Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, рушники паперові, серветки паперові, серветки вологі
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-01-19-003513-c e7f8aeb3b3d34ffa9a145bde4464decd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти золотоноша

zomvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21367348
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вулиця Шевченка, будинок 70
Контактна особа: Відділ освіти золотоноша
zomvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 13:00
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 Рулон
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5000 упаковка
Рушники паперові листові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
800 упаковка
Рушники паперові рулонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
800 упаковка
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
800 упаковка
Серветки вологі ( 120 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:35
цінова пропозиція.doc
19 січня 2021 16:35
технічний опис.doc
19 січня 2021 16:35
Проект договора.docx
19 січня 2021 16:35
Додаток №4.docx
19 січня 2021 16:34
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет закупівлі
Дата подання: 20 січня 2021 09:01
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:41
Шановний Замовнику! Відповідно до документації закупівлі, бюджет закупівлі складає 199 800,00 грн. (з ПДВ). В той же час, в електронній системі зазначений бюджет закупівлі 199 800,00 грн. (без ПДВ). Для уникнення порушень законодавства, просимо узгодити оголошення закупівлі.
Відповідь: Бюджет закупівлі складає 199800,00 грн з ПДВ. До оголошення внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ" 160 760,00
UAH з ПДВ
160 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
Переможець 160 760,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 12:16

Документи

01 лютого 2021 12:15
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:15
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
160 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 12:15
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:15
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 15:28
ДУ.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 15:28
договір.pdf укладений
05 лютого 2021 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття невикористаних залишків коштів
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 122,60
UAH