Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка» по вулиці Комарова, 60 в м. Кропивницькому
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003514-a ● aa975a013a0644408f1498c573270f8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Ірина Сидоренко +380522244380 uokmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021: 2015:45310000-3 Електромонтажні роботи Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка» по вулиці Комарова, 60 в м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 13:49 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
26 лютого 2021 13:49 |
перелік змін 2.docx | |
26 лютого 2021 13:49 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
26 лютого 2021 13:49 |
перелік змін 1.docx | |
26 лютого 2021 13:49 |
ТД монтаж сигналізації (3) виправлена.doc | |
21 січня 2021 09:12 |
Додаток 5 виправлений.docx | |
21 січня 2021 09:12 |
перелік змін днз 22 ОЛЕНКА.docx | |
19 січня 2021 13:56 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2021 13:56 |
Додаток 1.docx |
26 лютого 2021 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2021 13:49 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
||||||
26 лютого 2021 13:49 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
26 лютого 2021 13:49 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||
26 лютого 2021 13:49 |
перелік змін 1.docx
|
||||||
26 лютого 2021 13:49 |
ТД монтаж сигналізації (3) виправлена.doc
|
||||||
21 січня 2021 09:12 |
Додаток 5 виправлений.docx
|
||||||
21 січня 2021 09:12 |
перелік змін днз 22 ОЛЕНКА.docx
|
||||||
19 січня 2021 13:56 |
Додаток 3.docx
|
||||||
19 січня 2021 13:56 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність в учасника закупівлі, сертифікату ISO 9001:2015
Дата подання: 21 січня 2021 10:52
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:03
Шановний замовник Закупівлі. Дайте відповідь, на підставі вимог, якого нормативно правового акта з питань пожежної безпеки, Ви вимагаєте від учасників Закупівлі, наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю»? Нагадуємо Вам, що та послуга, яка передбачена Тендерною документацією, надається Учасником закупівлі на підставі ліцензії, наявність в Учасника якої, регламентується Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності та Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Наголошую, що дана послуга, надається на підставі ЛІЦЕНЗІЇ - "На надання послуг протипожежного призначення". Основною вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16., визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вважаємо Вашу вимогу, мати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», необ'єктивною та дискримінаційною. Прошу Вас, видалити дану вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, вимога, щодо наявності в учасника -оригіналу сертифіката ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту"; -оригіналу сертифіката "Систем управління охороною здоров'я та безпекою праці" ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); -сертифікау, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; -сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015; -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018. – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Наявність в учасника закупівлі, постійного офісу в м. Кропивницький
Дата подання: 21 січня 2021 10:56
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:10
Шановний замовник закупівлі. Дайте відповідь, на підставі якого норматьивно-правого акту Ви вимагаєте наявність в учасника постійного представництва (офісу ) в м. Кропивницький? Нагадуємо Вам, що основною вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 16., визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ваша вимога є дискримінаційною, так як лишає можливості приймати участь в закупівлі, учасників з інших міст. Прошу видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник! Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля Дошкільного навчального закладу" по вул. Комарова, 60 в м. Кропивницький. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки, враховуючи той факт що надання послуг буде відбуватися у стислі строки, для нас як Замовника даний факт є принциповим. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 січня 2021 16:52
Дата відповіді: 25 січня 2021 14:10
Доброго дня. У ТД наявна вимога надати оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів;
Дана довідка не видається податковими органами. Її видають банки. Тому просимо виправити дану вимогу.
Крім того, У ТД наявна вимога: для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Ліцензія на здійснення протипожежної діяльності поширюється на всю територію України. Тому просимо привести вашу ТД у відповідність до закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Статтею 22 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 липня 2019 року № 292) Національний банк України, банки та інші фінансові установи у день відкриття/закриття рахунку платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, нормативно-правових актів з питань документування управлінської діяльності. У разі відкриття/закриття власних кореспондентських рахунків банки направляють Повідомлення у порядку, встановленому цим Порядком. У разі відкриття/закриття одного спільного рахунку в цінних паперах для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери, депозитарні установи направляють Повідомлення щодо кожного платника податків окремо із зазначенням у Повідомленнях спільного рахунку. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками довідки (або іншого документу) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах.
Що стосується наявності постійно діючого представництва/філії/офісу в м.Кропивницькому, то відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля Дошкільного навчального закладу" по вул. Комарова, 60 в м. Кропивницький. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки, враховуючи той факт що надання послуг буде відбуватися у стислі строки, для нас як Замовника даний факт є принциповим. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Дякуємо за запитання!
Що стосується наявності постійно діючого представництва/філії/офісу в м.Кропивницькому, то відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля Дошкільного навчального закладу" по вул. Комарова, 60 в м. Кропивницький. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки, враховуючи той факт що надання послуг буде відбуватися у стислі строки, для нас як Замовника даний факт є принциповим. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Кропивницькому та/або в Кіровоградській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Дякуємо за запитання!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-19-003514-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 27 січня 2021 13:29
Дата подання: 27 січня 2021 13:29
СКАРГА на дискримінаційні умови в Тендерній документації
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив закупівлю UA-2021-01-19-003514-a, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021: 2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка» по вулиці Комарова, 60 в м. Кропивницькому)»
Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 04.02.2021 14:59
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються Тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами Тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
1) В п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД наявна вимога: " Остаточну цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 10 днів після визнання учасника переможцем торгів). Зміст та форма тендерної пропозиції (остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону), повинні відповідати вимогам Додатку 1.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, остаточну цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 10 днів з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника.."
Дану умову Тендерної документації технічно неможливо виконати, у зв’язку з тим, що учасник пропозиція якого є наступною не зможе завантажити в Систему «Остаточну цінову пропозицію», так як завантажувати файли в Систему може лише той учасник, якого визначено переможцем відкритих торгів.
2) В п. 3 «Проект договору про закупівлю» та в п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД наявні наступні вимоги: «Проект договору складений Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, ст. 41 Закону та наведений Замовником у Додатку 6. У складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору зі сторони Учасника без зазначення цінових показників.Учасник у тендерній пропозиції повинен надати лист-погодження про ознайомлення з проектом договору та згодою з істотними умовами договору згідно Додатку 6.Проект договору не є остаточним та може бути доповнений або скоригований на стадії його підписання або виконання за виключенням істотних умов.
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених ст. 41 Закону та відповідно до Додатку 6.
Істотними умовами договору про закупівлю є: предмет (найменування, визначеного об'єму надання послуг та вимоги щодо якості їх надання), ціна, строк дії договору (містяться у проекті договору, наведеному у Додатку 6).»
Дані умови ТД також технічно неможливо виконати так як в Тендерній документації взагалі відсутній Додаток 6, а договір («Основні умови договору») позначений як Додаток 5.
3) В частині 2 Додатку 4 до ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовник вимагає надати документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону, а саме: «лист-гарантія по формі Додатку №5»
Дану вимогу також неможливо технічно виконати, так як вище вже було зауважено що Додаток 5 це «Основні умови договору» і там не має форми листа-гарантії на яку посилається Замовник.
4) В п. 7 розділу «Необхідні вимоги до учасників торгів» Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наявна наступна вимога: «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, котрі мають постійно діюче представництво/філію/офіс в м. Кропивницькому. Ми, як потенційний учасник даної закупівлі маємо офіс в іншому місті на території України і можемо це підтвердити договором оренди і запевняємо що в змозі надати послуги належного рівня та у встановлені договором строки.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Додатково звертаю Вашу увагу на те, що до Замовника неодноразово звертались інші потенційні учасники щодо дискримінації саме з боку даної вимоги в період уточнень.
На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України, та практикою Антимонопольного комітету України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2021 13:13
рішення від 29.01.2021№1592+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 13:13
Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.02.2021№1544.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 11:25
інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 №3095.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 14:36
рішення від 19.02.2021№3095.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.02.2021 року вирішено внести зміни по тендерній документації за процедурою – «Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка», по вул. Комарова, 60 м. Кропивницький оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-19-003514-а, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 13:56
Номер скарги: UA-2021-01-19-003514-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 28 січня 2021 15:53
Дата подання: 28 січня 2021 15:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 12:30
рішення від 01.02.2021 №1653 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 12:30
інформація про резулятивну частину рішення від 10.02.2021 №2411.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 12:55
рішення від 10.02.2021 №2411.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.02.2021 року вирішено внести зміни по тендерній документації за процедурою – «Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату №22 «Оленка», по вул. Комарова, 60 м. Кропивницький оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-19-003514-а, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 14:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВІЄВ І К" |
174 013,73
UAH з ПДВ
|
174 013,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" |
200 214,43
UAH з ПДВ
|
184 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДІГТЯРЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
186 999,00
UAH з ПДВ
|
186 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
221 303,51
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІЄВ І К" #41766343 |
Переможець |
174 013,73
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 08:31
|
договір 109 від 01.04.2021 року.pdf | укладений |
02 квітня 2021 08:29
|