтверджується наступним: 1) Виконання вашої вимоги щодо наявності сертифікату відповідності ПЦС державним стандартам (ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014 ДСТУ EN 50518-3:2014) всіма іншими учасниками, окрім Управління поліції охорони, є неможливим! Якщо ви маєте сумніви щодо нашого твердження про можливість виконання даної вимоги ЛИШЕ Управлінням поліції охорони і що ця вимога є дискримінаційною відносно інших учасників, то надаємо Вам інформацію про цей сертифікат. Сертифікат відповідності на Пульт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними обєктами, що відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ЕN 50518-2:2014, ЕN 50518-3:2014: - Виробник продукції : Управління поліції охорони в м. Києві - Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. 2) В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. 3) Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. 4) Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель з вашого боку. имагаємо припинити лобіювання інтересів заздалегідь визначеного Вами переможця процедури закупівлі – Управління поліції охорони. У разі ігнорування даної вимоги, повідомляємо Вас, що ми будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження, повідомити компетентні органи про вчинення вами порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та ініціювати проведення перевірок на предмет дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення до відповідальності службових (посадових) на предмет дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від надавача послуг в тому числі і сертифікат відповідності. У свою чергу надавач послуг, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує, може звернутись до спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В свою чергу дія ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Оскільки об’єктом охорони є приміщення кімнат зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів , ми, як замовник, маємо забезпечити придбання надійних та якісних послуг. Відповідно виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути підтверджено документально, а саме належним підтвердженням дотримання учасником вимог є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 18:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Львівській області 57 981,00
UAH з ПДВ
57 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 10:57
Електронний підпис
27 січня 2021 16:20
цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 16:20
проєкт договору.pdf
27 січня 2021 16:20
про ліцензію.pdf
27 січня 2021 16:20
додаток 2.pdf
27 січня 2021 16:20
групи реагування.pdf
27 січня 2021 16:20
13. наказ Якубляк.pdf
27 січня 2021 16:20
11.договір ГУ ДМС.pdf
27 січня 2021 16:20
11. Договір ЦП К 26321.pdf
27 січня 2021 16:20
10.Тех. паспорти 6.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 6.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 5.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 4.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 3.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 2.jpeg
27 січня 2021 16:20
10. Тех. паспорти 1.jpeg
27 січня 2021 16:20
7 хв.pdf
27 січня 2021 16:20
6 .Ліцензія.PDF
27 січня 2021 16:20
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони у Львівській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
Переможець 57 981,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 17:07

Документи

29 січня 2021 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
57 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 21:17
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:27
Договір укладений
05 лютого 2021 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 981,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 663,50 UAH)