Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт елементів благоустрою та орендованих нежитлових приміщень на І та ІІ поверхах дитячого соматичного відділення (дитячої поліклініки) за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води) код ДК 021:2015 – 45450000-6
Очікувана вартість
262 749,60 UAH
UA-2021-01-19-003787-a 218f51c5f6724df480ccaea6fc8dfacb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Миронова

+380687425017 larisaberdnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41906974
Місцезнаходження: 52200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Козацької Слави, 15
Контактна особа: Лариса Миронова
+380687425017
larisaberdnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 17:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 15:56
Очікувана вартість: 262 749,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 313,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Капітальний ремонт елементів благоустрою та орендованих нежитлових приміщень на І та ІІ поверхах дитячого соматичного відділення (дитячої поліклініки) за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою та орендованих нежитлових приміщень на І та ІІ поверхах дитячого соматичного відділення (дитячої поліклініки) за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Кропоткіна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 14:18
тендерна документація.doc
19 січня 2021 14:17
untitled.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо технічних вимог
Дата подання: 22 січня 2021 15:01
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:58
1. У додатку №2 до оголошення про технічні вимоги в наказані технічні характеристики до металопластикових конструкцій, а саме (двокамерний склопакет 4-11 Ar- 411 Ar4i, 34мм). Является не стандартним виробом що призведе до подорожчання вартості. Просимо розглянути інші аналогічні, але стандартні вироби, а саме ( двокамерний енергозберігаючий склопакет 4-10-4-10-4і, 32мм)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, надаю інформацію, що відповідно до частини 4 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вказувати в технічних вимогах оголошення про спрощену процедуру закупівлі необхідні характеристики, в тому числі торгівельну марку і виробника товару. Ви можете запропонувати Вашу пропозицію, але з технічними характеристиками не нижче замовлених у оголошенні. Дякую за звернення та запрошую до участі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОБІРОН", Код ЄДРПОУ:25538775
Дата подання: 05 лютого 2021 15:05
Вимога Замовнику щодо неправомірної кваліфікації переможця закупівлі
Уповноважена особа Замовника визначила переможцем спрощеної закупівлі ФОП Шевелєв А.В. Вважаємо такі дії уповноваженої особи порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та неправомірною кваліфікацією переможця на наступних підставах:
1. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, копію документу встановленого законодавством взірця (сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці відповідальної особи. Серед видів робіт, замовлених Замовником, є електромонтажні роботи, які повинні виконуватися відповідно до «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (надалі – ПБЕЕС). Відповідно до п.1.3.2 ПБЕЕС фахівці служб охорони праці зобов'язані контролювати безпечну експлуатацію електроустановок і повинні мати групу IV з електробезпеки. Крім того, вказаними ПБЕЕС затверджено форму посвідчення про перевірку знань та форму протоколів з перевірки знань. Відповідно до документів ФОП Шевелєв А.В. відповідальною особою з охорони праці призначено Соловйову В.Ю., документи якої взагалі не містять групу з електробезпеки та не відповідають встановленим законодавством формам, що є грубим порушенням вимог законодавства та тендерної документації.
2. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. ФОП Шевелєв А.В. надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку, відповідно до якого серед видів його зареєстрованої діяльності відсутні КВЕД на загально-будівельні роботи, монтаж водопровідних систем та електромонтажні роботи, заявлені Замовником у тендерній документації. Відповідно до відкритої інформації ЄДР ці КВЕД у ФОП Шевелєв А.В. дійсно відсутні, що підтверджує відсутність кваліфікації та досвіду у ФОП Шевелєв А.В. щодо замовлених Замовником робіт. Крім того, відповідно до ст. 298.2.3 Податкового кодексу України платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків та зборів у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, що збільшить витрати ФОП Шевелєв А.В. понад кошторисний розрахунок.
3. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати копії наказів про призначення на посаду, або повідомлення про прийняття працівника на роботу, або копії цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників. Ці документи відсутні у складі поданих документів ФОП Шевелєв А.В., та відсутній лист щодо пояснення їх відсутності, що також не підтверджує кваліфікацію учасника, визначеного переможцем.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що уповноважена особа Замовника грубо порушує законодавство та власну тендерну документацію, вимагаємо скасувати неправомірну кваліфікацію переможця закупівлі та залишаємо за собою право відповідно до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" звернутися до Жовтоводської міської ради та міського голови як до органу, що здійснює контроль над Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 17:21
Доброго дня! Шановний Учасник дякую за участь у закупівлі. Інформація на Ваше звернення, щодо Учасника - переможця в доданому файлі. З повагою, Лариса Миронова.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОБІРОН", Код ЄДРПОУ:25538775
Дата подання: 08 лютого 2021 19:33
Повторна вимога замовнику щодо неправомірної кваліфікації переможця закупівлі
На підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» повторно вимагаємо скасування неправомірної кваліфікації переможця закупівлі.
1. Копія посвідчення та копія протоколу, надані ФОП Шевелєв А.В. у складі документів для проведення спрощеної закупівлі для підтвердження кваліфікації особи, відповідальної за охорону праці, не відповідають встановленим законодавством зразкам. Повторно наголошуємо, що зразки цих документів наведені в додатках до Наказу №4 від 09.01.1998 р. Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.02.1998 №93/2533. Також повторно наголошуємо, що відповідно до п. 1.3.2 вказаних Правил фахівці служб охорони праці зобов'язані контролювати безпечну експлуатацію електроустановок і повинні мати групу IV з електробезпеки. В порушення цих Правил Соловйова В.Ю., призначена ФОП Шевелєв А.В. відповідальною особою з охорони праці, не є штатним працівником ФОП Шевелєв А.В. та не має групи з електробезпеки. Крім того, в наданих ФОП Шевелев А.В. посвідченнях та протоколі не вказано дату наступної перевірки (термін дії посвідчення), що також є порушенням п.2.1 Правил. Тобто надані документи не підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Відповідно, Соловйова В.Ю. не може бути призначена відповідальною особою з охорони праці. Відповідь уповноваженої особи порушує законодавство.
В той же час уповноважена особа Замовника безпідставно звинувачує учасника ПП «Обірон» в тому, що в протоколі з перевірки знань вказано лише перевірку знань виключно з питань електромонтажу та експлуатації електроустановок. По документам, наданим ПП «Обірон» видно, що надано протокол та посвідчення, які відповідають всім вимогам вищевказаним Правилам та мають результат перевірки з законодавства про охорону праці і правил пожежної безпеки. Відповідь уповноваженої особи Замовника має ознаки дискримінації та упередженого ставлення до учасника.
2. Для виконання робіт, замовлених замовником у складі тендерної документації, для виконання загально-будівельних робіт (30_СД_ДФ-2-1-1) необхідно мати КВЕД 41.20 «Будівництво житлових і нежитлових будівель», водопровід і каналізація (30_СД_ДФ-2-1-2) – КВЕД 43.22 «Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування», електротехнічні рішення (30_СД_ДФ-2-1-3) – КВЕД 43.21 «Електромонтажні роботи». У ФОП Шевелєв А.В. відповідно до витягу реєстру платників єдиного податку від , наданого у складі пропозиції, та станом на 05.02.2021 на сайті Міністерства юстиції України всі ці КВЕД відсутні, що підтверджує відсутність кваліфікації та досвіду у ФОП Шевелєв А.В. по замовленим Замовником роботам. До того ж, КВЕД на загально-будівельні роботи відсутній у переможця і станом на 08.02.2021. Уповноважена особа Замовника надала у відповіді недостовірну інформацію стосовно КВЕД переможця.
3. В довідці про наявність кваліфікованих працівників, наданих для участі в закупівлі ФОП Шевелєв А.В., вказано електромонтера Глінка Станіслав Євгенович, який працює у ФОП Шевелєв А.В. за наказом. Копія наказу про призначення серед наданих документів відсутня та не надано листа з поясненням щодо відсутності, що порушує вимоги тендерної документації.
Вважаємо, що уповноважена особа Замовника грубо порушила законодавство та власну тендерну документацію, надала у відповіді недостовірну інформацію та безпідставно звинуватила іншого учасника, та вимагаємо скасувати неправомірну кваліфікацію переможця закупівлі. Враховуючі, що спрощена закупівля проводиться за рахунок місцевого бюджету, ми звернулися до міського голови (лист додається), збираємося звернутися зі скаргою до секретаря Жовтоводської міської ради та готуємо відповідний негативний відгук на дії Замовника на Dozorro.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 лютого 2021 11:50
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОБІРОН", Код ЄДРПОУ:25538775
Дата подання: 08 лютого 2021 23:03
Додатково до вимоги щодо неправомірної кваліфікації переможця закупівлі
Повідомляємо, що подана скарга до Держаудитслужби, номер звернення: UA-R-2021-02-08-000007 • cd607f1f59c54e5d89109346c32f1c15. Та нагадуємо, що на уповноважену особу Ларису Миронову у грудні 2020 року вже було подано 2 скарги до Держаудитслужби у грудні 2020 р. та саме по цій закупівлі (ID: UA-P-2020-11-17-005728-c):
1) UA-R-2020-12-03-000001 • c9f6757083044534adaee686e9c5b065;
2) UA-R-2020-12-02-000003 • 803767b764324bfda4740e31f7bac76d.
Вважаємо, що уповноважена особа Замовника грубо порушує законодавство та власну тендерну документацію та вимагаємо скасувати неправомірну кваліфікацію переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 лютого 2021 11:50
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевелєв Андрій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2864223416
Дата подання: 11 лютого 2021 15:40
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вище вказаний працівник Глінка С.Є. є офіційно працевлаштованою особою на підприємстві ФОП Шевелєв А.В. , що підтверджується офіційним повідомленням з Криворізької північної ДПІ Криворізького північного управління ГУ ДПС, Дніпропетровської області № 729 від 13.01.2021р. Розкриття даного наказу на широкий загал, є порушенням Закону України Про захист персональних даних від 01.06.2010р. При необхідності ФОП Шевелєв А.В. наддав копію наказу на електронну адресу тендерного комітету.
Наразі дискваліфікацію вважаю неправомірною, та вимагаю прийняття рішення на свою користь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 22:34
Доброго часу доби! Шановний Учасник, з приводу Вашого звернення надаю інформацію, що умовами тендерної документації визначено вимогу щодо надання "копій наказів про призначення на посаду, або повідомлення про прийняття працівника на роботу, або копії цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників", у складі Вашої пропозиції не надано такої копії, проте працівника зазначено, як Вашого співробітника. Також зауважу, що в умовах оголошення зазначено: "Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.", листа в довільній формі щодо відсутності такого документу або посилання на інший документ з такою інформацією в Вашій пропозиції немає. Дякую Вам за участь.
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 12 лютого 2021 09:01
безпідставне рішення про дискваліфікацію
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» від 11 лютого 2021 р. відхилена пропозиція ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ". У протоколі зазначається про що, в складі пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" відсутній протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці відповідальної особи. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" не погоджується з рішенням відповідальної особи з нижченаведених обставин.

Відповідно до п.п. 13 п.3. НАКАЗУ «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» № 15 від 26.01.15, особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.

Протокол/витяг з протоколу комісії не повинен видаватися, він слугує для організаційного забезпечення роботи комісії (організація проведення перевірки знань з питань охорони праці, оформлення, облік і зберігання протоколів перевірки знань, оформлення і облік посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) покладається на суб'єкт господарювання, яким проводилось навчання з питань охорони праці. Термін зберігання протоколів перевірки знань з питань охорони праці не менше 5 років.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вищевикладене, прошу скасувати безпідставне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" та ризик накладання штрафу згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. Розглянути цю Вимогу протягом 3 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 09:17
Доброго дня! Шановний Учасник, з приводу Вашого звернення надаю інформацію, що умовами тендерної документації визначенно вимогу надання протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці відповідальної особи. Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. У складі Вашої пропозиції відсутні як протокол чи витяг з протоколу, так і лист пояснення, що суперечить умовам тендерної документації. Дякую за участь у закупівлі!
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 12 лютого 2021 09:33
безпідставне відхилення
Стосовно відповіді на Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-01-19-003787-a.c5) повідомляю, що до умов Оголошення про проведення Закупівлі не входить надання листів-пояснень щодо відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників. Пропозиція наступного учасника на 33 тис. грн.(15%) вища ніж пропозиція ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", тому прошу в замовника в своїх діях по відбору переможця спрощеної/допорогової закупівлі керуватися принципами економії бюджетних коштів, досягненням ефективності у виконанні замовлених робіт.
З огляду на вищевикладене, прошу скасувати безпідставне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" та ризик накладання штрафу згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. Розглянути цю Вимогу протягом 3 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 09:43
Умови оголошення розроблені згідно пункту 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р.
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 12 лютого 2021 09:49
безпідставне відхилення пропозиції
Стосовно відповіді на Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-01-19-003787-a.c6) повідомляю, що у пункті 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" також не міститься вимога про надання листів-пояснень щодо відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників. Пропозиція наступного учасника на 33 тис. грн.(15%) вища ніж пропозиція ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", тому прошу в замовника в своїх діях по відбору переможця спрощеної/допорогової закупівлі керуватися принципами економії бюджетних коштів, досягненням ефективності у виконанні замовлених робіт.
З огляду на вищевикладене, прошу скасувати безпідставне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" та ризик накладання штрафу згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. Розглянути цю Вимогу протягом 3 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 10:29
"В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація." пунк 3 стаття 14
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003787-a.c8
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 12 лютого 2021 10:18
практика АМКУ стосовно аналогічної причини відхилення
Стосовно відповіді на Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-01-19-003787-a.c6) додатково інформую що практика АМКУ стосовно спірного питання відображена у рішенні АМКУ№ 1707-р/пк-ск стор. 6 п.2.2. (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6914d10cbf4.pdf)
З огляду на вищевикладене, прошу скасувати безпідставне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" та ризик накладання штрафу згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. Розглянути цю Вимогу протягом 3 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2021 10:39
Надана Вами інформмація датована 2015 роком, до того ж в заддоволенні скарги було відмовлено. Дана закупівля проводиться згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020 року.

Документи

08 лютого 2021 17:21
2021-02-08_171113с.pdf

Документи подані скаржником

08 лютого 2021 19:33
Лист міському голові.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-08-000007 • cd607f1f59c54e5d89109346c32f1c15
Автор звернення: Приватне підприємство "Обірон"
Дата створення звернення: 2021-02-08 22:51
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Уповноважена особа КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Жовтоводської міської ради (надалі – Замовник) Лариса Миронова 19.01.2021 р. оголосила спрощену закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт елементів благоустрою та орендованих нежитлових приміщень на І та ІІ поверхах дитячого соматичного відділення (дитячої поліклініки) за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води) код ДК 021:2015 – 45450000-6, ID: UA-2021-01-19-003787-a, оголошена вартість закупівлі 262749,50 грн., та розмістила вимоги до кваліфікації учасників і спосіб їх підтвердження. У тендерній документації до спрощеної закупівлі чітко вказано: «Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.» На участь у вищевказаній спрощеній закупівлі було подано документи від ФОП Шевелєв А.В. (м.Кривий Ріг), ФОП Ткаченко І.Д. (м.Дніпро) та ПП «Обірон» (м.Жовті Води). За результатами аукціону уповноважена особа Замовника визначила переможцем спрощеної закупівлі ФОП Шевелєв А.В. Вважаємо такі дії уповноваженої особи порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та неправомірною кваліфікацією переможця на наступних підставах: 1. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, копію документу встановленого законодавством взірця (сканована копія оригіналу посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці відповідальної особи. Серед видів робіт, замовлених Замовником, є електромонтажні роботи, які повинні виконуватися відповідно до «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (надалі – ПБЕЕС). Відповідно до п.1.3.2 ПБЕЕС фахівці служб охорони праці зобов'язані контролювати безпечну експлуатацію електроустановок і повинні мати групу IV з електробезпеки. Крім того, вказаними ПБЕЕС затверджено форму посвідчення про перевірку знань та форму протоколів з перевірки знань. Відповідно до документів ФОП Шевелєв А.В. відповідальною особою з охорони праці призначено Соловйову В.Ю., яка не є працівником ФОП Шевелєв А.В., документи якої взагалі не містять групу з електробезпеки та не відповідають встановленим законодавством формам, що є грубим порушенням вимог законодавства та тендерної документації. 2. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. ФОП Шевелєв А.В. надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку, відповідно до якого серед видів його зареєстрованої діяльності станом на дату аукціону відсутні КВЕД на загально-будівельні роботи (код 41.20), монтаж водопровідних систем (код 43.22) та електромонтажні роботи (код 43.21), заявлені Замовником у тендерній документації. Відповідно до відкритої інформації ЄДР ці КВЕД станом на 05.02.2021 р. у ФОП Шевелєв А.В. дійсно відсутні, що підтверджує відсутність кваліфікації та досвіду у ФОП Шевелєв А.В. щодо замовлених Замовником робіт. Крім того, відповідно до ст. 298.2.3 Податкового кодексу України платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків та зборів у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, що збільшить витрати ФОП Шевелєв А.В. понад кошторисний розрахунок. Також на вимогу Замовника у складі документів надати оригінали листів-відгуків від замовників (не менше двох), щодо співпраці з Учасником, ФОП Шевелєв А.В. надав рекомендаційні листи абсолютно однакового змісті без вказання, які саме роботи виконував цей учасник, що також не підтверджує його кваліфікацію щодо замовлених робіт. 3. У складі документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, учасник повинен був надати копії наказів про призначення на посаду, або повідомлення про прийняття працівника на роботу, або копії цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників. В довідці про наявність кваліфікованих працівників, наданих для участі в закупівлі ФОП Шевелєв А.В., вказано електромонтера Глінка Станіслав Євгенович, який працює у ФОП Шевелєв А.В. за наказом. Копія наказу про призначення серед наданих документів відсутня та не надано листа з поясненням щодо відсутності, що порушує вимоги тендерної документації. На наші вимоги скасувати неправомірну кваліфікацію переможця уповноважена особа Замовника Лариса Миронова надала недостовірну інформацію та безпідставно звинуватила нас у відсутності тіє інформації в наших документах, яка там насправді наявна. Додамо, що саме на цю уповноважену особу Ларису Миронову вже були 2 скарги до Держаудитслужби у грудні 2020 р. та саме по цій закупівлі (ID: UA-P-2020-11-17-005728-c): 1) UA-R-2020-12-03-000001 • c9f6757083044534adaee686e9c5b065 2) UA-R-2020-12-02-000003 • 803767b764324bfda4740e31f7bac76d Вважаємо, що уповноважена особа Замовника грубо порушує законодавство та власну тендерну документацію. Враховуючи, що вищевказана спрощена закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету, просимо вас, з метою виправлення протиправної ситуації та скасування неправомірної кваліфікації переможця закупівлі, терміново втрутитися в ситуацію відповідно до законодавства. З повагою, директор Лункан О.І.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевелєв Андрій Вікторович 254 607,36
UAH з ПДВ
199 880,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 238 096,78
UAH з ПДВ
219 887,88
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОБІРОН" 256 354,00
UAH з ПДВ
253 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 10:49
Електронний підпис
29 січня 2021 10:34
декларація.pdf
29 січня 2021 10:34
договір.pdf
29 січня 2021 10:34
технічні вимоги.pdf
29 січня 2021 10:34
КОРУПЦІЯ.jpg
29 січня 2021 10:34
контактні данні.jpg
29 січня 2021 10:34
охорона праці.jpg
29 січня 2021 10:34
працівники.jpg
29 січня 2021 10:34
рекомендація.pdf
29 січня 2021 10:34
машини та механізми.jpg
29 січня 2021 10:34
ГРАФИК.jpg
29 січня 2021 10:34
захист довкілля.jpg
29 січня 2021 10:34
можливості.jpg
29 січня 2021 10:34
згода з умовами.jpg
29 січня 2021 10:34
якість робіт.jpg
29 січня 2021 10:34
цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

29 січня 2021 09:24
Електронний підпис
29 січня 2021 09:22
якіять робіт.pdf
29 січня 2021 09:22
цінова.pdf
29 січня 2021 09:22
ТЗ.pdf
29 січня 2021 09:22
субпідряд.pdf
29 січня 2021 09:22
Робота без печатки.pdf
29 січня 2021 09:22
проект договору.pdf
29 січня 2021 09:22
працівники.pdf
29 січня 2021 09:22
порівняльна таблиця.pdf
29 січня 2021 09:22
перс данні.pdf
29 січня 2021 09:22
оп.pdf
29 січня 2021 09:22
МТБ.pdf
29 січня 2021 09:22
кошторис.pdf
29 січня 2021 09:22
кал графік.pdf
29 січня 2021 09:22
істотні умови.pdf
29 січня 2021 09:22
згода з тех.pdf
29 січня 2021 09:22
дозвіл та ліцензія.pdf
29 січня 2021 09:22
довкілля.pdf
29 січня 2021 09:22
Довідка статут.pdf
29 січня 2021 09:22
відомості.pdf
29 січня 2021 09:22
Витяг единий податок.pdf
29 січня 2021 09:22
без авансу.pdf
29 січня 2021 09:22
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 14:00
Електронний підпис
29 січня 2021 13:59
Цінова пропозиція.jpg
29 січня 2021 13:59
Статут.pdf
29 січня 2021 13:59
Розрахунки ЗВВ.pdf
29 січня 2021 13:59
Рішення засновника.jpg
29 січня 2021 13:59
Проект договору.pdf
29 січня 2021 13:59
Порівняльна таблиця.jpg
29 січня 2021 13:59
Наказ директор.jpg
29 січня 2021 13:59
Локальні кошториси.pdf
29 січня 2021 13:59
Ліцензія Обірон.pdf
29 січня 2021 13:59
Єдиний податок.jpg
29 січня 2021 13:59
Довідка обладнання.jpg
29 січня 2021 13:59
Довідка довкілля.jpg
29 січня 2021 13:59
Довідка відомості.jpg
29 січня 2021 13:59
Виписка ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2021 13:59
Аналог відгук2.jpg
29 січня 2021 13:59
Аналог відгук1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевелєв Андрій Вікторович

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

ПП "ОБІРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевелєв Андрій Вікторович
#2864223416
Рішення скасоване 199 880,80
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 11:50
ФОП Шевелєв Андрій Вікторович
#2864223416
Відхилено 199 880,80
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 13:33
ПП "ОБІРОН"
#25538775
Очікує рішення 253 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 22:40
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
Відхилено 219 887,88
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 22:40

Документи

04 лютого 2021 15:55
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2021 13:33
Електронний підпис
11 лютого 2021 13:31
2021-02-11_132805в.pdf

Документи

11 лютого 2021 22:40
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 лютого 2021 11:44
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
15 лютого 2021 11:44
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:43
Протокол відміна.docx