Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і поточного ремонту друковально - розмножувальної техніки
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003685-c 25ab9e52867642d48e06668904930089
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЄФІМОВА ГАННА

380684356909 cpmsd2mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: ЄФІМОВА ГАННА
380684356909
cpmsd2mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 11:21
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і поточного ремонту друковально - розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місце надання послуг: м. Маріуполь, вул. Троїцька, 46а. Строк надання послуг: протягом 2021 року. Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуг протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 5 календарних днів у випадках відсутності фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:54
9 Протокол.PDF
19 січня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:53
Технічний опис - Послуги із заправки та відновлення картриджів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-003685-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 20 січня 2021 22:08
вимоги щодо сертифікатів
В Технічному завданні ви вимагаєте наявність сертифікатів компаній Xerox та Canon. Проте послуги заправки та відновлення картриджів не підлягають сертифікації. Компанії Canon та Xerox забороняють використовування в своїх принтерах и БФП заправлених картриджів, наполягають на використанні тільки оригінальних картриджів . Підтвердженням компетенції з обслуговування офісної техніки є досвід роботи та наявність фахівців, матеріально технічної бази. Вимоги стосовно сертифікатів містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи у даній сфері, проте не мають можливості отримати сертифікати бо компанії Xerox та Canon не проводять навчання для всіх бажаючих, а лише працюють з дилерами своєї продукції. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеної вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Оскільки дані положення ТЗ суперечать принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх дискримінаційними. і просимо вилучити з ТЗ вимогу щодо надання копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 13:40
Шановний учаснику!
Опираючись на той факт, що близько 70% парку друкувальної – розмножувальної техніки ЦПМСД №2 складає техніка брендів Xerox та Canon (перелік техніки зазначено в технічному завданні) нам як Замовнику дійсно важливо, щоб послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки проводилося на найвищому рівні кваліфікованими фахівцями з підтвердженими компетенціями в обслуговуванні нашого парку техніки. Також, хочемо зазначити, що згідно з п.6.9 технічного завдання «Учасник торгів зобов’язаний надати документи, що підтверджують компетенції з обслуговування офісної техніки, а саме: копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2019)» ми, вимагаємо документи (сертифікати), що підтверджують саме компетенції з обслуговування нашого парку техніки, а не документи, що засвідчують партнерство Учасника як дилера продукції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003685-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 22 січня 2021 17:20
вимоги щодо сертифікатів
Отримати сертифікати, які ви, як Замовник вимагаєте, мають можливість лише дилери компаній Xerox та Canon. Вам чудово відомо, що ця вимога прописана лише під ТОВ ЦРК "Заправський", який має сертифікати. Тобто ви навмисно обмежуєте коло учасників закупівлі. Радимо вам повернутися до проведення прозорих закупівель та припинити ганьбити наше місто, яке займає високі сходинки в рейтингу прозорості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 09:55
Ми не обмежуємо навмисно коло учасників. Так як в технічних вимогах і прописані крім заправки та відновлення картриджів ще й технічне обслуговування принтерів компаній Canon та Xerox. Логічно вимагати від претендентів сертифікати на обслуговування цієї техніки ,тому що ми бажаємо отримувати, як можливо якісніше обслуговування нашої офісної техніки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " 43 790,00
UAH з ПДВ
43 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦРК "Заправський" 56 340,00
UAH з ПДВ
56 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 08:14
Електронний підпис
28 січня 2021 22:58
Сертификат.jpg
28 січня 2021 22:58
сертиф лиценз.pdf
28 січня 2021 22:58
3 дог запр 20.pdf
28 січня 2021 22:58
договора Таблица 2020.pdf
28 січня 2021 22:58
кадри пк.pdf
28 січня 2021 22:58
мат. база общая.pdf
28 січня 2021 22:58
ФОП.pdf
28 січня 2021 22:58
підпис.pdf
28 січня 2021 22:58
договір в редакціі.pdf
28 січня 2021 22:58
ВИТЯГ.pdf
28 січня 2021 22:58
ВИПИСКА.pdf
28 січня 2021 22:58
ПАСПОРТ СМОЛЯНОЙ.pdf
28 січня 2021 22:58
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "

ТОВ ЦРК "Заправський"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
Переможець 43 790,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
43 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:45
ЗВІТ про виконання договору №24.PDF укладений
13 січня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:38
Договір №24 (ФОП СМОЛЯНОЙ В.М.).PDF укладений
19 лютого 2021 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 790,00
UAH