Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі
Очікувана вартість
1 945 750,00 UAH
UA-2021-01-19-003543-a ● 7d73cc34b54b4aca98981505829f6385
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Контактна особа: |
Кіруца Ірина Михайлівна +380362267726 rivne.osvita.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 14:02 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 945 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб замовника на 2021 рік на очікувану вартість Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .-морква, цибуля, червоний буряк, капуста, кабачки, гарбузи, помідори, огірки
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
30000 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
40000 кг
червоний буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
57000 кг
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1000 кг
кабачок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
1000 кг
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
4000 кг
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
3000 кг
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування- місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Учасником видаткової накладної на оплату поставленого товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 13:58 |
ТД овочі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-003543-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3233110361
Дата подання: 28 лютого 2021 16:06
Вимога щодо відміни рішення про визнання переможця
Вимога щодо відміни рішення про визнання переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 12:58
Шановний Учаснику, за результатами розгляду вимоги № 280221/2 від 28.02.2021 року повідомляємо наступне.
Пропозиція Учасника ФОП Сизова Ю. В., що була подана на закупівлю овочів (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-003543-a), відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог тендерної документації Учасники повинні надати:
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника, декларація про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття. Вищеперераховані документи містяться у пропозиції ФОП Сизової Ю. В. Надані документи посвідчують якість продукції, містять інформацію про Учасника та організацію-постачальника, із якою учасник уклав відповідний договір і долучив його у складі пропозиції. На виконання вимог тендерної документації учасником надано необхідні документи, у тому числі копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття.
2. Договір між ФГ Бджілка та ФОП Сизова Ю.В. містить умову пролонгації даного договору на кожний наступний рік. Листом про співпрацю від 12.01.2021 ФГ «Бджілка» підтвердило співпрацю із ФОП Сизовою Ю. В.
3. Згідно вимог Тендерної документації інформації про матеріально-технічну базу надається у вигляді листа довільної форми. Щодо підтвердження наявності складських приміщень площею не менше 50,0 м2, Учаснику ФОП Сизова Ю. В. 17.02.2021 р. було направлено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідь надана 18.02.2021р., інформація міститься в системі закупівель.
4. ФОП Сизова Ю. В. надала довідку, у якій зазначено, що для зберігання продукції укладено Договір зберігання. Учасник не володіє та не орендує складських приміщень щодо яких можливе проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та для підтвердження відповідності вимогам санітарного законодавства складського приміщення, де Учасник зберігає продукцію, у складі пропозиції надано Акт проведення державного контролю стосовно додержання оператором ринку (на якого зареєстрована дана потужність) вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Акт без виявлених порушень, виданий у 2020 році.
Пропозиція Учасника ФОП Сизова Ю. В., що була подана на закупівлю овочів (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-19-003543-a), відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог тендерної документації Учасники повинні надати:
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника, декларація про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття. Вищеперераховані документи містяться у пропозиції ФОП Сизової Ю. В. Надані документи посвідчують якість продукції, містять інформацію про Учасника та організацію-постачальника, із якою учасник уклав відповідний договір і долучив його у складі пропозиції. На виконання вимог тендерної документації учасником надано необхідні документи, у тому числі копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття.
2. Договір між ФГ Бджілка та ФОП Сизова Ю.В. містить умову пролонгації даного договору на кожний наступний рік. Листом про співпрацю від 12.01.2021 ФГ «Бджілка» підтвердило співпрацю із ФОП Сизовою Ю. В.
3. Згідно вимог Тендерної документації інформації про матеріально-технічну базу надається у вигляді листа довільної форми. Щодо підтвердження наявності складських приміщень площею не менше 50,0 м2, Учаснику ФОП Сизова Ю. В. 17.02.2021 р. було направлено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідь надана 18.02.2021р., інформація міститься в системі закупівель.
4. ФОП Сизова Ю. В. надала довідку, у якій зазначено, що для зберігання продукції укладено Договір зберігання. Учасник не володіє та не орендує складських приміщень щодо яких можливе проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та для підтвердження відповідності вимогам санітарного законодавства складського приміщення, де Учасник зберігає продукцію, у складі пропозиції надано Акт проведення державного контролю стосовно додержання оператором ринку (на якого зареєстрована дана потужність) вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Акт без виявлених порушень, виданий у 2020 році.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-19-003543-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 25 лютого 2021 10:02
Дата подання: 25 лютого 2021 10:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2021 10:27
Рішення від 01.03.2021 № 3742 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 10:26
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.03.2021 № 2979.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4565.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:03
Рішення від 10.03.2021 № 4565.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 4565-р/пк-пз від 09 березня 2021 року , повідомляємо наступне:
На закупівлю UA- 2021-01-19-003543-а- код ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 –«Овочі , фрукти та горіхи» Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради буде скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Собенка Назара Богдановича та рішення про визначення ФОП Сизової Юлії Вікторівни переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2021 12:24
Номер скарги: UA-2021-01-19-003543-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073606757
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
1 160 340,00
UAH з ПДВ
|
1 160 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
1 477 400,00
UAH з ПДВ
|
1 477 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" |
1 478 610,00
UAH з ПДВ
|
1 478 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Віртуоз ЛТД" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Рішення скасоване |
1 160 340,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:24
|
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Рішення скасоване |
1 477 400,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 11:01
|
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" #3233110361 |
Рішення скасоване |
1 478 610,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:24
|
|
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА #3175809067 |
Рішення скасоване |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 17:24
|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Відхилено |
1 160 340,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 16:34
|
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Відхилено |
1 477 400,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 14:07
|
|
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" #3233110361 |
Відхилено |
1 478 610,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 14:12
|
|
ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА #3175809067 |
Переможець |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 12:47
|
дод дог овочі 23.12.pdf | укладений |
23 грудня 2021 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 14:03
|
дод дог овочі 16.12.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 09:27
|
дод дог овочі 01.12.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 12:32
|
дод дог овочі.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 10:38
|
дод до дог овочі 09.08.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 17:07
|
дод дог овочі.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 15:12
|
дог овочі 29.03.pdf | укладений |
29 березня 2021 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.41 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.41 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.41 Закону України Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 24/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |